seni sevmiyorum

41 5 0
                                    

Berkle çıkmaya başladık. Annelerin de bundan haberi vardı. Kızlar bu duruma çok seçmişlerdi. Ama ben sevinemiyordum bilmiyorum neden.

Aradan bir hafta geçti. Ingilizce performans odevimi için eda ve ayseyle öğlen arası ojula kalacaktık. Dün fizik dersinde de hoca bizim sınıfı endüstri lisesine götüreceğini orada bir proje standı kurulduğunu söyledi.Bende öğlen okulda kalıp ordan da endüstriye gidip eve geçerim diye düşünmüştüm. Sabahtan iki dersimiz boştu.O ara Berkle mesajlasiyorduk." Öğlen buluşalım mi? ''diye sordu. Bende öğlen burda kalıp ödev yapacagimiz söyledim. sonra  da proje incelemeye endustriye gideceğimizi söyledim. Keşke siylemeseydim ama soyliycem pişman etti. Neymis efendim benim o okulda ne isim çalmış orada hep erkek öğrenci varmış bi kız gördüler mi diplerine düşerimş bende sinirlendim ve cevap yazmadım. Kizlara bunu anlatinca önüm haklı buldular. Ben oraya gitmemeliymisim orada hep erkek varmış hepsi abazaymis. Sanki erkekler orada Selda gelse de yavsasak diye düşünüyorlardı.onlara da sinirlendim. Öğle arasına ciktigimizda Berk aradı.daha telefonu açar. açmaz

-Oraya gidemezsin!!

dedi.bende ona bağırdım

- Bu sebil ilgilendirmez. Sana noluyor sanki senden izin isteyen var! Gören de tek başıma gidicem sanır ben oraya kendimden mi gidiyorum? Hocayla gidicez!

-Selda millet beni ilgilendirmez! Sen gitmiyceksin o kadar!!

-Ya dana fikrini sordum mu? sen isteseniz de istmesen de gidicem. Gitmeyeyeyim de yok mu yazilayim? Tabi devamsizlik senin değil seni ne ilgilendirir dimi??!!

-Yeter! Sana gitmiyceksin dediysem gitmiyceksin!

deyip telefonu yüzüme kapattı. Beni anlamadan yüzüme kapattı için ona çok öfkelendim be ağzıma gelen tüm küfürleri saydirdim. Sanki keyfimden gidiyorum. Nasıl bu kadar bencil olabilir? Hem bizi hoca götürecekk.

Önerimizi zar zor yaptık. Ders zili çalmıştı. Sayısal sınıfı olarak aşağıda toplandık ve endüstriye gittik. Daha okulun kapisindan içeriye girmemisken erkekler laf atmaya başlamıştı. Bali hemen yanıma geldi. "Benden ayrılma." dedi . zaten sınıfıizin çoğu kızdı. Sadece 3 erkek vardı. Biri gelmemişti.Geriye kaldı iki erkek. Beril hemen Tuna yi yanına çekti koluna girdi. Bali zaten bizim yanımdaydı. Hicaz da dalga geçiyordu. " Kızlar erkekler den ayrılmayın yoksa kararlar" diye. projeleri izledikten sonra çıkışta biraz oturduk. Okulun bütün erkekleri sanki hiç kız görmemişler gibi bize bAkıyorlardı. Hoca buradan dağıla gelecegimizi söyledi. Evim zaten buraya çok yakındı. Üç arkadaş evimize doğru yurumeye başladık. sonra onlardan ayrılıp eve gittim. Annem karşı komşuya gecmisti. Eve girip ustumu değiştirdim. Berk in korktuğu hiç bir şey olmamıştı gördüğü gibi. Telefonuma baktım Berk ten mesaj var. Aynen şöyle yaziyordu.

" Ben arkadaşlarımla sahile gidicez bugün orada kalicam. Haberin olsun." Yaziya bak belli hala bana kizgin.Biraz dinlendikten sonra berk i aradım.

-Alo canım naber?

-iyi.

- Berk hala kizgin misin bana?

- .........

Derin bi nefes alıp verip devam ettim.

- Kim kim olacaksınız?

- berkan,Alp, Esra, Elçin ve Cansu.

Cansu mu? Cansu Berk in benden önceki kız arkadaşıydı. kız resmen kaşar. her erkekle çıktı.Berk ten ayrıldıktan 2 saat sinra kendine sevgili yapmıştı. berkan ve elçin sevgiliydi, Alp le de Esra. Pekiyi berk, Onun or da ne işi vardı peki Cansu zaten herkesle birlikte olan biri.

sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin