Această carte deține locul 1 în catogoria #dystopia
Coperta de xenomorphius Iti multumesc enorm pentru acest frumos si expresiv Cover!
*
Adevărul este că ideile bune au darul de a da naștere altor idei" - Patrick Ness, Chemarea Monstrului.
Poveste/carte inspirată (Atenţie: Nu copiată, există o mare diferenţă între a te inspira şi a copia) după trilogia Shatter Me/Spulberă-mă scrisă de Tahereh Mafi, serie care mi-a atins în cel mai sensibil mod cu putinţă fiecare coardă a inimii și pe care vă sugerez s-o cumpărați din toată inima.
Eu consider că ideea acestei cărţi este destul de originală - şi complexă - cu toate că are la bază trei elemente cheie din seria lui Tahereh Mafi, adică:
-Oameni/copii cu super puteri.
- Un dezastru care a făcut vegetația să dispară, părțial (în romanul meu ea dispare de tot.)
-Absența unor produse de bază, ca de ex. penuria de alimente. (acest element nu apare doar în cartea Spulberă-mă, ci este prezent în mai multe cărți de acest gen)
- Ambele romane încep cu protagoniste captive, pizoniere într-o anumită încăpere. (La mine în prolog, în spulberată-mă în capitolul unu.
În timp ce cunoscută autoare s-a folosit de aceste elemente pentru a da naștere unei lumi post-apocaliptice, eu m-am folosit de ele pentru a desena pe hârtia mea fictivă istoria unei lumi devenită acum utopică.
Vă asigur că dezvoltarea şi abordarea mea a acestor două subiecte este şi va fi cu totul altă. Cine va citi va afla şi va avea puterea să compare.
~ ~ ~ ~
Dacă găsiţi greşeli gramaticale vă rog să-mi comunicaţi printr-un comentariu voi edita!
Notă:
Această carte este o operă de ficțiune. Orice asemănare cu personaje, locuri, evenimente reale este întâmplătoare.
Nu încerc şi nici nu-mi doresc, cu nici un chip să copiez nicio altă operă literară de ficţiune distopică. Îmi doresc din tot sufletul să realizez o lucrare cât mai originală. Aş putea copia ideile din alte cărţi reale, dar sunt conştientă că nu aş putea niciodată să le fur talentul şi genialitatea acelor autori consacraţi. Eu încerc să îmi descopăr propiul drum în acest domeniu, folosindu-mă de fărâma mea de talent.
Vă mulţumesc pentru înţelegere, nu uitaţi să sprijiniţi cartea dacă vă place !
CITEȘTI
Liceul De Dizabilităţi, volumul 1 (Roman distopic)
Science FictionNew yourk-ul acum îmbunătăţit, nu a fost întotdeauna aşa. Vegetaţia a devenit toxică, animalele au murit cu zile, iar oamenii la fel. Pentru a opri acest demers vegetaţia a fost înlocuită cu asfalturile din metal până ce a devenit inexistentă. Puţin...