Ach bože..........
Je tady pondělí. A já musím do školy. Včera jsem dokoukávala Stranger things až do půlnoci. Takže jistě nemusím ani dodat, že jsem prostě unavená. Když se po asi čtvrt hodině vyhrabu konečně z postele obléknu se.
"Ahoj zlato, jak ses vyspala?" ptá se mamka. "No, věř mi že se umím vyspat i lépe." "Ale notak Katie, co se děje?" "Nic když pominu, že jsem zase koukala na STéčko do půlnoci."
"Zase si koukala na tu blbost?" začala se již trochu zvýšeným tónem ptát máma. "Mami, o tomhle jsme se bavily už mockrát a vždycky to skončilo hádkou." připomněla jsem ji. "Ale už několikrát jsem ti řekla abys toho nechala. Všude ti visí fotky nějaký blbí Jedenáctky a nějakýho Noaha, Finna a podobných šíleností!!"
V jejím hlase už bylo slyšet celkem vytočení. To už mi ale dokonce došla trpělivost a zařvala jsem na celou místnost: " Víš, ty co? Nech mě už jednou pro vždy na pokoji! Už mě nebaví dělat to co si zrovna zamaneš. A mimochodem Eleven není blbá ani náhodou. Někdy je dokonce lepší než ty!!!" Načež jsem se vztekem, a i trošku brekem vyběhla z místnosti, popadla tašku a bundu a vylítla na ulici. Byla jsem fakt dost naštvaná. No, super. Gratuluji Kate. Teď jsem si to pěkně prodělala u mamky a navíc ta až to všechno dovypráví tátovi jak je jejím dobrým zvykem, budu mít z života už kompletní peklo.Mamka měla takový svůj způsob jak mě zranit. Vždycky použila to co mám ráda a na čem mi záleží. Takže super příklad, dneska použila Eleven.
V zaplněných myšlenkách jsem úplně zapomněla hlídat si stanice v metru a tak jsem stanici u školy omylem přejela. No, skvělý teď ještě přijdu pozdě do školy.
Musím přiznat že to bylo o fous ale nakonec jsem přece jenom přišla o dvě minuty dřív než začala hodina. Musím, ale podotknout, že dneska už lepší ráno být nemohlo. Nejprve se jen tak tak vyhrabu z postele, pak se pohádám s mámou a nakonec málem přijdu pozdě do školy. Ach joo...........
ČTEŠ
Stranger things - Příběhy slavných
FanficMiluju ST. Miluju Noaha, Finna i Millie❤. Jsou to moje mega lásky. Snažila jsem se nahlédnout do jejich denní rutiny a rozhodně to nebylo lehké. Budu se snažit přiblížit vám životy dětí které zná celý svět. Tak doufám, že si to užijete😉.