Noi inceputuri

429 36 3
                                    

Ava ajunse acasă cu Alek și nici bine nu se așeza pe canapea ca ușa casei se deschise și se trântit de perete găurile peretele cu clanța.
Kira își privi fată iar Ava zise cu vocea subțire.
-Mami? Kira se înfruntă și zise.
-Avaria ce am zis eu după ce team prins vara trecută cand băteai un băiat?Ava își musca buza și spuse foinduse pe picioare în timp ce fetele se uitau cu groază în afara de Aris care o privea uimită și de Alek desigur care tocmai începu să-și muște mâna sa nu izbucnească în ras de față roșie a Avei.
-N-am voie să las oameni inconștienți.iar Kira oftă și zise.
-Și tu ai încălcat ce ti-am zis eu? Ava ridică capul și zise.
-Stii nu-i asa? Kira se încruntă și zise.
-Ai omorât un om nebuna mică,roagă-te să nu se afle naibi ca......... Aris tipa apoi zise tare.
-O doamne tu esti, am crezut că am vedenii, tu esti Kira Price sora mătușii Lori mama lui Mihai pai asta inseamna ca Mihai e vărul ei? Kira abia atunci o observa pe față săteni ce o privea apoi zise
-Aris, ai crescut și ar fi trebuit să taci nu să deschizi gura cand trebuia., de ce naibi ai comentat dacă ei nu știau nimica de ce ai dat tu din gura, a, vreau sa aud Aris de ce nu poti sa-ti tii gura de aceia Narcis și Mihai au vrut să rămână singuri.
Aris observa privirea Avei ce îi arată că nu știa astea și apoi privirea Kirei tulburată ce dădea spre plans.
Kira se întoarse nervoasă și ieși din casa începând să înjure în română mult și să tipe plângând.
-De ce naibi a trebuit să afle, nu vreau ca idioțenia asta de destin să o facă ca mine, nu vreau s-o duc acolo, of mama știai de ce nu voiai să mă duci, știai ce va urma și eu nu te-am ascultat la naiba, trebuia să te ascult,măcar acum nu știam de bunicul ucigaș.
Ava ieși din casa și ieși privi mama ce era pur și simplu devastată, româna ei nu era prea bună dar înțelese câteva cuvinte printre care mama mea, la naiba, s-o duc iar totul se prăbuși în capul fetei când observa că mama ei cazul în genunchi tremurând, nu-și văzu mama niciodată plângând, nu-și cunoscuse tatăl dar știa că mama eu suferise dar niciodată nu plânse, acum era de râu.
-Mama, nu plânge, te rog. Ava se puse în genunchi în fața Kirei și aceasta când își văzu față o lua în brațe, o strânse tare la piept și zise.
-Din nou totul va fi la fel, iartă-mă ca o să fac asta dar tu și Mati veți merge în România, acolo va va lua cineva de la aeroport si o să stați acolo, dar promitem Ava ca ori ce ar fi nu va veți pasa nici tu nici Matias în mrejele meseriei aleia. Ava o privi încrustată apoi zise.
-Mamă ce vrei sa spui, eu si Mati nu plecam nicăieri mai ales fără tine.
Kira zâmbi trist și zise.
-Am niște treburi mai vechi nerezolvate, iartă-mă scumpo.
Avei pur și simplu îi ieși aerul din plămâni simțea cu se sufoca nu putea să plece le avea pe Ania și Anania aici, bine și Aris dar din cauza ei să întâmplat astea.
Matias află și el în scurt timp noutatile și așa Află și Mihai ca verișorul sau sta cu el în cameră.
Pentru Kira era ca o roată, bunici ei erau morți, au fost omorâți, mama și tatăl ei de asemenea, știa că și ea va pati la fel dar înainte voia să se asigure ca Adonis va putea avea grijă de copii după ce e moare așa că suna iar atunci auzi vocea aceea care deși nu voia să recunoască o calma și agită mereu când o auzea.
-Ți-a fost dor de mine puisor? ea zâmbi apoi zise serioasă.
-Adonis, copii vor fi la G, eu merg după el, te rog ai grija de ei nu îi lasa să patească ceva.
Adonis când auzi vrut să protesteze, o iubea și știa asta deși a lăsat-o să plece el a urmărit-o știa ce fac copii și soția lui.
-La naiba, Marian pregătește avionul mergem in Anglia.
Deși doar dintre mică chestie lanțul întâmplărilor au început, Kira știa că Adonis deși a vrut să-l știe departe îi va ajuta pe mici ei pui de lei, știa că Matias nu era așa papa lapte cum lasa sa se vadă, dacă era vorba de sora lui calcă pe cranii și nu conta dacă erau de om sau animal iar Ava a omorât un mafiot deci cel mai probabil va ajunge mare ca bunica ei.
Ava plângea de rupea mai ales atunci cand mama ei îi lasa pe ea Matias și ceilalți trei la aeroport, înainte să plece Anania toată săptămână a rămas închisa în camera ei plângând și vorbind cu Ava la telefon iar Ania de asemenea, era un dezastru de la școală sau panicat când au observat că elevi au dispărut, totul era din ce în ce mai rău.
Dar singurul lucru care nu știau era faptul că totul va fi din ce în ce mai greu mai ales ca Ava va afla cine e tatăl ei ce a făcut el și cel mai rău va trebui să aleagă între a-și făuri o reputație și a-și salva mama sau de a-și asculta mama ne implicându-se în problemele care așteaptă la intrare.


Fac un concurs in legatura cu cartea, dacă vreti scrieti maxim în 10 comentarii raspunsul da si eu voi pune explicațiile tot în comentarii, acum e decizia voastra.

AsasinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum