hoofdstuk 22

271 8 3
                                    

pov Sarah

Na een paar films was ik moe dus ik ging naar boven om te slapen. "YAH Sarah waarheen" schreeuwde Yoongi achter me. "Naar boven heb slaap" zei ik en ik begon de trap op te lopen. "Wacht ik kom ook" zei Yoongi en rende de trap op. Samen liepen we naar boven net toen ik mijn kamer in wou lopen hield hij mij tegen. "We zijn nu een stel dus we kunnen wel samen een bed delen" zei hij met een grijns op zijn gezicht. "Oke joun kamer of mijn kamer" vroeg ik. "Joune denk ik want ik denk niet dat jij met 2 jongens een kamer wilt delen" zei hij. "Ja anders wordt het echt een varkensstal" zei ik giechelend. "Joun kamer is ook een varkensstal" zei hij. "Ja en jij bent de varken" zei ik en ik begon te lachen. "HEY STOB IT" zei hij. "S T O P IT" zeiden we tegelijk. "Oke nu ga ik echt slapen want ik ben moe" zei ik en liep naar de badkamer en kleedde me om en ging in mn bed liggen.

een paar uur later

pov Yoongi

*door haar kan ik echt niet slapen ik ga denk ik terug naar mn kamer* ik ging zonder geluid te maken haar kamer uit en liep naar mn eigen kamer en ging in mn bed liggen en viel gelijk in slaap.

volgende ochtend

Ik werd wakker en ging douchen na het douchen kleedde ik me om en ging naar beneden. "Haii cutie waar was je toen ik opstond was je er niet" zei Sarah die richting mij liep. "Door jou kon ik niet slapen" zei ik. "Hoe bedoel je" vroeg ze. "Nou ik probeerde te slapen gisternacht sloeg jij mij in joun slaap begon je te slaapwandelen en trapte mij een paar keer van bed af en pakte alle ruimte en deken voor je eigen" zei ik boos. "Sorry" zei ze en gaf een kusje op mij neus. "VOLGENDE KEER TRAP IK JOU VAN BED" zei ik nep-boos. "Is hier ruzie" zei Jeongguk die de keuken inliep. "Ik weet niet hoe het met joun vriendin zit maar de mijne slaat mij in haar slaap slaapwandelt en trapt mij van bed" zei ik en probeerde zo serieus mogelijk te kijken. "Vraag maar niets aan mij Sun knuffelt mij in bed zo hard dat ik de volgende dag kramp over mijn hele lichaam heb" zei hij. "Misschien moet je een knuffelbeer voor haar kopen ofzo" zei ik. "Ja misschien wel bedankt hyung" zei hij en liep weg. "Waarom zijn meisjes zo lastig" vroeg ik. "Nou nou niet klagen jongens zijn ook lastig" zei Sarah. "Maar effe serieus waarom trapte je mij van bed" vroeg ik. "Idk" zei ze en haalde haar schouders op. "WIE GAAT KOKEN IK HEB HONGER" schreeuwde Jin. "IK DOE WEL" schreeuwde Sarah terug. "Ik help wel" zei ik en ze knikte. Samen gingen we koken wat een beetje misging we hadden veel rotzooi gemaakt. "KOM ETEN HET IS KLAAR" schreeuwde Sarah gelijk kwam iedereen aanrennen en namen plaats aan tafel Sarah zat al de rotzooi op te ruimen. "Moet ik helpen" vroeg ik ze schudde haar hoofd. "Oke" zei ik en ging aan tafel zitten na een poosje kwam Sarah langs me zitten. "Is er iets" fluisterde ik in haar oor. "Het gaat wel" zei ze en propte wat brood in haar mond. "Sarah ik weet wanneer er iets mis is er is duidelijk wat mis" fluisterde ik terug ze schudde haar hoofd. "Kan ik je zo spreken" fluisterde ik in haar oor ze knikte. "Oehhh wat smiespelen jullie" zei Namjoon. "Niks" antwoordde ze terug en ze stond op en liep weg ik stond op en ging achter haar aan. "Wat is er aan de hand met die twee" hoorde ik Taehyung nog zeggen. Sarah rende op de trappen en daarna liep ze naar haar kamer en deed de deur dicht ik opende haar deur en liep naar binnen achter mij deed ik de deur nog op slot. "Sarah wat is er aan de hand met je" vroeg ik. "Niks" zei ze en deed oortjes in haar oren ik deed de oortjes er weer uit. "Sarah ik vraag je rustig wat is er ik wil niet schreeuwen net als wat ik altijd had gedaan voor onze relatie" zei ik en ging langs haar zitten op haar bed. "Het is gewoon ik doe nog steeds zo vrolijk enzo terwijl ik dat niet hoor te zijn mijn ouders zijn omgekomen en ik weet niet hoe het met mijn broertje en zusje gaat zijn ze wel oke waar zijn ze zulke vragen gaan er de hele tijd rond in mijn hoofd" zei ze en begon te huilen ik trok haar in een knuffel en probeerde haar te troosten maar ze moest nog erger huilen. "Niet huilen je hebt ons nog en ik wil nadat we getrouwd zijn graag kinderen hoeveel wil jij er ik zorg wel dat jij zoveel kinderen krijgt als je wilt" zei ik met een pedo grijns. "Stop met je pedo grijns" zei ze en sloeg mij volgens haar hard maar ik voelde niks. "AUWWW" schreeuwde ik en deed alsof ik echt pijn had. "Oehh wat zielig heb je pijn moet mama je troosten" zei ze lachend ik pakte haar vast en duwde haar om en ging op haar en begon haar te kietelen. "STOPP YOONGI JE WEET DAT IK KIETELEN HAAT STOP IK KRIJG GEEN LUCHT" schreeuwde ze lachend ik ging van haar af. "Je lachte na een jaar weer hoera" zei ik. "Nou niet overdrijven het was maar een paar maanden geleden ofzo dat ik zo heb gelachen" zei ze. "Ja een paar maanden is best veel" zei ik overdrijvend. "Oke wat wil je doen vandaag" vroeg ik. "SUPER DE DUPER VEEL IJS ETEN WANT IJS IS MIJN BIAS" schreeuwde ze."Ik dacht dat ik joun bias was" zei ik zielig. "Ja jij bent ook mijn bias" zei ze en kuste mij ik verbrak de kus en begon rond te springen. "JEEJJJJJJ" schreeuwde ik kinderachtig. "Wat een kind" ze Sarah zacht maar ik hoorde het. "Ja weet ik" antwoordde ik terug. "Oke trek iets leuks aan ik kom je over 15 minuten ophalen" zei ik en liep haar kamer uit ik liep mijn eigen kamer in en trok wat leuks aan en deed mijn haar een beetje goed. 

pov Sarah

"Oke trek iets leuks aan ik kom je over 15 minuten halen" zei Yoongi en liep mijn kamer uit toen hij weg was rende ik gelijk naar mijn kledingkast(DASI RUN RUN RUN) * Hmmm wat zal ik aantrekken deze rokje met een truitje en een vestje er over heen perfect* ik begon me gelijk om te kleden even later liep ik naar de badkamer en deed wat make up op *Hmm een knotje staat wel leuk bij deze kleren* ik deed gelijk mijn haren in een messy knot want dat was gewoon cute ik pakte ook een nep bril want dat stond gewoon cute bij mn outfit en haar ik deed de bril op en liep de badkamer uit ik pakte mijn tas en deed wat spulletjes erin ik deed mijn tas op mn rug en liep naar beneden. "SOWW JE ZIET ER MOOI EN CUTE UIT VANDAAG" schreeuwde Rachel en rende op mij af en kneep gelijk in mijn wangetjes. "Nou mooi ben ik niet en cute ook niet" zei ik om cool te lijken. "Je bent de mooiste en cuteste meisje die ik ooit gezien heb" zei Yoongi en liep naar mij toe en gaf mij een kusje op mijn hoofd. "Zullen we gaan" vroeg hij ik knikte en liep naar de schoenenkast en trok mijn schoenen aan het was warm dus namen we geen jas mee. "Kom" zei hij en deed de deur open ik pakte zijn hand en samen liepen we naar zijn auto. "Niet net als de vorige keer doen" zei ik. "Ja ja" zei hij we stapten in hij startte de auto en reed weg.


Time skip van een halfuurtje




ehm mensen binnenkort ga ik een nieuw boek beginnen dus moet ik twee boeken schrijven ik heb weinig tijd enz want zit te veel bezig met school enz en proefwerkweek komt eraan en ramadan bij ramadan is het wel fijn afleiding enz maar ik heb weinig tijd


het boek heet AGAIN is een fanfiction van Hyungwon van Monsta X ik weet niet of jullie monsta x kennen maar is ook een k-pop band en binnenkort 20 juni komen ze een  concert geven in Amsterdam wie komt er misschien zie ik jullie daar dat zou super leuk zijn om andere mensen die k-pop leuk vinden te zien want bij mij in de klas ben ik de enige die k-pop leuk vind en de rest haat hun gewoon ja ze haten hun ze zeggen van die typische dingen zo van wat is er zo leuk aan die chinezen enz of gay-pop zo irritant maarja het is leuk om tenminste met iemand te kunnen praten over k-pop ik maak dit niet te lang dus 


Annyeong<3

Everything Was A Lie || btsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu