Pondělí-část 3.

201 17 0
                                    

No, nene. Ještě milionkrát jsem si přečetla zprávu od Noaha. Já, a herečka v hoolywodském seriálu? To se mi snad jenom zdá. To není pravda. Nemůže to být pravda. Věděla jsem, že je Noah hodně na instagramu, ale že by koukal na videa s takovou nulou jako jsem já. To jsem fakt nečekala.

Okamžitě jsem vzala mobil a volala Maddie.
"Madd, slyšíš mě?"
"Jo. Ale moc to neprotahuj je mi fakt blbě."
" Představ si kdo mi napsal na instagram..........😉"
"Kdybych tě neznala a kdybych neznala Noaha Schnappa tak bych řekla že on, ale....." to už Maddie neřekla, protože já jsem musela šíleně zařvat do mobilu: " Jo!!!!!!!!!!! Přesně on Noah Schnapp! Společně s Finnem a Millie chtějí abych s nimi hrála ve Stranger things!!!!!!#!!"

Maddie mě měla moc ráda a tak i přes chovanou nenávist k nim, mi to přála.

Přemýšlela jsem o tom jestli se s tim pochlubit mamce, ale usoudila jsem, že ta by mi tro akorát tak zatrhla.

Rozklikla jsem instáč a odepsala mu.

Milý Noahu,
Strašlivě moc si vážím tvé nabídky. Moc ráda bych si ve Stranger things zahrála. Prosím napiš mi kdy a kde se sejdeme. Kdy začneme natáčet?
Moc, moc se těším.
Tvoje Kate

Byl to zvláštní pocit. Psát si s nejslavnějším dítětem na světě. Hustý.

Šla jsem na večeři. Jak jsem již zmiňovala o ničem jsem rodičům neřekla. A když se mě máma zeptala proč se tvářim tak radostně řekla jsem ji že se Maddie dostala do nějakého tanečního souboru. A že se raduji za ni. Večeře proběhla jaksi v pohodě. Pak jsem šla do svojeho pokoje a ještě několikrát před spaním jsem si přečetla zprávu od Noaha Schnappa.

Měla jsem neskutečnou radost. Nejen že budu hrát ve filmu s Noahem Schnappem, Finnem Wolfheardem a Millie Bobby Brownovou, ale co když se můj nudný život na vždy změní?

Stranger things - Příběhy slavnýchKde žijí příběhy. Začni objevovat