Most reggel döbbentem rá hogy 2 hét múlva karácsony! El sem hiszem... Basszus...venni kéne mindenkinek ajándékot. Szerintem a legjobb az lenne ha anyuéknak egy hetes nyaralást adnák ajándékba. De a nagy kérdés: Mit vegyek Daninak? Tudom, 16 éve ismerem de nem tudom mire vágyik. Ez baj. Na és Réka? Ötletem sincs mit akar. Lementem a konyhába és megláttam anyám és a bátyám.
-Jó reggelt!-köszöntem.
-Szia csibe-szólt anyám. A bátyám csak szótlanul falta a gofrit.
-Szia!!-kiáltottam neki de még mindig nem válaszolt...Odamentem hozzá és elkezdtem csikizni.A röhögéstől félrenyelt és köhögni kezdett.
-Ez hiányzott!? -akadt ki anyám.
-Bocsi,nem akartam.-veregettem meg Dani vállát.
-Semmi gond.-szólalt meg végre-Amúgy jó reggelt törpe.
-Hányszor mondjam még hogy ne hívj törpének! Csak egy fejjel vagy magasabb!
- De még mindig kisebb vagy mint én.-kezdett mosolyra fakadni arca.
Megforgattam szemeim és elvettem egy gofrit. Miután megreggeliztünk elmentem Danival a plázába. Pár óra alatt eldöntötte mit akar ezért vettünk neki egy gördeszkát és egy új sapkát. Hazafele végig Dani ajándékán gondolkoztam. Több dologban gondolkoztam de félek hogy nem fog tetszeni neki. Hazafele beugrottunk a KFC-be mindketten megebédeltünk és vittünk anyuéknak is kaját. Hazaérve felhívtam Rékát azzal a kérdéssel, hogy nálam alszik-e. Egy egyértelmű igent kaptam és már fél óra múlva az ajtóban dübörgött. Kellemesen eltöltöttük a délutánt és este Harry Pottert keztünk el nézni 3 tál popcorn mellett.
Másnap Rékával és anyával elmentünk bevásárolni és elkeztük feldíszíteni a házat. A nap végén Réka száján hangzott el az a mondat ami feledhetetlenné és még boldogabbá tette a karácsonyt.
-Végeztünk.-jelentette ki.
-Köszi a segítséget!
-Ha már én is itt leszek akkor segíteni nem árt-mondta vigyorogva.
-Hogy mi?-néztem rá kérdően.
-Megbeszéltem anyukádal hogy veletek tölthetem a karácsonyt! Végtelen mennyiségű öröm és könny tört ki belőlem. El se tudtam hinni,hogy a legjobb barátnőm nálunk tölti a karácsonyt. Ennél nem is lehetne jobb.....Hello. Tudom nem karácsony van de a sztoryhoz ez illik. 😊
YOU ARE READING
Az új tag / Bts ff.
FanfictionA lány bátyja bekerül a Bangtan Boys bandába. Késöbb a lány össze jön a tagokkal és ennek nem lesz mindig jó vége... Fanfiction +18 (előre nem jelölve) Trágár beszéd előfordulhat! Kevés valóságalap van benne! Helyesírási hibákért bocsi!