Camilla
Dneeskaaa je konieeec školyyyy...Skákala som po posteli...Inak som Camiila som druháčka na strednej a bývam s mamou a malou sestrou Vivien...Ocko nám zomrel keď som mala 15....Mám najlepšiu kamarátku Rebeccu a jej priateľa Toma...Sú strašne zlatý...Niekedy jej závidím že , ma takého skvelého priateľa...A tento rok odchádzame na letné prázdniny do megaa tábora do Austrálie.....Ideme tam s Beccou a Tomíkom...Pozajtra odchádzame a dnes dostaneme vysvedčenía...Naši nám ten tábor vybavili lebo sme skvelá rodina aj s Beccinou mamou a otcom...Asi sa nás chceli zbaviť ...Ale niee...No Becca ma už čaká preddomom...Nebýva ďaleko...Obliekam si kraťase keďže vonku je 35 stupňou...Biele tričko a okolo pása košeľu...Obula si conversy a rozbehla sa ku Becce....Asi 5 minút sme sa obimali a potom sa vybrali do školy...Dneska sme sa po prvý krát tešili a to asi preto že tam ideme posledný krát...Sadli sme si do poslednej ľavice a Becca si oprela hlavu o lavicu...Do triedy vošla naša triedna profesorka...Mala som hu celkom rada...Začala tam rozprávať kecy že máme si dávať pozor...Camilla?..zvolala profesorka moje meno a já som si uvedomila že som zaspala...Rozospato som k nej prišla , nadhodila som falošný úsmev , ona mi dala do ruky vysvedčeníe a já som jej slušne poďakovala a dopriala krásne prázdniny...Keď vsetkym porozdávala vysvedčenia s Beccou sme sa rozlúčili s babami...Nemali sme tam žiadne triedne kurwy..Vsetky sme spolu vychádzali..Pozdravila som pár chalanov a podišla ku skrinke...zobrala si posledné veci a s Beccou sme konečne vyšli zo školy...Rozhodli sme sa ísť do Mekáča...Už sa tešíš do Australie?...spýtala sa ma Becca a odhryzla si z hootdoga..áno..len mi bude chýbať mama a Vivien...Bojím sa ich tu nechať.. Povedala som zo smutkom..Alee notaak...musíš ich nechať oddýchnuť.. Aj ony potrebuju oddych...A budú s našimi...povedala a riadne má stiskla..Maš pravdu musím si oddýchnuť a užiť...More, teplo,slnko,pláž..povedala som a dojedla svoj hootdog...Veď já nie som ani pobalena...začala som pobehovať z miesta na miesto...Nepanikár...Maš čas ...Dva dni....utešovala ma...Asi hodinu sme kecali a asi o druhej sme sa rozlúčili...Prišla som domov a šla rovno do kúpeľné...Zajtra strávim deň s Vivienkou a maminou...Neuvidia ma celé dva mesiace...
Ráno som sa zobudila ma Vivienkino kričanie...Rýchlo som sa postavila a bežala sa pozreť čo sa deje...Vi čo sa stalo?...opýtala som sa a pretrela oči...Stratila som bábiku...povedala a vrhla sa mi do náruče...Neboj,v Austrálii tí kúpim novú..stisla som ju...Vi si šla ľahnúť a já som si šla tiež....Cam tábor sa presunul o deň skôr za hodinu odchádzaš..zbaľ sa...povedala..Becca o tom vie?..,začala som panikarit...Áno odveziem vás já a pohni si...rýchlo som vstala a vytiahla tri kufre...Najprv som si zbalila spodné pradlo,podpresnky,viac plaviek,kratase,tielka,trička,pár svetrov potom zopár legin a pyžamo...Ďalej kozmetiku,elektroniku...Ešte topánky,šĺapky,tenisky...Zobrala si dve knihy na čítanie...
Počula som trubenie...Uvedomila som si že som ešte v pyžame....Rýchlo som si dala sprchu a rovno si umyla vlasy...Obliekla si kraťase a tielko...Obula som si balerinky...Bežala som s kuframi dole...Becca mi ich naložila a já som sa šla rozlúčiť s Viv...Viv môžem?..zaklopala som jej na dvere...áno...povedala ticho...Vieš musím ísť na tábor skôr tak som sa prišla rozlúčiť...Ľúbim ťa a neboj prienesiem tí bábiku..povedala som a začala ju silno obimat...Po chvíli som vyšla celá uplakana...Pretrela si oči a vybrala sa ku autu...Sadla ..Mamina nás mala odviesť na letisko a nebývame odtiaľ ďaleko...Asi za 15 minút sme prišli...Zbadala som veľkú skupinu ľudí...Vedúca nám zakývala...
Bola to moja teta...Teda mamina sestra...Mám ju veľmi rada...Objali sme sa...Becci pozná tiež...Objala som maminu a vedúca nás posadila do lietadla....Let trvá 13 hodín takže som sa razhodla dať si šlofika...Zapla si One Direction a jedno slúchadlo dala Becci...Postupne nasadali ostatní..Sedeli sme s Becci v štvorsedadlovej sedačke a k nám si prisadli ešte dve dievčatá...Jedna bola krátkovlasa bruneta a druhá zas dlhovlása blondínka....Obidve boli chude...Becca sa im prihovorila...Ahojte som Becca a to je Cam...A vy ste?...pozrela som sa na ne...Amanda a Naty...maš krásne vlasy Cam.povedala a já som sa usmiala ...Moje ryšave boli už usušene a rovné....Keď všetci nasadli lietadlo konečne vzlietlo...Zavrela som oči a šla si pospať..Zobudila som sa asi dve hodiny pred letom...Baby ešte spali...Šla som si zaviazať šnúrky ale v tom som zbadla fľaky krve na riflovych kraťasoch...Mám krámy...No do pičeeeeeeeeeeee....Bežala som hneď na WC a snažila si to umyť ale márne...Dala som si vložku a šla za babami...Amanda už bola hore a tie dve ešte chrápkali...Ami?...povedala som potichu a ona sa na mňa vyľakane pozrela..Stalo sa niečo?...pohemžila sa ma sedadle....Mám krámy a celé krvavé kráťase...povedala som a ukázala jej môj veľký fľak na kraťasoch...Začala hrabať v taške a po 2 minútach Cca vybrala čierne kraťase.. Páči sa...Zobrala som si ich keby niečo a teraz to neĺutujem...podala mi klasické čierne krásne kraťase a já som hu objala...Becca a Naty sa práve zobudili a dívali si na mňa a Amandu pohľadom Onysúodkedytakékamošky...Bežala som na WC...Moje som si schovala do vaku...Vracala som sa spať...Keď v tom som do niekoho narazila...Prepáč ,moja chýba...povedal mi dáky chalan...Mal hnedé vlasy a modré oči...Tie oči som už niekde videla ale neviem kde...Vadí?...prerušil ma z mojich myšlienok...Níe , samozrejme že nie bola to moja chýba...rýchlo som odpovedala q šla si sadnúť...Zistila som že sedí hneď oproti(dúfam že chápete)...Celú zvyšnú cestu som sa na nho škerila jak jebko a on my jeho sladký úsmev opätoval...Zem volá Cam...mávla mi pred tvárou Becca...Hej...jednoducho som odpovedala a ďalej sa na nho dívala...Baby sa začali smiať...Všimla som si Amandu ako sa díva na nejakého chalana...Potom sa jej spytam kto to je...Zachvilu pristávame...povedala nám vedúca a já som sa konečne prebrala....O 10 minút Ccq sme pristáli a já som sa konečne nadýchla...Bolo to krásne...Modrá obloha, more, ...Prosté Wow...Našu batožinu sme naložili do autobusou a nasadli sme...Cesta trvala asi tri hodiny...Tam sa posúva čas takže tam bolo 10 hodín večer....Vedúca nás rozdelila do izieb...Já,Becca,Amanda,Lucci a ešte nejaká Grace...Vyzerála v pohode....Vošli sme do izby...Bolo to tam veľké..5 veľkých skríň a veliánske posťele....Balkon na ktorom boli lehatka a nad každou posteľou poličky...Okamžite som vliezla do sprchy a navliekla na seba pyžamo....Zajtra sa vybalim...Všimla som si že si baby dali na poličku fotky s rodínou....Já som si vybrala fotku keď ešte ocko žil a boli sme s 5-ročnou Viv a maminou v Zoo...Odfotili sme sa pri slonovi...Otec ich miloval....Oči sa mi zavierali...S babami sme sa poobimali a popriali dobrú noc..Začala som myslieť na toho chalana...A pomalynky zaspavala...Ráno sme sa zobudili na rozhlas ktorý,oznamoval že za hodinu sú raňajky a že sa máme vybaliť...Breee ráno...pozdravila som a šla si dať sprchu...Oblikla som si červené kraťase a biele kratke tričko....Samozrejme som si dala plavky keby niečo....Kým sa Amanda,Becca,Grace a Naty pripravovali já som sa začala vybalovať...Najprv spodné prádlo,ponožky ,podprsenky a plavky...Potom kraťase a leginy...Tričká a tielke...Svetre...Topánky si uložila na spodok a dala si na seba tenisky...Môžem ťa namaľovať?..spýtala sa má Grace...Jasné...povedala som a vyťahovala kozmetiku...Já namalujem Beccu...zakričala Amanda...A já Naty len počkaj...dodala som...Grace má namaľovala perfektne...Ona sa nemaluje...Kozmetiku som si dala do kúpeľné...Keď boli ostane baby vybalene šli sme dole na raňajky...
Jedáleň bola veľká a plna...Našli sme si stôl a posadali si...Amanda,kto bol ten chalan na ktorého si sa celý let dívala?..povedala som a ona na mňa vytrieštila oči...Ty nevieš kto sú?..Harry,Steven,Nathan,Slávo...Bad boyi na našej škole...Sú krásny a mňe sa páči Steven je krásny...dopovedala a odhryzla si z rožka..Chcela som povedať že sa mi tiež niekto páči ale radšej nie...Po rraňajkách sme mohli ísť na pláž...Obliekli sme si plavky zobrali uteráky a chystali sa...Ešte opaľovaci krém..pripomenula nám Grace...Inak je to krátka čiernovlasa ,pekná a míľa dievčina...Už sme si vymenili tel.čisla ,facebooky,insta,bydliska a narobili milión fotiek....Všetky sa ľúbime...Zobrali sme si vecí a šli k recepcii...
Pôjdeme na pár hodín na pláž a potom máte rozchod v meste...Choďte v skupinách aspoň 15...Keď budete pri dverách dajte si náramok na ruku...V žiadnom prípade si ho nedajte dole..majte ho aj vo vode...Potom vám poviem na koľko budete mať rozchod...dopovedala vedúca a všetci sa hrnuli k dverám a brali náramky...My sme si dali tiež a šli na pláž...Rozložili sme si deky dali sme si dole šaty pod ktorými sme mali plavky...Natreli sa opaľovacim krémom a začali opaľovať..Keď zrazu...Ahojte toto je môj nový príbeh! Dúfam že sa vám bude páčiť. Ak date vote a nejaký komentik tak budem rada. Have nice day!
YOU ARE READING
Láska z tábora
Short StoryDvojmesačný tábor... Ahojtee..Tento príbeh som sa rozhodla.písať kvôli tomu že aj já idem na dvojmesačný tábor a takéto sú moje predstavy...Dúfam že sa vám bude páčiť...Ľúbim vás.. <3