nervouse

7 0 0
                                    

I'm not good girl..
I'm not perfect...

Siap hantar putri di rumah...aku pulang rumah mummy untuk bagitahu pasal lamaran aku pada putri..pasti mummy happy..

Bila sampai di depan rumah pintu pagar automatik aku tekan,parking kereta di bawah garaj.

Aku keluar dari kereta bila parking dengan elok di ruang parking.aku jalan ke pintu untuk masuk dalam rumah dengan hati berbunga...

Bila masuk dalam rumah aku mencari mummy,di ruang tv tak de,pergi ruang tamu tiada juga,pergi ruang dapur tiada juga...pasti mummy di dalam bilik ni...

Panjat tangga untuk naik tingkat atas mencari mummy...

"mummy,mummy,mummy where are you"suara kuat kan sikit bagi mummy dengar.

"ye mummy duk dalam bilik ni abe"...bila dengar suara anak sulung nya menjerit jerit,,tahu la bahawa dia cari mummy tak jumpa...

"mummy abe masuk okey"bila di depan pintu mummy untuk buka pintu terus masuk dalam bilik tanpa tahu balas dari mummy..

"nak apa abe terjerit jerit ni macam tarzan"perli anak nya saja nak usik sudah lama tak usik busy sangat dengan kerja.

"mummy abe want say something"jalan ke arah mummy dan baring kepala letak di peha mummy biasa la nak manja..

"what u want say to me umm"tengok anak mata hazelnut anak yang sulung sambil gosok rambut anak nya yang warna brown..

"mummy i want married with my lovely princess,she stolen my heart"tangan letak di dada sasa yer...

Mummy tersenyum bila dengar ini kali pertama dengar anak dia ucap..."who she stolen heart my son umm"nak korek rahsia anak dia...

"putri nuraimin mummy,she skin white,mata sepet macam cina all what she have,it's my type girl what i want mummy"...dengan mata bersinar..bermakna mummy suka la nii

Boleh nampak muka mummy lain, dulu mummy dapat tahu aku kena perangkap oleh perempuan tu mummy tak happy....

"mummy suka tak"tanya aku pada mummy...

"boleh mummy uji bakal menantu mummy,kalau lulus mummy terus bincang kawin"senyum pada anak sulung yer...

"boleh mummy"...aku bangun dari baringan cium di pipi mummy."thank you mummy"...aku keluar dari bilik mummy terus ke bilik tidur ku....

pendam rasaWhere stories live. Discover now