Twitter

47 1 0
                                    

Herkesin duyduğu ve birçoğunun kullandığı ve birçoğunun da kullanmadığı uygulama. Evet, Türkiye de geniş bir kitle kullanıyor örgütlenmesi açıkça çok kolay oluyor.

Taglardan direk bir iki bir iki tweet atarken bir bakıyorsunuz Tag dünya gündemine girmiş, buna bizzat kendim şahit oldum. Öncelikle artık kabul edilmesi gerekli ki facebookun eski güzelliği kalmadı.

Artık 35-50 yaş aralığında ki Bekâr Dul insanların cinsel isteklerini karşılamak ya da kendilerine bir eş bulabilmek için kullandıkları platforma dönüşmüş durumda. Bunu yapabilirler elbette ama konuyla alakası olmayan kişilerde dâhil edilmeye başladı tacizler tehditler derken artık herkesin ilk interneti keşfedip 1-2 sene kullandığı sonrasın da girmediği ve 1-2 sene daha sonra dondurduğu hesaplarla dolmuş durumda Facebook.

Bu durumda Twitter'a ilgi arttı neden mi?

Üstün bir güvenlik durumu var. Siz istemediğiniz sürece hiçbir kişi size mesaj atamıyor yani takip etmediğiniz sürece istekler kısmı var onu da kendiniz ayarlıyorsunuz ama eğer takip ettiklerinizden başka kimsenin sizinle iletişime geçmesini istemiyorsanız twitterda bu mümkün. Facebookta istekti oydu falan var derseniz de bizzat bir arkadaşımın yaşadığı olaydan örnek vereyim. Bunu yaşadığında muhtemelen 13-14 yaşlarındaydı bir yaratık diyeyim kıza cinsel organının fotoğrafını göndermiş istek kutusunda bulunduğu içinde ister istemez görmek zorunda kalmıştı. Bu gibi durumlar twitterda yok. Daha başka ne var derseniz her şey size özel her şeyi siz belirliyorsunuz ve bu konuda Facebooktan daha kullanışlı ve iyi olduğunu tekrar dile getirmek isterim. Profilini ve kapak fotoğrafınızı sadece başkaları görüyor yani bu Facebookta da mevcut çünkü tanıma, emin olma durumu var. Pek bir ayrıntısı yok işte Messenger Lite gibi ek uygulamaları yok dümdüz taktik maktik yok Bam bam bam.

Thisrcu Telefon Uygulama ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin