Siedząc na tyłach niemalże pustego autobusu staram się nie usnąć, lecz mimo porannej kawy średnio mi to wychodzi. Powieki same mi się zamykają z niewyspania. Zaledwie dwa dni wagarowania wystarczyły, bym zapomniał jak to przecudownie jest wstawać o 5:30 rano. Nie dość tego przez moje myśli na okrągło przelatują wspomnienia związane z wczorajszym wypadem do klubu. A w szczególności sam jego koniec, oczywiście z chłopakiem z mojego liceum w roli głównej.
W chwili, gdy orientuje się, że zapomniałem słuchawek, postanawiam napisać do Kai. Jednak po wysłaniu wiadomości zdaję sobie sprawę z tego, że wpisałem tekst nie tam gdzie trzeba. Wiadomość dotarła do innej osoby.
Wspomniałem już, że jestem idiotą?
Emilia
07:14
Co u ciebie, kochanie?Przez krótki czas skonsternowany gapię się na ekran telefonu podpierając się ręką o czoło. Dlaczego musiało trafić akurat na niego? I jeszcze to ,,kochanie''. W kontekście rozmowy na Tinderze użycie tego słowa ma niestety zupełnie inne znaczenie niż podczas rozmowy z koleżanką.
Mój trans zażenowania przerywa niemalże natychmiastowa odpowiedź.
Kuba
07:14
Ohoho kochanie ;DDObudziłaś mnie
ale to nic
KOCHANIE
miło, jak budzi cię taka dziewczyna, jak Ty :)
Emilia
07:15
:)Kuba
07:15
a u mnie nic specjalnegoo 10 mam nudny wykład na uczelni na który wypadałoby mi pójść
potem wrócę i chyba sobie poćwiczę studium postaci, czy coś
zaproszę do siebie jakąś koleżankę to będę mógł porysować z natury
chociaż w sumie średnio się dzisiaj czujęEmilia
07:15
spokojnie, jeszcze cały dzień przed tobąmasz jeszcze czas, żeby poczuć się lepiej, takk
Kuba
07:15niby tak
no a ty?
jak się czujesz?
Emilia
07:16wiesz no mam kaca :d
spałam jakieś dwie godziny
ale może być
jadę sobie do szkółki właśnieKuba
07:16coo
spałaś dwie godziny, masz kaca i jeszcze jedziesz do szkoły?
kim jesteś xd
CZYTASZ
Idiota // boyxboy
Short Story17-letni chłopak podający się za dziewczynę na Tinderze zakochuje się w homofobie.