3. rész

54 5 0
                                    

1 héttel késöbb

-Figyu Réka, szerinted kit kéne magunkkal vinni a koncertre?
-Lenne egy ötletem-szólt halkan-mi lenne, ha Klárit vinnénk, hisz ő is nagy Bts fan.
-De hisz általános óta nem tartjuk vele a kapcsolatot-érveltem.
-Lehet te nem de én 3 hete beszéltem vele.
-Oké-egyeztem bele-hívd fel és mond el neki a jó hírt.
-Miért nem beszélsz vele te, hisz rég nem beszéltetek.
-Biztos vagy te abban, hogy ez jó ötlet?
-Nyugi bízz bennem-nyugtatott Réka-tudod hányszor kérdez felőled ha beszélünk?!
-Oh...-lefagytam a mondat hallatán. Fél percel késöbb felhívtam az említett személyt.

Klári: Hallo?
Én: Szia Kriszta vagyok.
Klári: Kriszta?!
Én: Aha...hogy vagy?
Klári: Köszi, megvagyok. Te?
Én: Én velem is minden oké. Figyu, nincs kedved eljönni velünk valahova?
Klári: Attól függ: kivel? mikor? hova?
Én: Velem, Rékával és Danival jövőhét hétvégén a Bts koncertre. Anyuéktól ezt kaptuk karácsonyra.
Klári: Hogy lenne-e kedvem elmenni? IGEN!!!
Én: Oké, örülök, hogy velünk jössz.
Klári: Én is. Na mindegy, mennem kell és köszi a lehetőséget!
Én: Szivi, szia

Ezzel véget ért a hívás Réka furán nézett rám. Nem tudtam mire vélni ezért bólintottam egyet. Erre a nyakamba ugrott és nevetni kezdtünk. Mivel a nap nagy része hátra volt, Danival énekelgettünk egy kicsit. Réka is csatlakozott es gyorsan eltelt 2 óra. Egyszer csak arra lettünk figylemesek, hogy anyánk szól, hogy kész az ebéd. Mint aki már 1 hete nem evett úgy szaladtunk a konyhába. Ebéd közben Dani beszámolt a legújabb daláról aminek Sunshine lesz a címe. Ebéd után tudtam meg, hogy Rékának haza kell mennie mert hiányolják otthon. Szomorú búcsút vettünk és hazament. Mivel nagyon unatkoztam, tanulni kezdtem. Anya furcsán is nézett rám. Nem tudom mikor, de történelem olvasás közben aludtam el.

Az új tag / Bts ff.Onde histórias criam vida. Descubra agora