Експеримент

85 14 0
                                    

И така днес си гледах клипчета на ютуб и виждам видео, което разказва за нещата които правят хората с високо IQ. Там бяха неща като "често ги мързи","не им се става от леглото рано сутрин", "често се разстройват" и тем подобни. Почти всички факти бяха за мен. Много се зарадвах, че може да имам високо IQ, което значи, че съм не просто умна, мега умна. 😀😀😀
След това погледнах в коментарите, какво мислят хората за това, а тея започнаха да говорят "надявам се мързеливците си повдигнаха самооценката" или "стига сте защитавали тъпаците". Тогава се разстройх и реших да си проверя IQ.

Хора имам IQ 125. За сравнение Алберт Айнщайн има 165, а обикновен човек около 100. Ако сте толкова мързеливи като мен радвайте се имаме високо IQ.

Всичко това не е просто така да се изфукам, че съм "умна"(IQ не е нещо важно), а да кажа, че има много хора като тези, които обезценяват всичко хубаво казано за вас и всичко хубаво направено от вас. Може би завиждат. Честно, не знам какво им на ума на тези хора, но ако сте щастливи и човек казва, че щастието не ви е нещо особено просто го зарежете и не говорете с него.

Например, много се радвате, защото след дълга зима най-накрая сте си купили ягоди. Радвате се защото обичате ягоди и разсказвате за това на някой. Човека вместо да се зарадва за щастието ви той казва "Еми, нищо особено. Всеки всеки може да си купи", това означава, че той буквално ви краде щастието. Всеки се радва на различни неща. Ако приятел прави така, той не е приятел. Никой няма право да краде щастието ви.

За ЖивотаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora