פרק 1- המכתב

211 20 8
                                    

כשהייתי קטנה היו מספרים לי סיפורים. לא סתם סיפורים, לא על האגדות שלכם, אלא על האגדות שלנו, רק שהאגדות שלנו אמיתיות.

סיפרו לנו על הערפדים הראשונים באימפריה שמצאו תרופה מיוחדת- הנקראת ״רוסטה״ על שם הממציא- כדי לחיות בין האנשים האחרים בלי לשקוק לדמם החם.

סיפרו לנו על הכשפים שהחליטו להקים את המשמר הלבן שמטרתו היא לעשות סדר בתוך האימפריה. הם סיפרו לנו על הכשפים שלחמו בעוז ובגבורה בגורנסים ההרסניים בהנהגת המשמר השחור.

הגורנסים היו מפלצות שחיו בגבול האימפריה. מפלצות שגובהן נושא לשניים וחצי מטרים, שלוש עיניים, אוזניים ענקיות, אף נפוח וגדול. הפה שלהם היה ענק והשיניים שלהם רגילות כמו של כל אדם, אך ברגע טירוף שיניהם מתחדדות ונראות כמו סכינים חדות ומסוכנות, וכל גופם שערות.

סיפרו לנו על אנשי הבאנשי האומללים, אלו שתמיד חיים בחושך, בעלטה, אלו שתפקידם היה לא יותר מנטל בחיינו- חוזי המוות.
אנשי הבאנשי הביאו אך ורק סבל לעולם- כך סיפרו לי הוריי- הם הביאו חורבן והרג של אנשים אשר היו חפים מפשע, שאף פעם לא חטאו אלא דווקא תרמו ועזרו לאימפריה הגדולה.

ובנוסף להכל הם סיפרו לי על משני הצורה האגדיים. הם סיפרו לי איך הם חיים, איך הם הופכים לחיות ואיך הם מביסים את הגורנסים. משני הצורה הם אלו שהחליטו להקים את המשמר השחור שמטרתו הייתה להגן על האימפריה מפני פולשים לא רצויים הגרים מחוץ לאימפריה כמו הגורנסים והליפיות

הליפיות הם סוג של פיות שיכולות להתחזות לדמות אדם. הן מאוד מסוכנות כי אם הן מריחות פחד אז אתה הטרף שלהן. אך כאשר הן מריחות את הפחד שלך הן הופכות חזרה לדמות הליפיה. אז אם לרגע אתה פוחד- תהייה הסיבה אשר תהייה- ורואה ליפיה לצידך- תברח כל עוד נפשך בך.
בספרים שקראתי, הליפיות הן פיות קטנות- ממש קטנות שאתה יכול להחזיק אותן בכף ידך. הן נראות שונה מכל מה שאתה חושב: פרצופם ומתארי פניהם חדות, עיניהם מלוכסנות ואף סולד מחודד. אוזניהן אינן בולטות כאוזניים רגילות- אם בכלל רואים אותן- אך ברגע של סכנה אוזניהן יוצאות ממחבואן ומתחדדות כלפי מעלה.

תמיד רציתי להיות משנת צורה- החופש והמסתורין שרק מחכה שאבוא אליו. שינויי הצורה והחיים בשירות האימפריה אך כאדם וכחייה חופשית.

החיים היפים ללא הדאגות.

אמא שלי היא כשפית מממלכת המערב ואבא שלי הוא ערפד מממלכת המזרח.
אתם בטח שואלים את עצמכם: "היי סאות'רה. איך את לא כשפית או ערפדה?"
אז הנה אני עונה לכם- עד גיל 16 אנחנו- הילדים- כמו כל הילדים הרגילים. ללא כוחות או מחוייבות אלא רק ללכת לבית הספר באזור של הממלכה ולהמשיך לנשום.

Curse With PrideWhere stories live. Discover now