Hoofdstuk 2

745 23 10
                                    

Time skip naar de einde van school   

(als je snapt wat ik bedoel wanneer school is afgelopen bedoel ik)

"Pff ik moet ook nog..." voordat ik mijn zin kon afmaken kwam er een halfnaakte jongen met een handdoek om zijn middel de badkamer uitlopen. Hij komt mijn richting opgelopen wat moet ik doen ik bedek snel mijn ogen. "Het spijt mij ik beloof dat dit niet meer zal gebeuren" zegt hij en loopt weg


Pov Suga

Zodra ik de badkamer uitloop zie ik een meisje met roze haar *o sh*t * denk ik bij mezelf. Ik loop naar haar toe ik zie dat ze nogal geschrokken is. "Het spijt mij ik zorg dat dit niet meer zal gebeuren" fluister ik in haar oor. "O-oke" antwoord ze geschrokken. Ik ga naar mijn kamer pak wat kleren en loop terug naar de badkamer en kleed me snel om. "Wie gaat er vanavond koken ik of jij?" Zeg ik. Ze haalt haar schouders op. "Dan doen we het maar samen" zeg ik. "O-oke" antwoordt ze. "Je hoeft niet meer te stotteren hoor" zeg ik. "Oke" antwoordt ze. "Wat wil je eten?" Vraag ik. "Mij maakt het niks uit wat we eten" zegt ze. "Dan wordt het ramyun(noodels in het koreaans) met vlees en groente" zeg ik. Tijdens het eten hoor ik zacht "auw" ik draai me om en zie dat er bloed uit Sarahs vinger stroomt.(btw mijn spelling is noob😂👎)

Pov Sarah

Auw! Ik had mezelf per ongeluk gesneden. Ik hoor opeens Suga zeggen: "gaat het?" "J-ja" antwoord ik. "Nee het gaat niet want je begint weer te stotteren. Hier hou je vinger onder de kraan ik haal even een pleister". Hij plakt de pleister met een bezorgde gezicht op mijn vinger. *Is hij zo bezorgt om zo'n klein sneetje denk ik bij mezelf. Best wel cute* "Zo en klaar". "Doet het nog pijn?" Vraagt hij bezorgt. "Nee" antwoord ik "Mooizo" zegt hij met een glimlach. Daarna ging we verder met koken.

Ondertussen zaten we al aan tafel.

"Waarom ben je zo stil?" Vraagt hij "Huh ben ik stil?" Vraag ik "Ja normaal ben ik stil maar jij bent gewoon te stil is er misschien iets?" Vraagt hij "Nee alleen ik dacht aan vanmorgen op school toen we nog ruzie hadden en hier lijkt het alsof er niks is gebeurt" zeg ik "Oh ja sorry daarvoor" zegt hij terwijl hij in zijn nek krabt. "Ehm ik ga effen omkleden dan kom ik wel afwassen" zeg ik. "Isgoed" zegt hij.

Pov Suga
"Hulp nodig? Hoor ik achter me. "Uhm oke" zeg ik. Zodra ik achter me keek zag ik Sarah in een rode jurk tenminste ik denk dat het een jurk is. "Slaap je wel lekker met een jurk?" Vraag ik. "Het is geen jurk het is een jumpsuite" zegt ze. "O hmmm ik dacht dat het een jurk was dus ik dacht kan je wel lekker slapen met een jurk dus ik dacht ik vraag het wel effe" zeg ik. "Jij denkt wel heel veel" zegt ze lachend. "Ja heel veel" plak ik erachteraan. "Zo de afwas is klaar zullen we een film kijken" vraag ik aan haar. "Isgoed" zegt ze. "Welke" vraag ik. "Mij maakt het niks uit" zegt ze. "Hmm iets met horror" zeg ik. "Isgoed" zegt ze.

Pov Sarah
*Omg deze film is echt eng elke keer als er een eng stukje komt verberg ik mijn gezicht tegen zijn borstkas aan(jullie weten denk ik wel wat ik bedoel) vindt hij dit wel leuk* denk ik bij mezelf.

Pov Suga
*Awhhh wat cute elke keer als er een eng stuk komt verbergt ze haar gezicht tegen mijn borstkas aan het liefst wil ik haar knuffelen maar dat gaat ze raar vinden. O het is een tijdje geleden dat ze haar gezicht verborg tegen mijn borstkas. Zo te zien is ze in slaap gevallen ze slaapt echt cute ik ga ook maar slapen* denk ik bij mezelf. Ik doe de tv uit draag Sarah naar haar bed stop dr in kleed me om en stap in bed.
Pov Sarah
PiepPiep PiepPiep PiepPiep
*jezus moet ik nu al opstaan ik kijk op de klok het is pas 6:03 wie zet zijn wekker nou zo vroeg hmmm. O het is Suga's wekker. Omg hij heeft geen T-shirt aan en zijn abs zijn echt zo mooi ieuw waar denk ik aan ik sla mezelf een keer in mn gezicht pfff* denk ik bij mezelf. "Suga Suga wakker worden Suga" zeg ik. "Aishh waarom maak je mij zo vroeg wakker?" Vraagt hij halfslaperig. "Omdat joun wekker afging" zeg ik. "Oh ja vandaag naar school gelukkig wel laatste dag dan is het weekend" zegt hij blij. "Ik heb een idee" zeg ik . "En dat is?"
"We gaan eerst lekker eten daarna kijken we de film van gister af of had jij die toen al afgekeken?". "Uhm nee jij viel in slaap toen deed ik de tv uit droeg jou naar joun bed en ging zelf ook in bed" zegt hij. "Oh bedankt " zeg ik en maak een buiging. "Geen probleem" zegt hij met een knipoog. *omg hij knipoogde kapot cute
Time skip van 2 uurtjes
Ondertussen liepen we van de trap af naar school. "Whoo!!!! *ik doe mijn ogen dicht ben ik gevallen hun nee* denk ik bij mezelf ik doe mijn ogen open en zie dat Suga mij met zijn mooie bruine ogen aankijkt. Hij zet mij weer neer op de grond. *omg zo cute hij strikt mijn veters.*
Pov Suga
Whoo!!! Ze valt maar ik vang haar net op. Ze opent haar kristal blauwe ogen waar ik bijna in verdrink. Ik zet haar weer neer en strik haar veters. "Zodat je niet meer valt" zeg ik blozend. "B-bedankt" zegt ze blozend. "Geen probleem" zeg ik en bloos er weer bij. Aangekomen op school. "Pff eerste les is tekenen" zeg ik verveeld. "Tekenen is leuk" zegt ze vrolijk. "Wel als je er goed in bent nou ik kan je zeggen ik totaal niet" zeg ik geïrriteerd.

Yoo mensen dit was hoofdstuk 2 alweer 1000 woorden knap hoor beetje lang omdat ik vol met inspiratie zat ik wou verder schrijven maar was te moe bereid je maar voor hoofdstuk 3 zit vol met ruzies ja niet zo veel maar wel vol met jaloezie en meer dingen als het lukt komt hoofdstuk 3 morgen online

Everything Was A Lie || btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu