Proloog

6 1 0
                                    

Hallo lezer van dit,

Als je dit leest moet allereerst weten dat ik heel veel van je houd (dit kan niemand ooit vaak genoeg horen of lezen en zeker niet als het gemeend is) en dat ik je 100% vertrouw.

Zo, dat gezegd hebbende wil ik graag dit "boekje" inhuldigen. In dit boekje zeg ik dingen, zoals de titel al zegt, die je normaal niet zegt. Of omdat ze heel gevoelig liggen, misschien wel omdat ze te diepzinnig zijn, omdat je bang bent ermee gepest te worden of gewoon omdat je het liever voor je houdt. Ik zal proberen nergens voor weg te lopen, alles op te schrijven. Dit betekent dus ook dat je in dit "boekje" dingen zal lezen die ik helemaal vanuit mijn hart zeg die ik dus ook vanuit mijn ratio nooit zou zeggen (meestal heeft dit dan ook een reden en die redenen heb ik hier maar even "schijt aan").

Dit gezegd hebbende wil ik je graag veel plezier wensen met het lezen hiervan. Ze zeggen weleens: "vat het niet te persoonlijk op" ik zou nu graag willen zeggen: "vat het alsjeblieft wel persoonlijk op want ik meen het echt".


PS: Alles wat ik hierin schrijf kan later nog worden aangepast, worden verduidelijkt of worden aangevuld, sta er dan dus ook niet van te kijken als een stukje ineens veel langer is. Ik schrijf vooral voor mezelf, ik doe dus ook niet mijn best om het jullie makkelijk te maken. Liefs xxx




Dit zeg je nietWhere stories live. Discover now