O günden sonra eymenlerle fazla gozgoze gelmemeye dikkat ettim.O kantine gidiyorsa ben bahceye cikiyordum veya o bahceye cikiyorsa ben kantine giriyordum.Ama onu gorebilmek icin surekli asagiya iniyordum.Berkle aram iyive acildi.O Ankara ya geri dondu sinavlarini vermek icin.Bu beni biraz rahatlatti en azindan bir sure gorusmemek iyi gelicekti.
Arkadaslarla okul cikisi cafeye gitmeye karar verdik.Eve gidip ustumu degistirdim, birkac kitap alip laptopu alip bulusacagimiz yere gittim. Birkac arkadasim gelmisti. Bende kendime biryer bulup oturdum.Eda da gelmisti.Zaten cok kalabalik degildik. Ben ,bali, eda ve ayse başka bir masaya geçtik. biz sohbet ederken içeriye Eymen ve Gökhan geldi.Onları görünce resmen elim ayağam bir birine karıştı. Bizimkiler bana imalı imalı laflar söylemeye falan başladılar.Sinirlendim sonra allahtan sustular. Eymenler tam karşı masamıza oturdular. Onunla karşı karşıyaydık.Utandım.Odalar bunu anlamış olmalılar ki bana soru falan sordular.O anda telefonum çaldı.Arayan Berk ti. Açtım beni özlediğini soyledi.Skayp dan konuşalım mi falan diye sordu.Ama kabul etmedim. Karşımda Eymen varken Berkle nasıl rahat konusabilirdim ki? Ben hayır deyince sinirlendi bana bağırmaya başladı.Sesi hoparlör acıkmış gibi net bir biçimde dışarıya geldigine eminim çünkü masadaki herkes baktı.Eymenler de. Bende ona kızdım ve bağırıp telefonu yüzüne kapattım. Daha sonrasında bir kaç kere aradı ama açmadım. Biz geç saatlere kadar sohbet ettik. Saat yarima geliyordu kalktığınızda. Telefonuma baktigimda 17 cevapsiz arama ve 5 mesaj vardı. hepside Berkdendi. Hayır anlamiyorum onu bana soru sordu ve müsait olmadigim için kabul etmedim bu olaya bu kadr büyük tepki vermek mi zorundaydı? Her zaman onun istediği olamazdı ki. Mesajlarında bile beni suçlamış.Bende kızıp 'ayrılmak istiyorum.' diye mesaj attım. Aradı konuştuk özür diledim özür dilemesi bir ise yaramıyor beni arkadaslarimin yanında rezil etti resmen kabuk etmedim ve ayrıldık. Şu anda hiçte pisman değilim.
Yorum ce oylarinizi bekliyorum.