3.časť

328 44 0
                                    

9. September, Smrť Liz Hemmings a Tima Jenkingsa, 1978

"Luke poď mi pomôcť s nákupom" zakričala Liz z pred domu.

Luke sedel v prednej záhrade a pozeral na zem. Tam dole bola Juliet.

"Luke!" Liz opäť skríkla.

Luke vstal no stále pozeral na zem. "Luke Hemmings ihneď poď sem!" 

Postavil sa zo zeme, a pozerl sa na jeho mamu pred domom. Zaťal zuby, a siahol do vrecka kde bola jeho najvzácnejšia vec, a podišiel k nej. 

"Trvalo ti to dlho."

"Zmlkni" zavrčal, otvárajúc auto, a do druhej ruky schmatol tašku.

"Čo prosím?" Liz nadvihla obočie.

"Myslím že si ma počula." zamrmlal Luke, zatvárajúc dvere, keď vybral aj druhú tašku.

"Chlapče, takto so mnou hovoriť nebudeš." Liz ho buchla po hlave.

Luke zastal, pustil tašky na zem a pozrel na jeho matku tým pohľadom.

"Čo-"

Luke pritlačil jeho matku ku autu, a vytiahol zbraň z vrecka dávajúc ju k jej krku. "Nedotýkaj sa ma."

"Luke-" šepla Liz, "Daj to dole."

Luke sa uškrnul a pokrútil hlavou, "Nie, páči sa mi tam kde je"

"Oh, Dobrý deň pani Hemmings. Ako sa- pane bože!" starec, Tim Jenkings vyvalil oči keď zbadal Lukea. Luke odstúpil od Liz, mieriac na starca a strelil doň.

"Luke!" Čo to dopekla robíš?" skríkla Liz a vzlykajúco sa rozbehla k ranenému mužovi.

Luke podišiel bližšie a namieril zbraň na jeho matku. "Pozri sa na mňa." prikázal.

"Zlož to dole Luke.. Nepoviem to nikomu!" Liz neposlúchla, pozerajúc na mŕtveho muža.

"Ale áno povieš!" skríkol Luke

"Nepoviem!" pozrela hore a

Bang.


Luke si povzdychol keď zbadal dve mŕtve telá. Vložil si zbraň späť do vrecka, a poobzeral sa aby sa uistil že tam nik iný nie je. Potom si pokľakol a ťahal ich do zadnej záhrady.

Haley zastonala a buchla po stole keď sa jej laptop nezapol. "Čo je?"

Haley sa otočila a uškrnula keď zbadala Lukea. "Myslela som že som ti kázala klopať."

"Nikdy som nič nesľúbil." Luke jej úškrn opätoval a vošiel do izby.

Haley sarkasticky prekrútila očami a s povzdychnutím sa otočila k späť k laptopu.

"Čo sa deje?" opýtal sa Luke.

"Môj laptop sa nezapne.." povzdichla si opäť Haley a otočila sa k Lukeovi.

"Pozrime sa nato.." riekol Luke a podišiel k tomu, "Ako túto vec zapínate?"

Haley ukázala na tlačidlo. 

Luke stlačil tlačidlo a laptop sa ihneď zapol. "Čože, si nejaký druh kúzelníka alebo čo?" opýtala sa zo smiechom Haley.

"Nie, môžeš ma len volať šťastlivcom." uškrnul sa.

Haley sa usmiala a prihlásila sa na jej účet na laptope.

"Načo túto vec vlastne používaš?" opýtal sa Luke opierajúc sa o stôl.

murder house ➳ luke hemmings [Slovak] | ZRUŠENÉWhere stories live. Discover now