Futuristisch Seattle, 2495. De oorlog is net achter de rug en de stad moet weer opgebouwd worden, iedereen moet weer in het gareel. Een mysterieus donker, groot, hoog gebouw is verschenen. Niemand ziet er mensen in of uit gaan, of zelfs een licht wat aangeeft dat er enig leven is. Sommigen noemen dit Het Gebouw..maar de echte naam van het gebouw is S'tem. Iedereen krijgt een EB binnen(bericht via hun mobieltjes, die er nog zijn), in de EB staat een officiële overname van het S'tem..alles is vanaf nu anders. Iedereen moet zich melden bij het gebouw, ze krijgen een onderzoek en een map met al hun informatie zodat de S'tem alles van hun weten, als je geen map hebt ben je in levensgevaar. Er zijn ook nieuwe wetten gekomen, bijna alles is verboden. Het leven is saai, kleurloos en georganiseerd geworden..Sinds kort draagt iedereen een Tracker, het lijkt op een armband alleen kan het niet af, door de tracker weten ze altijd waar je bent en wat je doet, niks is meer geheim. Het allerergste is: Iedereen die 17 wordt verdwijnt, niemand weet waar ze heen zijn gegaan..alleen het S'tem. Er zijn geruchten dat ze jonge mensen zoeken die kunnen overleven..kan jij de test ondergaan? Zal iemand zich verzetten?