She's not afraid -Liam

315 13 6
                                    

She's not afraid

July's point of view.

"hoezo ik mag niet gaan?" vraag ik aan mijn ouders die op de sofa zitten in de living. Ik kijk hen ongeloofwaardig aan.

"Niet vanavond, het is al te laat", zegt mijn moeder streng.

"Maar.."

"Je mag niet naar Perries feestje gaan. Einde discussie en ga nu je huiswerk maken", onderbreekt mijn vader mij. Ik kijk hem geërgerd aan en sms Liam onderweg naar boven dat ik niet mag komen.

Met een zucht strompel ik mijn kamer binnen en laat ik mij vallen op mijn bed. Mijn nieuw kleedje ligt al klaar op mijn bed, het is een zonde dat ik het niet kan aandoen. Mijn vingers gaan over de stof en het gevoel om weg te gaan, weg uit dit huis en mij te gaan amuseren is groter dan anders. Ik besluit dan ook om misschien heel even een kleine stop te maken op de fuif van Perrie haar verjaardag

Wanneer ik er zeker van ben dat mijn ouders in hun kamer zijn en ze zijn gaan slapen, is het voor mij een teken om te vertrekken. Ik heb mijn kleedje aan en maak mij een weg naar beneden.

Liam's point of view.

Ik was een beetje teleurgesteld toen ik zag dat July niet mocht komen. Maar ik zou er hoe dan ook een leuke avond van maken. July is mijn beste vriendin. Onze vriendschap is echt niet zoals een doorgaanse vriendschap want wanneer July en ik samen zijn kan ik de kriebels in mijn buik niet weg denken. Ik denk dat july ook gevoelens heeft voor mij. Hoewel ze dat wel heel goed lijkt te verstoppen want iedere keer ik hints geef dat we misschien meer dan enkel vrienden kunnen zijn, lacht ze eens en veranderd dan van onderwerp terwijl ze mompelt dat mijn gevoelens niet echt zijn. Soms is het frustrerend maar ik maak er geen drama van. Misschien heeft ze een beetje schrik en wil ze niet een relatie met mij beginnen omdat ze het niet leuk zou vinden dat haar vriendje vaak andere kant van de wereld is in het bijzijn van fans, vrouwelijke fans of misschien heeft ze gewoon geen gevoelens voor mij en beeld ik mij het allemaal gewoon in. Als dat alleszins waar zou zijn, als ze inderdaad geen gevoelens voor mij zou hebben, zou ik het wel oneerlijk vinden omdat ze mij steeds het gevoel geeft dat ze mij op die manier leuk vind door met mij te flirten.

Ergens wil ik weten hoe het nu tussen ons zit, in mijn gedachten maak ik dan ook een aantekening om haar volgende keer dat ik haar zie ernaar te vragen

Ik ben al aan mijn derde cola, ik drink geen alcohol, iemand moet nog een beetje controle kunnen houden over het gedrag van al de genodigden die straks hoogstwaarschijnlijk dronken zullen zijn.

Mijn ogen gaan naar de deur van de zaal die wordt geopend, het felle licht van buiten schijnt voor een seconde naar binnen. Een meisje in een mooi wit kort kleedje komt binnen gelopen. Het is July tot mijn grote verbazing, ze ging hier toch niet zijn?!

July's pint of view.

"Hey Liam!" zeg ik wanneer ik Liam spot. Ik loop naar hem toe en gooi mijn armen om hem heen. Ik probeer de starende blikken weg te denken die ik krijg toegeworpen waardoor ik mij niet meer zo zeker voel in mijn kort kleedje.

"Wat doe jij hier? Ik dacht dat je niet kon komen. Mocht je dan toch van je ouders?" vraagt Liam die mij verward aankijkt. Geen begroeting dus.

Ik geef hem een klein schuldig glimlachje en Liam's ogen worden groot wanneer hij hem realiseert dat ik inderdaad niet mocht. Liam schudt fronsend zijn hoofd. "July, dit is niet verantwoord, je ouders gaan zo boos worden als ze erachter komen!"

"Maar Liam, ze gaan er niet achter komen en trouwens ik wilde wat tijd met jou doorbrengen." Liam laat een diepe zucht maar wanneer ik hem met puppyogen aankijk, breekt er een glimlach op zijn gezicht open. Ik geef hem een grote glimlach terug en trek hem dan aan zijn arm. "Kom we gaan dansen!"

Liam's point of view.

July en ik staan op de dansvloer. Zij danst meer dan mij maar ik zit er niet mee in. Waar ik wel mee inzit zijn de starende blikken van al de jongens die op July haar lichaam zijn gericht. July heeft het allang gezien, maar ja, ze is July en ze vindt een beetje aandacht van de jongens blijkbaar niet erg.

Wanneer ik een paar uur later terug kom van de toilet en ik zie een July met een jongen dansen, kan ik mijn jaloezie niet langer verbergen. Ik storm op haar af en trek haar naar buiten.

"Wat doe je?" vraagt ze wanneer ze zich van mij lostrekt.

"We gaan naar huis"

"Waarom?"

"Het feestje heeft lang genoeg geduurd", ik open de portier en laat haar instappen. Ik stap aan de bestuurderskant zitten en kijk strak vooruit. July zegt net als mij geen woord onderweg naar haar huis. Wanneer ze echter uitstapt en ik met haar naar de voordeur loop . Opent ze toch haar mond.

"Liam, wat was dat nu vanavond? Waarom wilde je zo snel weg? Was het omdat ik met die jongen danste?" Ik kijk zwijgend naar de grond. "Het is de jongen", zegt ze terwijl alles bij haar op zijn plaats lijkt te vallen. Ik kijk echter niet op en sta op het punt om mij om te draaien maar ik word tegengehouden.

"Liam, we zijn beste vrienden, beste vrienden voor altijd..weet je nog? Je kan geen gevoelens hebben voor mij", zegt July, haar ogen zoeken de mijne.

"Dat kan ik wel, jij zegt dat hele beste vrienden ding altijd, heb je mij dat ooit al horen zeggen?!" Ik kijk haar boos aan, ik kan niet begrijpen waarom ze zoiets zegt. "Kan je dan niet zien dat ik van je hou en dat ik niet enkel je vriend wil zijn?! Weet je July, ik hou van je maar ik kan dit niet meer aan" July kijkt mij overdonderd aan, wanneer ze na enkele seconden niets zegt, is het voor mij genoeg geweest en draai ik mij om en vertrek ik naar huis.

July's point of view.

Na Liam's bekentenis wist ik niet wat zeggen, mijn gedachten ging terug naar alle momenten die ik met Liam had beleefd en ik probeerde bedenken of ik ooit iets van gevoelens als de zijne had gevoeld. Het antwoord is ja, ik hou van Liam maar ik heb bang dat het niet zal werken door zijn werk en fans en noem maar op!.

Wanneer ik mijn gedachten op een rijtje heb gezet en weet wat ik wil, een relatie met Liam. Ik kan mijn gevoelens die ik dan toch heb niet negeren, dat heeft geen zin!
 Is hij al weg. Zonder verder na te denken loop ik naar mijn auto en rijd ik naar zijn huis. Ik druk als een gek op de bel en wacht tot Liam de deur opent. Zodra de deur dan ook maar een beetje geopend is en Liam in zicht is, gooi ik mijn armen om hem heen en druk mijn lippen op de zijne.

Liam's point of view.

Ik grom wanneer er op bel meerdere keren wordt geduwd. Wie is dat nu weer? De buurman? Een dronken tiener die de weg naar zijn huis niet meer vind? Mijn verwachtingen worden echter overtroffen wanneer July voor mijn deur staat en ze haar armen rond mij slaagt en haar lippen op de mijne drukt. Wanneer ze weg trekt kijkt ze mij diep in de ogen aan terwijl ze 'ik hou van je fluistert'. Ze zegt dat ik heel veel voor haar beteken en ze een relatie wilt proberen en zien waar het heen gaat. Ik zie in haar ogen dat ze zelfzeker is en dat enige vroegere vorm van angst verdwenen is. Ik ben blij, heel blij. Het meisje waar ik zolang op verliefd ben wil een relatie met mij beginnen en She's not afraid

Sorry dat het nu al twee maanden geleden is maar ik ben terug! Vrijdag heb ik mijn laatste dag school en die middag ga ik dus veel schrijven (de komende twee maanden trouwens ook)

Jullie kunnen nog steeds een one shot aanvragen maar hou er alsjeblieft rekening mee dat ik met degene die ik nu heb waarschijnlijk nog tot september mee bezig ben. Heb dan alsjeblieft geduld :) (Wachtlijst kan je vinden op het eerste hoofdstuk)

July, hopelijk vond je de one shot leuk en ik zie jullie volgende week met een nieuwe one shot xxA.

BELANGRIJK-BELANGRIJK-BELANGRIJK:
Velen hebben hun acount naam veranderd en ik weet van sommigen niet meer wie het is en welke one shot je moest hebben omdat ik jullie gebruikersnaam niet meer vind tussen mijn berichten. Hierbij wil ik dus even zeggen iedereen die zijn naam heeft veranderd, gelieve dit te zeggen want als je dat niet doet en ik vind je niet dan verwijder ik je uit de lijst en heb je dus geen one shot meer! (je kan dit na kijken door te zien of je gebruikersnaam op de wachtlijst overeekomt met je huidige)

one shotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu