Kira si grupul

3.1K 122 9
                                    

Kira-bruneta,ochi albastri,prietenoasa,voioasa energica glumeata,violenta,foarte violenta extrem de violenta,tupeista si periculoasa,cu capul in nori si foarte problematica.

Loredana-bruneta,ochi negri,prietenoasa,un pic violenta,buna si draguta.

Daniela-satena cu ochi albastri,prietenoasa,draguta,iubitoare,obsedata de moda.

Sebastian-blond,ochi albastri,tupeist,rau,violent in unele situatii,prietenos.

Scott-saten cu ochi verzi,dragut,vesel,zambitor,amuzant si problematic.

Gabriel-saten cu ochi negri,matur,dragut,zambitor si usor nebun.

Miranda-satena cu ochi verzi,calda,buna,rabdatoare si matura.

Adreas-saten cu ochi caprui,arogant,ambitios,orgolios si rareori intelegator si bun.

Alexander-saten cu ochi caprui orgolios,egois dar inimos si bun cu cei dragi.

Emma-satena cu ochi verzi copilaroasa dulce si adorabila.

Cosmin-saten cu ochi negri,egocentric,arogant dar ai calm.

Anna-satena cu ochi negri dulce,jucausa si adorabila.

Amara-roscata cu ochi albastri-verzui sociabila si de asemenea foarte inteligenta.

Matei-roșcat cu ochi verzi,cald,calm si iubitor

Darius-blond cu ochi albaștri,pervers glumeț si loial

Evelina-bruneta cu ochi căprui,calma si răbdătoare

Daca ar fi sa iau sa spun de la inceput care ar fi problemele facute de Kira sunt:
-L-a inchis pe Gabriel in debara(4 ani).
-S-a urcat pe casa(6 ani).
-Chris dormea iar ea a luat masina de tuns si l-a ras in cap in forma de inima(6 ani).
-S-a urcat in masina maicasi si a condus 3 metri si apoi a intrat in copac(7 ani).
-A legat un raton in casa si i-a pus zgarda(nimeni nu stie cum a reusit)(7 ani).
-Din clasa a doua pana in a 4 a batut copii care se luau de ea sau de cineva drag.
-A pus o cobra pe scaunul profesorului.
-A pus somnifer in cafea.
-A dat foc la masini directorului.
-A taiat franele la masina profului de mate etc.Nu mai zic ca deja m-a luat pe mine durerea de cap,oricum pe scurt Kira e un pericol si dusman care crede-ma nu vrei sa-l ai. Apropo l-a legat pe proful de franceza de linia trenului si i-a zis ca daca nu-i pune 10 pe proiect lasa trenul sa-l faramiteze.

AsasinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum