Kira ajunsa in Anglia il lua pe Matias de manuta indreptandu-se spre casa cumparta din bani lui Adonis.
Intrata in casa lasa bagajele la intrare si ii dadu drumul la manuta baietelului care incepu sa zburde zambind prin camere,femeia isi atinse burtica ce nici macar nu crescuse apoi zambi si se indrepta spre etajul ce era alcatuit din 3 Camere si 1 baie.
Kira alese o camera iar apoi intra desfacand bagajele aduse,odata instalata cobora la parter cu directia bucatarie pentru asi face ceva de mancare ei si piticului ce tocmai iese a din baie.
Matias era energic dar foarte matur,Kira il trimise la gradi iar baiatul nu avuse probleme de integrare chiar din contra fetitele stateau in jurul lui iar uni baieti deja se imprietenise cu el,limba vorbita nu reprezenta nicio piedica deoarece baiatul deja stia cum se vorbeste.
Kira era pe strada plimbandu-se singura privind imbufnata in jos pana cand cineva intra in ea,femeia ridica privirea incruntata si tipa.
-Da cin te crezi ma ratoiule.barbatul o privi zambind apoi zise.
-Buna Kira.ea il privi uimita apoi zise.
-Stai ma cunosti?barbatul se incrunta nedumerit apoi zise.
-Da,Kira sunt eu Eduard.femeia il privi inca incurcata apoi se simti foarte inconfortabil sub privirile oamenilor asa ca zise.
-Vino.il lua de mana si pleca inapoi spre casa,odata ajunsi Kira il trimise pe barbat in sufragerie apoi veni si ea se arunca confortabil pe canapeaua neagra si zise impasibila de parca totul ar fi normal.
-Uite ce e,mia fost stearsa memoria si nu stiu cine sunt sau am fost,deci imi pare rau ca nu te cunosc.Eduard o privi pe Kira apoi spuse.
-Tot ce stiu e din ce am cautat,te chema Kira De La Rosa sau Kira Price erai asasina si aveai o sora......cuvintele lui au fost intrerupte de un ghemotoc de blanita pufoasa Alba ce sari in bratele lui Eduard mieunand iar pe usa sufrageriei din urma ei Matias care striga.
-Blanca nuuu.apoi se opri il privi pe Eduard apoi la Kira si imediat fugi si sari in bratele ei zicand.
-Cine e nenea mami?ea zambi si spuse.
-Usor puiule,nu vrei sa o ranesti pe surioara ta nu-i asa?el se imbufna apoi spuse.
-Nu dar nenea daca o laneste il bat lau.Eduard zambi apoi zise.
-Se vede ca seamana cu tine,dar unde e cea mica?Kira ii zambi apoi arata spre pantec.Eduard ii zambi apoi zise.
-Si Ana a mea e gravida cu o fetița scumpă,yey o sa devin tătic.Kira zâmbi si spuse ridicându-se cu direcția bucătăria,pana si Eduard se uita mirat la ea,pentru o femeie gravida se mișca destul de mult.
Ajunsă in bucatarie lua din frigider 4 oua,pătrunjel,sarea,ceapa verde, uleiul si tigaia,puse tigaia pe foc si zise luând un castron si o furculița pentru a bate ouăle.
-Auzi Ed bate si tu ouăle pentru ca la un moment dat va fi superb daca i-ai pregăti si Anei ceva bun,nu va conta ce,dar trebuie sa fie comestibil,Mati scumpule du-te si schimbate pentru acasa si suno pe Lili sa ii mulțumești ca tea adus din partea mea si da poți sa o păstrezi pe Blanca.Matias rânji si apoi pleca in camera lui ascultător între timp Eduard batea ouăle iar Kira tăia verdețurile si la un moment dat Kira spuse.
-Sti ma gândeam,ai o sala de antrenamente,adică da soldăței tai de plumb nu se umfla cu pompa nu?Eduard incepu sa rada inca amestecând apoi zise.
-Da normal ca am,daca vrei sa te antrenezi poți veni oricând si daca e poți veni cu Mati sa o cunosti pe Ana.Kira ii zâmbi si spuse apoi cu o privire ca pe vremuri.
-Vreau si o sala goală pentru niște cercetări iar daca se poate,a-și vrea sa fiu eu garda personală a Anei,nu cred ca ai încredere in forțoși tai.Eduard ridica o sprânceană apoi incepu sa rada iar Kira lua castronul si amesteca verdețurile cu ouăle si le puse la prăjit așteptând sa se oprească Eduard din ras.
-Eduard ma jur ca daca nu te oprești naibi din ras iți lipesc o farfurie de cap de nici macar Sărutul nevestiti nu te va mai trezi.zise la un moment dat Kira iar dupa usa Matias ieși într-un tricou si pantaloni scurți zicând.
-Mai bine ai asculta-o pentlu ca ultima data cand un nene a venit acasa si ia zis mamei sa vina cu mine la tati la lovit cu tigaia si apoi a venit salvalea si a intlebat ce sa întâmplat si mami a zis ca sa lovit cu usa iar nenea de la 112 a zis ca lovitula asta se putea lua numai daca il loveai cu o masina.Eduard se opri si il privi pe micuțul ce se așeza cuminte pe scauna apoi o privi pe Kira care deja punea ouăle in farfuri.
Dupa zile de cercetare pe net Kira observa o poza in care o avea pe fata bruneta din visul ei asa ca intra din nou si caută informații despre ea apoi despre restul găști,din păcate amintirile nu ii reveneau dar știa cai cunoaște,ea incepu serviciul dupa ce Ana născuse,toată ziua stătea cu Ana si cea mica,iar Matias stătea cu cea mica jucându-se si gângurind cu ea in timp ce mamele vorbeau si râdeau.
Ani treceau si micile mogâldețe alături de nebunul lor ce le apăra mereu crescu dar nu era totul lapte si miere.
-Matias dă-mi funditaaa.tipa Anania alergând dupa baiatul de 10 ani iar Va stătea râzând pe canapea de cei doi,Kira tipa din bucatarie unde spala vasele.
-Matias nu o mai tachina pe Anania si dai fundița,in plus Ana va veni in curând sa o ia.Matias se opri ținând fundița deasupra capului si zise zâmbind ștrengărește spre fetița blonda imbufnata cel privea cu niște ochi ciocolati minunați.
-Iti dau fundița doar daca faci ceva pentru mine.Anania il privi confuza apoi intreba.
-Ce anume?baietelul o privi zâmbind si zise.
-Vreau o pupa aici.si arată spre gurița lui,Ava se așeza in poziția Lotus cu mâinile in poale si privea captivată de scenariu care ii părea din ce in ce mai interesant.
Anania se înroși apoi se apropie timida de Matias si zise privindu-l.
-Esti prea înalt nu ajung asta e,da fundița acum.Matias dădu din cap nu si se apleca un pic ajungând la înălțimea ei si zise.
-Acum ajungi.Anania se înroși mai rau daca era posibil iar Ava se ținea de nas sa nu rada de Anania care era mai roșie ca perdelele din casa.
Anania se apropie si fix cand ii dădu sarutul pe buze lui Matias intra Ana cu Eduard,continuarea in acelei zi fu in general un strigat nervos de la Eduard si amenințările asupra lui Matias iar spectatori se sfatuiau cu cine sa țină.
Dupa dispariția Kirei Loredana inca gravida intrase intr-o depresie ce ii făcea rau la sarcina,plângea mult avea coșmaruri nu prea mânca si totul era din ce in ce mai rau deoarece starea ei de sănătate era din ce in ce mai proasta,Alex si Adreas renunțase la speranța ca ar mai fi găsit-o deși nu o uitase încerca acum sa o ajute pe Loredana sași revină,toti ceilalți erau la fel de distruși emoțional pana si părinți lui Adreas erau triști,Emma si Matei nu isi mai vorbise deloc iar Evelina si Darius uitase ce înseamnă sa zambesti,ceilalți erau distruși la fel si G nimic nu mai făcea nici moartea lui Megan nu-i marcase asa profund,Kira chiar isi puse amprenta pe fiecare persoana pe care o cunoscuse.
Loredana era in pat nemișcată cand o contracție apăru nu era bine se gândi Gabriel nu era acasa si de sunat nu prea ii plăcea sa apeleze dar in situați disperate iei măsuri disperate asa ca suna primul contact din agenta.
-Alo,Daniela am nevoie sa vii imediat sa ma duci la spital ca i-o nici moarta nu sun la 112 sa sti.Daniela se panica si apoi tipa.
-Ionuț ia mașina ca trebuie sa mergem sa o ducem pe Loredana la spital,hai mișcate naibi odată.barbatul bagă o viteza sora cu moartea si astfel cutreierase jumă de oraș in 10 minute (dar tot Kira il întrecea cu dementa ei fără scrupule si timpul de 5 minute jumate)Daniela practic sari din mașina si teoretic zbura pe scări Ionuț abea se ținea dupa ea,ajunsă la usa Loredanei nu mai batu surprinzător usa era deschisă dar tipa cat o ținut plămâni cand o văzu pe bruneta slăbită de înfometare si deshidratare stand jos întinsa pe scurt leșinata.
-Ionuț Ia-o repede si la mașina.cand ajunse din nou jos Ionuț o puse pe Loredana pe bancheta din spate alături de Daniela care începuse sa plângă zicând într-una.
-Te rog Loredana nu muri nu stiu cea a-și face daca teasi pierde si pe tine,te implor nu muri.lacrimile năvăleau pe fata Danielei fără oprire ii venea sa tipe o pierduse pe Kira cea care o iertase dupa ce o prinse aproape făcând lucruri indecente cu iubitul ei,dar nu Kira o iertase la naiba o iertase daca Loredana pătea si ea ceva ea murea nu putea sa suporte si pierderea brunetei,Ionuț nu mai ținuse cont de regulile de circulație sau s-ar putea sa moara sau alt ceva tot ce trebuia sa facă acum era sa ajungă la spital,a,si să-l sune pe Gabriel.
Daniela incepu sa plângă neîncetat fără săi pese ca o sa o vadă nu stiu cine pe Ionuț il durea sufletul văzându-și iubita suferind stia ce mult le iubea pe cele doua,cea care ii iertase dispăruse in ocean si cealaltă era pe cale sa nască slăbită si obosita de la supraefort,totul era pur si simplu o reacție proasta in lanț.
Ajunși la spital asistentele o lua pe Loredana si doctori le urma in sala de operație nimeni nu avea ideile ce se întâmpla dar Gabriel cand ajunse parca fu data alarma toată Gașca ajunse acolo,el incepu sa se tragă de par si sa se învinovățească spunând daca Loredana a lui daca pătește ceva el se sinucide la un moment dat Adreas isi aminti ce ar fi făcut Kira asa ca se ridica si ii dădu o palma peste cap apoi zise.
-Taci naibi din gura nu te agita ca prostu aici,crezi ca noi nu suntem îngrijorați sau ce,nu oi fi eu Kira dar am făcut jumate din ce ar fi făcut ea bănuiesc ca cealaltă jumate ar fi fost sa te lase inconștient dar eu nu voi face asta asa ca taci dracu din gura muiere vicariat.Gabriel se opri privindu-l uimit exact ca ceilalți apoi o asistenta ieși din salonul de operație si apoi zise cu capul in niște hărții.
-Cine e cea mai apropiată ruda? doar claia șatena prinsă in coc se vedea,Adreas o privea curios iar cand femeia ridicase capul dădu de niște ochi albaștri ca marea cel înnebuni peste cap asa ca ii zâmbi femeia ii zâmbi timid apoi bagă rușinoasa priviră in foi iar Gabriel zise.
-Eu,de ce?iar ea spune calma.
-Trebuie sa completați ceva.apoi se întoarse si porni rapid spre biroul de informații,in acest timp Adreas o privi vrăjit iar cand pleca ea tot ce el a spus a fost.
-Sa ma bage cineva in spital,vreau sa ramân aici cat pot.pe Emma o bufni rasul si apoi Darius zise.
-Bine.apoi il lovi in fata cu pumnul iar Evelina isi astupa gura iar Matei se ridica si il lovi pe Darius in stomac si zise.
-Ce tea apucat frate,pe bune acum cum sa dai in el.Emma se ridica il apuca de guler pe Matei si il săruta aprins ceilalti rămase stana de piatra in afara de Adreas care pleca țipând pe hol.
-Trebuie sa fiu internat,ma bătut cineva foarte tare,va rog,daca nu datimi numărul asistentei drăguțe,e șatena cu ochi albaștri nu stiu cum o cheamă.Dupa ce rupse sarutul Emma zise.
-Ma exciți al naibi de tare cand esti nervos.Matei rămase fără cuvinte iar Alex si Cosmin spuse la unison.
-Sa mori tu ca am rămas singur.Amara,Ana si Sebastian ii privi sceptici in timp ce Miranda si Scott zâmbeau.La un moment dat Miranda se ridica de pe scaun si zise foarte vesela.
-Voi va dați seama de ceva?din nou toti isi focusa atenția pe ea iar ea continua.
-Loredana si copilul nea făcut sa zâmbim din nou iar deși nu am uitat-o pe Kira ar trebui sa ne amintim ceva ce clar noi am uitat,Kira nu ar fi vrut sa o jelim,ci sa ne trăim viata,noi asa o chinuim.Desi aia a fost ziua cand totul a revenit la normal dupa ceva timp au apărut problemele.
Loredana născuse un băiat sănătos tun din fericire iar Emma si Matei la fel procreare o mica mogăldeață ce avea sa se nască iar ceilalti erau fiecare puși pe treaba,Cosmin is fixa ochi pe o fata complicata ce il incita al naibi de mult de exemplu.
-Cosmin pleacă,nu ies cu tine nici daca mai da la hiene.el zâmbește si isi apropie fata de fata ei si zice suflandui peste buze.
-Dar Ana sti bine ca tot o sa ieși cu mine,asa se întâmpla mereu de ce te mai străduiești?Ana calatina din nas apoi il săruta scurt pe buze si zise.
-Dar tot nu luam cina.Cosmin ofta si tipa.
-Da haide ma femeie ca nu te mănânc pe tine,ma inebunesti ma jur.muuuult se străduiești cu ea,Amara crescu si puse ochi pe unicul nostru Alex dar problema era ca el o puse pe fata in friend zone si nu-i plăcea asta pana cand au ajuns la o cearta urâta de tot.
-Esti imposibil știai,de ce ai ieșit cu ea?el o privi nervos si zise.
-De ce te tot bagi in viata mea,nu esti importantă in viata mea si nu ai nici un drept să-mi spui ce sa fac.ea simți cum cineva tocmai ia împușcat inima si lacrimi isi facu loc pe obraji fetei asa ca zise ridicând tonul.
-Ai dreptate nu-s importantă in viata ta,chit ca eu te iubesc nenorocitule mai mult ca un frate sau prieten,am sentimente si tu nu vezi asta deloc sti ceva ai dreptate nu o sa ma mai bag niciodată in viata ta,pentru ca nu o sa ma mai ai deloc.ochi lui Alexander se deschise realizând cuvintele spuse de ea si el apoi lacrimile ce ii rupse sufletul iar cerul ii cazu in cap cand ea fugi,saptamâni luni treceau in timp ce Alex o caută înnebunit pe Amara,dupa 3 luni o găsi si atunci spuse tot ce ascunse el mereu de când dispăru Kira si realiza ca tine mai mult decât trebuie de piticania aia mica.
-Te iubesc enorm si nu o sa te las sa fugi din nou de mine,daca vrei sa pleci va trebui sa ma omori întâi.Amara cu lacrimi de fericire in ochi il lua in brațe râzând.
Toate se rearanjat din fericire dar totul se dărâma la reapariție Kirei dar nu asa cum se așteptau toti.
Kira se mutase înapoi si Anglia săi cum sa zic pai săi protejeze pe nebuni mai toti isi loase case asa ca din păcate acum erau tinte mult mai la îndemâna pentru atacatori.
Into zi cand Matias era deja la grădi cu Mihai copilul Loredanei se împrieteni cu acesta isi spuse unul altuia numele parinților si din nefericire Mihai le spuse Loredanei si lui Gabriel despre ce a vorbit cu acel băiețel.
In timp ce aceștia vorbeau un lunetist se pregătea sa tragă in Loredana cand ca un leopard Kira sari pe el iar acesta trase strâmb,o loase rostogol pe deal pana ajunse pe iarba de la poalele dealurilor unde Loredana si Gabriel o priveau pe Kira ca pe o stafie pana ce aceasta cu picioarele încrucișată la gâtul lunetistului spuse.
-Salut soro,e mult de explicat dar iți voi trimite o scrisoare restul nu tre sa sti,a si nimeni nu poate sti ca eu sunt vie ai înțeles?Loredana stătea cu gura larg deschisă si Kira o privi sceptica apoi zise luând lunetistul de ureche zicând.
-Biiiiine o sa iau asta ca pe un da,oricum eu trebuie sa vorbesc cu aaaaa tipul asta asa ca paaaaaaa.dupa ce Kira dispăru cu tipul in tufișurile de pe deal Loredana zise.
-Ori vedem fantome,ori Kira e vie,ai văzu si tu Gabi sau am înnebunit eu.Gabriel era împietrit dar tot spuse.
-O doamne Kira e vie,si Mihai avea dreptate.
Deși dupa aste Kira a dispărut din nou fără urma întorcându-se in Anglia Loredana si Gabriel nu spuse nimic despre întâlnire prefăcându-se in continuare ca știe despre moartea ei.
Pe deoparte Kira isi creste copii dar având grija si de Ana si Anania siiiii căutând in continuare informații despre familia ei,starea ei era bine mersi știind ca și-a revăzut sora iar amintirile ei reveneau din ce in ce mai multe si mai clare,in plus mai avea ceva de făcut si asta sigur nu va uita,isi va asasina bunicul(uau ce creppy suna asta)iar pe de alta parte Loredana isi creștea baiatul iar ceilalti se pregăteau de primire alți de creare,mdea multe pregătiri.
Kira era in casa cu baiatul si fata ei cand pe usa intra Eduard cu Anania care cum o văzu pe Ava merse si ii sari in brațe,Ava o strânse tare apoi zise.
-Edi ce faci bossule.Eduard ii zâmbi iar Ava o lua de mâna pe Anania si urca pe scări țipând.
-Mergem sus mamaaa.iar Matias zâmbind zise.
-Vin si eu.iar Eduard il prinse pe Matias de umăr si zise cu un zâmbet sinistru ce ii dădu frisoane băiatului.
-Ooooo nu,tu boschetare stai aici cu mine si maicata,la vârsta de 15 ani ți-au ajuns hormoni la cap.Matias se trânti încruntat pe canapea si apoi zise botos.
-Bostorog prost.Eduard se prefacu ca nu-l auzi si apoi zise.
-Scuze ca nu ți-am zis ca venim dar Anania a zis ca vrea sa o vadă pe Ava Kira ii zâmbi si spuse calma.
-Nu-i nimic,Anania e bine venită aici mereu,nu-i asa Matias?baiatul se ridica apoi zise serios.
-Eu si Anania suntem doar prieteni.apoi pleca in camera lui cei doi se uitau unu la altu ca boi la mașini străine.
Ani treceau si Matias incepu sa nu o mai suporte pe Anania si aduce o iubita in fiecare saptamana,deși Anania il plăcea nebunește,Ava uneori bătea apropouri cu privire la asta dar Matias nu înțelegea.
Mihai era si el un playboy dar era cel mai bun prieten a lui Narcis roșcatului cu ochi căprui,ooo la scoala erau numiți echipa fulger,daca va întrebați de ce,ei bine sa spunem ca se ia la bătaie dar este destul de cum sa zic calm cand trebuie cred,oricum Narcis il mai calmează in majoritatea timpului cand nu e ocupat cu urmărirea Sophiei fica Mirandei,șatena cu ochi negri il dădu pur si simplu pe roșcat peste cap,săteanul cu ochi albaștri metru a considerato prea cuminte,mereu cand erau mici si se jucau il ajuta pe Narcis sa câștige,pe scurt nu o prea agrea.
Oricum totul era perfect pana cand vestea lui Mihai ii dădu peste cap pe Lori si Gabriel.
-Mama vreau sa merg la Oxford(nu sunt sigura ca asa se scrie)in Anglia.
Mdea nu le-a prea picat bine asta,dar ei bine tot răul spre bine siiii acolo era ghiciți cine,copii Elongat Matias si Ava alături de Anania.Cam asta a fost capitolul special de 3333 cuvinte,uau mult si pentru mine,Sunt asa mândra🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀
CITEȘTI
Asasina
ActionKira De La Rosa rebela,libertina si periculoasa exact ca mama sa nu este lasata sa fie recreutata la ASA dar este antrenata de propria mama pentru asi apara sora mai mica cu 2 ani.Kira nu este singura avand ca ajutoare pe Sebi,Daniela,Scott,Gabriel...