Huráá do mora!...zakričala Amanda a my sme sa rozutekali...Dali sme si závody kto doplava viac popod vodu...Išla som já a Grace...Pripraviť sa! Neutopiť sa a štart...odštartovala nás Becca a vrhli sme sa pod vodu....Snažila som sa plávať čo najrýchlejšíe ale niekto má potiahol za nohu...Otočila som sa a tam stál ten chalan z toho lietadla...Myslím že to bol Slávo...Vynorila som sa a pokúšala sa nabrať dych...Som Slávo ...podal mi mokrú ruku...Já som Camilla ale volaj ma Cam...ruku som mu opätovala a vyšli sme na pláž...Baby si nás všimli a začali sa na mňa škerit...Môžem Ťa pozvať na obed?...milo sa usmial...No dobre...úsmev som mu opätovala a vybrali sme sa do reštaracie....Sadli sme si a Slavo šiel zobrať niečo na pitie...Dáš si zmrzlinový pohár?...je to jedine čo tu majú zo SR...povedal a v ruke držal veľký zmrzlinový pohár...Jasné..povedala som a Slávo mi ten pohár dal na stol a sadol si oproti mne....Vládlo to slávne trápne ticho až po kým neprišli baby a ostatní chalani..ideme do mesta idete s nami?...spýtala sa Amanda a my sme zaplatili a odišli....Šli sme v horučave a zastavili sme pred veľkým nákupným centrom...nevedela som že, tu majú nákupné centra...povedala som a vošli sme dnu...Oči my zástavili pri kadernictve...Ehm...pojdem si dať spraviť ombré na vlasy...zavolám Tí Amanda...povedala som a kráčala ku kaderníctvu...Cam ,mne sa vybil mobil...zakričala Amanda a já som sa otočila..nevadí...daj číslo mne...príhovoril sa Slávo...Nadiktovala som mu číslo a odkyvala na rozlúčku...Otvorila som dvere...Nebolo tu veľa ľudi...Sadla som si a čakala...čo to bude?..spýtala sa ma kadernička...Fialové ombré...odpovedalq som...Čudovala som sa že,vie po slovensky...Sadla som si a kaderníčka začala...Medzitým sme sa rozprávali a zistila som že pred 17 rokmi sq sem prisťahovala lebo jej sociálka zobrala dcéru....A teraz žije s priateľom tu v Austrálii...Taak a je to!...povedala po dvoch hodinách...Otočila som sa ku zrkadlu a nemohla som sa vynadívat...Bolo to krásne....Veľmi pekne ďakujem je to nádherné , koľko to bude?...spýtala som sa...Nechaj tak...je to maličkosť...usmiala sa milo...ale niečo vám musím dať..pozrela som sa na ňu s jemným úsmevom...Niečo by tu bolo....povedala utajené...A čo?...spýtala som sa ...Chcela by som sa s tebou odfotografovať...povedala a já som sa usmiala...Vytiahla si mobil a já som sa usmiala...Spravili sme si pár fotiek a já som šla zavolať Slavovy...Komu volaš?...príhovoril sa mi známi hlas...Otočila som sa a stál tam Slávo...Niečo tu pre teba mám...vytiahol krabičku a v nej boli dva náramky Best Friend forever...Já neviem či si ho zaslúžim...povedala som smutne...Chytil mi ruku a pripol mi náramok....On si dal ruku tiež...Pre boha kde ste?...pribehol Andrew...Všetci vás zháňajú,krásne vlasy Cam...povedal..Už ideme a nekradni mi ju ona je len moja..povedal Slávo a spoločne sme šli do hotela....Dala si sprchu a potom má baby vypočuvali....Chcela som zavolať Viv a máme ale v Austrálii je iný čas a u nás v SR je noc....Ľahla som si a hneď aj zaspala...
Ahojte! Takže ďalšia časť na svete! Dúfam že sa vám bude páčiť a budem rada za votes a komentik! Have nice day!
YOU ARE READING
Láska z tábora
Short StoryDvojmesačný tábor... Ahojtee..Tento príbeh som sa rozhodla.písať kvôli tomu že aj já idem na dvojmesačný tábor a takéto sú moje predstavy...Dúfam že sa vám bude páčiť...Ľúbim vás.. <3