Charlie
Rozjely jsme se a během 20min jsme byly u obchodu. Kola jsem si daly do stojanu a vešli do obchodu. Zatímco já jsem hledala něco k jídlu Bev si šla pro tampóny. Nakonec jsem vzala nějaké sušenky a i s Bev jsme si to mířili k pokladně. Když v tom se tam objevila Gréta. Začali jsme couvat spátky do jedné z uliček a když jsme se otočili viděla jsem Eddiho, Stana a Billa jak nabírají různé náplasti a obvazy. Drkla jsem do Bev a ta hned schovala krabičku tampónů za záda.„ co tu proboha děláte?" Zeptala jsem se a šla blíže k nim. „ To je na dlouhý povídání" řekl Stan a já nad ním jenom zakroutila hlavou. „ a-asi ne...ne-máte na půjče-ení " zeptal se Bill a já jenom zakroutila hlavou. „ ale možná vím jak vám pomoct" podívala jsem se Beverly a ta jen kývla.
—————————
„moc se omlouvám" řekla Bev když 'omylem' shodila pohledy když vracela panu Keenovi brýle. Otočila jsem se na kluky a naznačila jsem jim ať jdou. Oni okamžitě vyběhli z obchodu a já se zase otočila k panu Keenovi. Zaplatili jsme a šli jsme ven z obchodu. Bill si to k nám s úsměvem mířil a těsně u nás se zastavil. „ děku-ku-jeme za po-moc" usmál se ještě víc a já mu dala ruku na rameno.„ jsme kamarádi ne?" Kývnul hlavou na souhla když vtom se z uličky vedle obchodu ozval křik.Obešla jsem Billa a došla jsem ke zbytku party stáli tu okolo Bena a Eddie mu ošetřoval břicho. „co se ti proboha stalo" zeptala se Bev a podívala se zděšeně na Bena. ,,nic...jenom jsem zakopnul" řekl Ben ale hned na to zase zakřičel bolestí.
„jo....jasně. Přímo na Bowerse" řekl Richie a já jsem si všimla že má Ben na břiše nožem vyryté H. „ tak aspoň že už v tom nejsem sama" řekla jsem a podala mu ruku. On se na mě zděšeně a zároveň nechápavě podíval. „jak....jak to myslíš." Zeptal se zděšeně Eddie já si až teď uvědomila co jsem řekla.
Flashback
2 roky zpět...Z očí mi tekli potoky slz. Nechty jsem zítínala hluboko to řídítek a na pedáli šlapala tak silně že jsem se divila že jsem je neurvala. Zmocnil se mě smutek a bolest.Snažila jsem se co nejrychleji dostat domů a schovat se tam dokud ten hajzl Bowers nechcípne. Slzi mi mlžily pohled moc jsem toho neviděla. Znovu jsem chtěla duptout na pedál ale v ten moment přede mnou prudce zastavilo auto. Udělá jsem prudký smyk a odřekl si při dopadu na zem ruku. „ ty sis myslela že nám na tom debilním kole utečeš jo?" Zeptal se výsměšně Bowers a já na něj jen ubrečeně a zděšeně koukala. „Tak dobře holka ty jsi od teď můj hlavní cíl.... a aby si si to pomatovala ty i já tak si tě teď hezky podepíšu." Řekl a když jsem chtěla utéct pryč Belch a Victor mě chytli a přimáčkli mě k zemi.
Bowers si na mě sednul vyhynul mi tričko a na záda mi začal vyřezávat svoje jméno. Po asi 5 pěti minutách příšerné bolesti byl hotov a ným zádech byl nápis:Herny Bowers ❤️. „už tu není tvůj posranej bratr aby tě chránil a tak ti radím nikomu.o.tom.neříkej." Zešeptal mi do ucha a pak už jenom všichni nasedli do auta a odjeli.
End Flashback
„Charlie jak si to myslela" zeptal se znovu Stan a mě tím vrátil do reality. „není tu náhodou něco o čem bychom měli vědět?" Zeptal se Richie a já se bez jediného slova zeběhla ke kolům a odjela pryč. „Char!!" Slyšela jsem ještě za sebou ale i tak jsem pokračovala v cestě k lomu.