jom kawin

5 0 0
                                    

Im not good girl..
Im bad girl..
Troublemaker girl....
Nobody know about me...
Just myself know me who me...

Aku peluk tangan sado mr rastan tanpa .."love u dear"...terkejut rastan sempat cover muka dari terkejut sambil lihat girl kesayangan dia terus penyek hidung putri tanpa bersalah.."behave girl" berbisik di telinga girl dia sambil senyum nakal....

Sampai di kereta,kunci kereta terus di buka dan masuk....cuaca petang kat luar sungguh panas dan menyakitkan kulit bila kena cahaya matahari, kulit putih tu terus nampak merah merah di sebab kan cuaca yang sangat panas....

Bila masuk dalam kereta terus aku buka aircond biasa la kereta nissan jer..sorry author tak buat kereta mewah mewah just kereta biasa biasa dalam reality hidup...😂😂😂 nak over boleh bayang sendiri okey...🤗🤗

Sepi sunyi macam dalam kubur bila dalam kereta ni..apa dia fikir kan selalu dia yang suka usik dan nakal dia harini senyap je..ada problem ke mamat sebelah aku ni.."dear do u have problem and want share with me u problem huh"sambil usap tangan kasar dia...rastan buka mata sebelah tengok girl dia yang sesudah tahu aku ada problem ni.."yup girl,banyak sangat problem susah la orang nak bayar hutang macam2 dah diugut tapi taknk bayar😩😩😩😩"...

Kesian pulak mamat ni..aku pon tak reti nak tolong,nak tolong takut lak keluar setan aku yang satu lagi yang dah lama aku kurung dia dalam sangkar..."girl tak payah tolong la,dengar pon dah okey sayang" sambil senyum..macam mana boleh dia tahu aku nak tolong dia macam la boleh tahu fikiran aku ni...aku senyum sambil tengok muka dia....

Rastan prove

Macam mana nak bagitahu kat girl aku..aku nak kawin dengan dia...problem betul la...bini kat rumah pon macam tak de bini..asyik keluar dengan lelaki jahanam je...aku kawin dengan dia pon terpaksa sebab masuk perangkap perempuan tu....penat aku cari bukti....sabar girl nanti kau jadi milik aku..aku dah lama tahu pasal kau dan family kau...as soon posibble tapi macam mana nak kawin....

End prove rastan....

Aku start enjin kereta,terasa kekoh bila senyap je dalam kereta.."girl jom pergi makan dear lapar la"buat muka manja mintak simpati..."okey jom makan,nak makan kat mana ni?"..."mana2 pon boleh girl asal makanan halal"kenyit mata.."okey,jom la makan tomyam ke nasi goreng ke kat kedai mana2 okey" excited dan dah terbayang2 makanan kegemaran dia...

Aku melihat ekor mata lihat gelagat girl aku ni macam budak2 bila sebut makanan macam nak dapat beli kereta besar lak..ni satu kelebihan dia suka makan tengok muka pon alahai excited..aku senyum jer tengok dia..

Dengar lagu dicorong radio,aku tak suka dengar radio hot f.m ke apa ke..aku guna pendrive atau cd player sebab dalam kereta nissan aku ada tv player😉😉..aku suka dengar lagu kpop atau lagu english....terdengar la suara orang sebelah meyanyi...hibur la hati dengar dia nyanyi..kadang2 aku pon berduet juga..al maklum la suara boleh la di ketagori kan xmenyakitkan hati...

"girl mana tempat parking ni dah penuh laa,sedap ke makan kat sini"muka hairan.."betul la dear,sini tempat sedap tau"sambil yakin kan buah hati dia yang telah curi hati dia sejak jatuh cinta chia chia chia (okey2 gurau je jangan marah okey)...rastan gosok kepala girl dia"dah jom turun takkan tengok muka dear ni sayang boleh kenyang kot"....

Aku sentap baru tersedar dari lihat muka handsome dia..kantoi tengok muka mamat dia malu sia.."sejak bila dear dapat parking ni tak sedar pon"buat muka blur.."tu la sape suruh syok sangat muka dear yang handsome ni kan..dah baru je jom keluar"....

Aku turun cari tempat yang boleh mata memadang sedap la dan nyaman..bila sampai aku tengok di belakang ada sawah padi nyaman rasa angin sepoi2 bahasa kena di pipi....aku ambik tempat duduk di anjuran kedai makan thai ni..."amboi sampai hati tinggal dear kat belakang kan..al maklum la kedai kegemaran dia"buat2 merajuk..."alololo sorry la dear saya cari tempat takut kena rembat nanti susah maa"slang cina aku dah keluar,muka tak bersalah dan tiada tanda nak pujuk....

Pelayan kedai datang nak ambil order"kak nak make gakpo eh"sambil senyum mesra "bagi nasi goreng ikan masin dengan tea o ben limau dehh"ingat dia sorang boleh cakap kelantan aku pon boleh la ehh bukan kampung aku kelantan ke😂😂😂...."bagi saya nasi kosong,tomyam seafood,sayur kailan,telur dadar,air tea o ben laici deh"..pelayan "ni jah abe beres deh" lalu pergi dengan order...

"best sayang duk sini..umm"sambil main tangan girl kesayangan dia "best sesangat dear hijau permadangan sini" sambil main tel di tangan kiri..main game coc a.k.a clash of clan..."girl buat apa tu taknak layan dear ke"buat2 merajuk padahal dah tahu girl main game coc..aku buat muka rolling eyes..."alaa dear buka la coc juga main okey"layan tak layan....

Sambil main coc..sudah sampai makanan yang di order "abe ni makanan abe pese tadi dengan kak..selamat jamu selera dehh"...."okey"

Aku tutup game yang main tadi terus tumpu pada makanan yanh dihidangkan di depan mata sungguh enak menyelerakan perut aku yang keleparan di minta isi...

Tengah syok makan,tiba2 ada sudu yang sua dia mulut aku..aku sudah tahu sape dia tanpa ambil masa yang lama terus aku ngap.."sedap"...tanpa dia minta aku sua jua nasi goreng aku pada mamat di depan aku ni dengan sengihan.."nganga mulut nak suap ni".."thank you sayang sudi share"sambil kenyit mata....aku dah blushing seperti pakai blusher warna merah macam opera tu...segan oiii...

Siap makan aku dan dia duduk rehat kat sini sambil cuci mata lihat couple duk mesra di depan mata kami..."girl jom keluar"dia ingin keluar dari restoran thai tu yang menyakitkan hati dia bila lihat bini dia duduk mesra dengan lelaki lain..."jom"aku tak banyak soal tahu kemarahan lelaki depan mata dia macam mana tetiba badmood kalau dah datang angin marah dia jangan halang dia tidak habis dia maki nanti...

Bila dalam kereta aku hulur air pada dia a.k.a buah hati aku..."kenapa ni badmood dan marah tetiba je ni umm dear"aku mula buat keluar suara manja a.k.a suara gedik dan goda dia aku sentuh pipi untuk lihat aku di depan dia ni.."tak de apa2 la sayang"dengan suara cover marah...melihat girl depan mata dia hilang terus rasa marah pada bini yang curang belakang dia....bila dia senyap terus terasa ada benda lembut cium di pipi dia..melihat girl kiss pipi dia...

"girl please dont naughty okey"sambil memberi amaran kalau tak aku nak je ngap budak comel ni..."alolololo okey jangan marah lagi okey,tak pasal2 sayang yang akan rogol dear kat sini tau"sambil buat muka nakal....

"really girl"tanpa memberi amaran dahulu aku menolak girl di tepi sampai menyandar di tempat duduk...tangan aku sentuh pinggang dia dan satu tangan lagi pegang kepala dia..."erkkk de arr....ja ng  ang"sambil tergagap aku cakp...aku kiss dahi dia,tengok muka dia dah ketakutan sambil aku menahan ketawa sebelum meletus,baru kau tahu takut.."jangan apa sayang"buat suara tergoda"beralik di bibir pink yang cantik itu "dear nak buat apa niii"dengan muka dah panik dan cuak rasa menyesal kerana usik lelaki di depan dia...rastan ketawa kuat sampai perut dia sakit gelak kan perempuan tu.."tu la sayang jangan cabar dear..berlagak berani" duduk di tempat memandu dengan sisa ketawa yang keluar dari mulut dia...tanpa dia sedar aku bagi satu cubitan pada dia suka nyakat aku usik aku.."ouchhh sakit laa sayang oiii jangan laaa"terjerit kecil menahan sakit...

Menahan tangan girl dari terus cubit lengan nya..sakit oii minah ni jari ke ketam ni dengan muka sakit..."padan muka dear sape suruh kacau sayang..kena la habuan dia"jelir lidah pada lelaki sebelah dia....


pendam rasaWhere stories live. Discover now