Пройшло 4 місяця***
У мене сьогодні день народження.16 років.
1 квітня.Усе цвіте та пахне.
Проснулася я в хорошому настрої,тільки животик з карапузами трішки мішає спати.Доречі я була у лікаря і він сказав що у мене буде хлопчик та дівчинка.Я взяла рушник і пішла ванну,пустила трішки води і лягла.Так добре що у мене в житті все налагодилося.З Алексом ми так і далі зустрічаємося,він мене і майбутніх дітей дуже любить,носить на руках.Я дуже боюся що він нас покине,бо останім часом мені самій дуже важко,хоча батьки допомагають,але вони багато працюють.Вийшовши з ванни,я почала шукати наряд в ресторан.Зупинила я свій вибір на червоній сукні по коліна.Так як до ресторану ще пару годин,я вирішила піти пройтися.Задягнула я простеньке платтячко.
Йшла я по парку,насолоджувалася красою Китаю.За цих 4 місяці я вивчила трішки мову.Паша навіть не цікавився мною.Ніка казала що він почав зустрічатися з одною із тих шлюх,з якою зрадив мені.Якщо чесно,то я ще досі його кохаю,але до Алекса я теж щось відчуваю.Дивне відчуття.По місту я гуляла до 17:00 і потім вирішила вже піти додому,переодягнутися в ресторан.Зайшовши до будинок я помітила що було пусто,навіть батьків дома не було.Піднявшись в свою кімнату,я подивилася на стіл,там була записка.
"Доню,чекаємо тебе в ресторані,туди тебе відвезе Олег.(це наш охоронець)
З любов'ю батьки"Я пішла в ванну,задягнула сукню,намалювала стрілки і через пів години була уже готова.Вийшовши з будинку я помітила що Олег вже мене чекав
-Привіт.Ти довго вже тут?-запитала я
-Ні,тількищо приїхав.Доречі вітаю тебе з днем народження-привітав мене Олег і протягнув невелику подарункову коробку.Відкривши я заплакала,Олег мені подарував собаку,про яку я так довго мріяла.
-Дякую тобі велике-обійняла я охоронця,хоча за цей час що він в нас працює він став мені найкращим другом(йому 25 років)
-Немає за що-сказав Олег і ми поїхали в ресторан.По дорозі я задягнула на собаку ремінець та поводок.Приїхавши я взяла його з собою,Олег теж був приглашений.Батьки заказали великий столик,там було багато чого.Моє місце було в центрі,адже це моє свято.Кожний подарував мені подарунок.
Лана:красивий костюмчик для собачки,адже вона знала що Олег мені подарує.
Уля:Золотий браслетик з написом:Д+У+А+Л+І+О,тобто Діана+Уля+Алекс+Лана+Іоана+Олег.
Батьки:ключі від квартири
Іоанна:Великий тортик
А Алекс сказав що трішки пізніше подарує.Ми сиділи,обговорювали різні теми,як неочікуванно Алекс встав і побіг на вихід,чомусь із всіх присутніх здивувалася тільки я.Через 5 хвилин він забігає з великими повітряними шариками,взаді йшли маленькі діти і розкидали пелюстки квітів і заграла музика.Алекс встав на коліно і сказав:-Діано,чи згідні ви стати моєю дружиною?-у мене покотилися сльози і я немогла нічого сказати,тільки ледве промовила
-Так,Я згідна-Алекс зірвався з місця і поцілував мене.
Усі в залі почали хлопати і кричати-:УРА!
Через 2 тижні в нас весіля,адже ми не хотіли довго тягнути.
__________________________________
Дякую вам за те що читаєте.😍😘
ВИ ЧИТАЄТЕ
Як це сталося?
RomansaМене звати Діана,мені 15 років.Навчаюся я у 9 класі,у мене багато друзів,тому часу на навчання у мене немає,на школу я ще з 7 класу забила.Недавнощо я розійшлася з своїм хлопцем Еріком,він зануда ще та,чесно,то я з ним почала мутити лише тому,що він...