Midnight Memories -Louis

676 20 14
                                    

Midnight Memories

Rosanne pov

"Babe, ben je klaar?"

"Ja, nog een minuutje!"  Roep ik terug naar Louis die beneden op mij staat te wachten. Snel doe ik mijn mascara op en loop de badkamer uit. Ik vang nog een glimp op van mij in mijn Little black dress. Ik moet glimlachen, ik zie er best goed uit als zeg ik het zelf. Ik kom de trap afgelopen. Louis staat al klaar en kijkt mij verwonderd aan.

"Wat is er Lou?"

"Je ziet er fantastisch uit!" zegt hij verwonderd.

Ik voel mijn wangen rood worden en kijk naar mijn jurkje.

"Vind je?"

"Ja, als we niet naar Zayn's verjaardag feestje moesten gaan dan zou ik je vast.."

"LOUIS!"

Hij begint te lachen. "Het was maar een grapje, babe!"

Ik neem mijn handtas en loop het huis uit. Even lijk ik Louis nog "Nee, het was geen grapje!" te horen zeggen, maar daar ben ik niet zeker van. Louis en ik gaan naar het verjaardagsfeestje van Zayn. Hij is net 21 geworden en dat moeten we vieren!

We worden verwelkomt door Perrie die de deur opent.

"Hey Rosanne en Louis! Kom snel naar binnen!" Ik geef Perrie een knuffel en loop dan naar de woonkamer waar iedereen al aan het feesten is. Ik laat Louis achter en ga meteen op zoek naar Zayn. Eenmaal ik hem in de keuken waar er bovendien veel volk is heb gevonden, maken we een praatje en maken we wat plezier.

"Wat is er met Louis?" vraagt Zayn terwijl hij over mijn schouder kijkt.

"Wat bedoel je?" Ik draai mij om en zie Louis naar mij kijken. Zodra Louis ziet dat ik naar hem kijk, heft hij zijn glas op en knipoogt naar mij. Hij kijkt naar mij alsof hij over iets aan het nadenken is. Met blozende wangen kijk ik naar Zayn die zit te lachen om mijn reactie. Ik probeer mijn schaamte weg te drinken door een grote slok te nemen van de rode wijn die ik vast heb. Uiteindelijk komt Perrie naar ons toe die Zayn met haar meeneemt. Ik zie dat Louis nog steeds naar mij zit te kijken. Ik besluit om naar hem te gaan. Al snel zijn we het feestje vergeten en onder de nodige invloed van de nodige drank staan we te zoenen in het midden van de kamer.

"Babe, Laten we naar huis gaan!" fluister ik in zijn oor.

Hij grinnikt "Sure babe!"

We nemen afscheid van Zayn en Perrie en lopen dan zo snel mogelijk het huis uit.

"Je weet toch dat iedereen nu over ons gaat praten hé?" lach ik.

"Dat doen ze toch iedere keer!  Het is misschien een andere dag maar het is wel dezelfde s-.."

"Shhhh! Er zijn kinderen in de buurt!" Lach ik terwijl ik naar 3 veertienjarige op een bankje knik.

Louis begint te lachen: "Rosanne, Die jongeren zijn geen kleuters meer..."

"Maar ze zijn nog jong en weten misschien nog niet.."

"Al goed dat ik oud genoeg ben om te weten wat ik nodig heb!" grijnst hij voor hij mij een snelle kus op mijn mond geeft.

"Inderdaad!" Ik kus hem opnieuw maar Louis maakt zich al snel los en neemt mijn hand.

"Volg mij!" zegt hij terwijl hij begint te wandelen.

"Waar gaan we naar toe?" vraag ik. Hij antwoordt niet en begint ons liedje te zingen: 'Baby, you light up my world like nobody else. The way that you flip your hair gets me overwhelmed 'Ik  doe mee en samen zingen en dansen we. Terwijl we strompelen dankzij de alcohol door de straten van Londen.

"Waar gaan we nu naar toe?" vraag ik nog eens aan Louis.

"Ik weet het niet, maar ik vind mijn weg wel!" lacht hij. Hij trekt mij mee het park in naar een rustig en romantisch plekje.

"Wat is er?" vraag ik wanneer hij stil staat.

Hij kijkt mij aan.

Hij haalt diep adem en gaat voor mij op één knie  zitten.

"Omg..."

"Rosanne, toen ik eerder zei dat ik oud genoeg ben om te weten wat ik nodig heb. Had ik het niet over het feit dat ik je weet wel wilde, ik zei het omdat ik jou wil, ik wil jou als mijn vrouw!"

"Lou.."

"Nee, laat mij uitspreken! Hoe ik vanavond met jouw al zingend door de straten liep, deed mij realiseren dat jij de persoon bent aan wie ik mij wil binden. En daarom wil ik je vragen of je mij de eer wilt doen om met mij te trouwen?"

"Louis, je bent dronken, ik kan dit niet doen, je weet niet wat je zegt!" Hij kijkt mij droevig en gekwetst aan. Ik wil wel ja zeggen maar niet in deze toestand, hij kan amper blijven recht zitten en om nu 'ja' te zeggen, zou echt niet juist zijn. Ik zie Louis rechtstaan,

hij kijkt mij aan en voor hij zich omdraait en weg gaat zegt hij: "Dit moest de mooiste nacht van ons leven worden, maar jij hebt mijn hart gebroken. Ik ben misschien dronken, maar ik weet wel wat ik doe!"

 Ik voel mij verschrikkelijk na zijn woorden. Zo had zijn huwelijksaanzoek nooit moeten lopen, dit is verschrikkelijk en zeker niet een van mijn favoriete Midnight memories

 

Ik vind dit niet echt een van mijn beste maar ik ga binnenkort als ik terug wat meer tijd heb, het helemaal herschrijven. Dus vergeef mij dat het nu niet zo goed is maar het liedje is echt heel moeilijk om op te schrijven.

De volgende one shot die ik ga schrijven zijn: Midnight memories –Harry en voor de rest heb ik geen verzoeken meer dus laat iets weten als je er een wilt. Maar alsjeblieft niet het liedje Midnight memories, dat liedje is echt heel moeilijk! xx

one shotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu