И така хора преди малко бях ужасно ядосана, но сега съм щастлива. Защо ли? Защото ние го направихме. Изтрихме всичките ми въображаеми граници на възможностите.
Никога не съм мислила, че книгата ми може да събере толкова гледания, та да не говорим за харесвания. И до сега така мисля, защото "За Живота" не е книга, а място, където изразявам мислите и чуствата си. Радвам се, че могат да ви бъдат интересни и да ви вдъхновяват такива неща, защото да признаем честно сега всички предпочитат да четът любовни истории за Харри Стайлз и Зейн. Изобщо не очаквах такава популярност на нещо като личен блог, така че сега много се радвам.
Хора, на които дължа този успех:
- @ali2522
- @BedihaHusein
- @NimeriaTheNephalem
- @Mariq1993
- @Alis18082004Благодаря ви много, че освен да прочетете не ви домързя да лайкнете и да напишете коментар. Ако си видял името си значи си много важен за мен. Следващата ни цел е 200 лайка на книгата. Знам вие можете!
Още нещо, бих много се радвала ако погледнете книгата на BedihaHusein "Висящи Мисли". Казва, че съм я вдъхновила да напише тази книга за това е важно да я погледнете.
.........
И така днес е 25 Юни 2018 и първата част на тази книга е събрала цели 100 гледания, което е определено много.
Благодаря на всички хора, които четат книгата ми.
YOU ARE READING
За Живота
RandomЩе те науча как да живееш! #1 - цитати #1 - стихотворения #1 - мисли