"Apa sahaja yang kamu beritahu"!!!!aku jijik dengan perlakuanmu terhadap makhluk yang bernyawa,adakah sikap kemanusiaan kamu cuma pura-pura sahaja..ia mengalihkan pandangannya pada ikan duyung tersebut!!!!.
........................................
Beberapa saat kemudian,Dam ryung melepaskan ikan duyung tersebut kembali ke lautan.Sementara,si bangsawan tersebut hanya mampu melihatnya dari jauh,,,dan perlahan-lahan mengumpat Dam ryung.Dia bersumpah akan menangkap ikan duyung itu lagi dan menyingkirkan si peyibuk itu.
Dam ryung perhatikan ikan duyung itu berenang bebas sebelum ikan duyung itu naik permukaan dan menoleh ke arah Dam ryung....mereka saling bertentangan mata!!!'ikan duyung kembali berenang ke arah Dam ryung dan menghulurkan tangan kanannya pada Dam ryung..
.................
Si bangsawan itu berfikir bahawa ikan duyung itu mahu mengambil jiwa Dam ryung dan menhilangkan ingatannya...!!!Tetapi pegawai itu menyampuk dan mengatakan bahawa"ikan duyung akab menghilangkan ingatan kepada orang-orang yang ingin mereka hilangkan."Akan tetapi!!lebih baik tidak menyentuh tangannya..Dunia tempat manusia dan mereka hidup sangat berbeza.Entah itu takdir baik atau buruk,"apa gunanya bercinta dengan ikan duyung tersebut"kata pegawai itu.Dam ryung terdiam sebelum berjabat tangan dengan ikan duyung tersebut..
....................................................
Zaman moden menjelang,,,,
Berkenalan dengan heo joon jae,,,errr ....."Dam ryung..Seorang penipu terulung menggunakan tektik magic sebagai senjata untuk menipu mangsanya dan mempunyai kad nama palsu.Selain itu,tektik magic digunakan untuk memikat gadis-gadis lain.
.............................
Dalam salah satu aksinya penipuannya,,Dia(lee kwang soo/Dam ryung*masa lalu)menyamar sebagai pegawai kerani yang hendak membeli barang berharga curian.Dia melihat surat kontrak pembelian,diam-diam ia mengambilnya saat si penjual tidak melihat.Dengan bantuan kawannya,dia memperlihatkan wang banyak.
Mereka berjaya mendapatkan barang antik tersebut,dia dan kawannya pergi.Si penjual melihat isi di dalam bag itu dan tiba tiba wang di dalam bag itu terbakar dijilat api dan hanya tinggal sebatang ros merah.Kawannya kwang soo terus memujinya seperti harry potter,malah lagi hebat dan tampan dari harry potter.
.........................................
Hari itu,dia dan kedua rakannya,kim soo hyun dan tae'o menggunakan peralatan canggih mereka untuk menerima panggilan telefon dari syarikat yang menyatakan lif sesak dengan ramai orang.Lee kwang soo dan kedua-dua rakannya masuk ke syarikat dab menyamar sebagai makenik.Pada masa yang sama, pengerusi dan anak-anak buahnya sedang keluar dari syarikat tersebut.Misi mereka hampir selesai tetapi...adalah mereka dihalang oleh sesuatu
Saksikan persambungannya!!
BERSAMBUNG!!
•••••••••••••♥••••••••••••••♥••••••••••••••••••••••••••••
Insyahallah ,,jika sye ad masa saya akan membuat satu lagi kisah high school love's. Jika mahu saya terbitkan ,minta tolong jemput rakan2 untuk tngok kish saye dan vote..🐰
HIGH SCHOOL LOVE'S akan diterbitkan dengan cepat jika vote saye mencapai :2 ribu..
Jika tidak sampai...saya x kan terbitkan kerana ramai yang tak suka membaca cerita sya...ini akan membuang masa saye memerah otakk...diharap memberitahu rakan2 nyee🐱🐱
#Doakan saya spm tahun ni mndpat 8 A amiinnnnnn.
YOU ARE READING
Terlambat Jatuh Cinta.
SonstigesTerlambat Jatuh Cinta,mengisahkan drama korea yang menceritakan seorang puteri duyung terlepas dari nelayan,kisah cinta telah tercetus antara anak seorang keluarga kaya di era joseon dengan seorang puteri duyung. Macam mana puteri duyung dari era jo...