4. Máj, Smrť Michaela Clifforda, 1976
"Tvoj dom je skurvene veľký." Michael pozeral v úžase, kráčajúc halou."Hádam.." pokrčil ramenami Luke.
"Sú tvoji rodičia doma?" opýtal sa Michael.
"Nie." povzdychol si Luke
Michael prikývol, stláčajúc pery do tenkej čiary. Mali spolu urobiť projekt na vedu [bla bla bla majú predmet ktorý sa volá veda so shut up :) ], a Luke absolútne pohŕdal Michaelom. Stále bol navôkol jeho dievčaťa. Podľa Lukea "jeho dievčaťa". Ale naozaj, je to len dievča do ktorého je zamilovaný, a šalie keď sa naň pozrie iný chlapec.
"Takže je to pravda?" opýtal sa Michael a Luke nadvihol obočie "Sú tie vraždy v tomto dome pravdivé?"
"Oh" Luke sa uškrnul. "Áno"
"To je úžasné." povedal Michael. Luke prikývol, vedúc Michaela ku dverám suterénu.
"Kam ideme?"
"Do suterénu." mykol plecom Luke. "Študovať?" nadvihol obočie Michael.
"Nie" prekrútil očami Luke, "Pozerať sa na telá mŕtvych ľudí."
"Naozaj?!"
"Nie ty debil." povzdychol si Luke, otvárajúc dvere a vedúc Michaela dole.
Michael pootvoril ústa, ktoré vytvorili tvar "o" .
"Tak," povedal Luke "Ideš študovať alebo nie?" Michael mykol plecom, kráčajúc po schodoch za Lukeom, a každým krokom bola miestonsť tmavšia a tmavšia.
"Smrdí to tu." poznamenal Michael.
"Pretože si tu prišiel ty." zasmial sa Luke na jeho vlastnom vtipe, kráčajúc hlbšie do miestnosti.
"Čo to dopekla- " povedal vystrašene Michael, po tom čo šiel za Lukeom, vidiac mŕtve telá visiace zo stropu. Pozrel na Lukea a potom opäť na telá. "Prečo sú vo vašom suteréne-"
"Je to len koníček čo rád robím." mykol plecami Luke.
"Tvojím koníčkom je zbieranie mŕtvych tiel a vešať ich zo stropu?"
"Nie." povedal Luke.
"Tak čo potom?" opýtal sa Michael.
Luke sa otočil, a Michael sa naň pozrel ešte viac vystrašenejšie. "Luke-"
"Toto je môj koníček." usmial sa temne Luke, pripravený stlačiť spúšť.
Michael bežal hore schodmi no už bolo neskoro.
Bang.
Presne cez jeho hlavu.
Jeho mŕtve telo ležalo na zemi. Luke sa pousmial a zbraň pustil.
"Luke nemôžeš mi hovoriť čo mám robiť." povzdychla si Haley, držiac kôš zo špinavým prádlom.
"Haley nemôžeš ísť tam dole." povedal Luke.
"Kto povedal?" uškrnula sa Haley, otvárajúc dvere od suterénu.
"Ja." odpovedal Luke.
"Dobre, fajn." prekrútila očami Haley, pripravená ísť dole, no Luke ju chytil za zápästie, pripevne.
VOUS LISEZ
murder house ➳ luke hemmings [Slovak] | ZRUŠENÉ
Fanfiction"S tou skurvenou zbraňou som urobil toľko hlúpostí, že by si si vyplakala oči, sme prekliaty." Inšpirované American Horror Story "Diabol je skutočný, a nie je to nejaký malý červený mužíček s rohmi a chvostom. Môže byť nádherný. Pretože je padlý anj...