Sahil

13 2 0
                                    

Ben bunu seviyorum ve pek okunmasa bile yazacağım... Geçenlerdeki imla hatalarımı da düzelttim bunda sonra daha dikkatli olacağım...

Evet gerçekten Toprak'i seviyordum ve onun da şu an beni düşünmesini isterdim... İlk kez aşık oluyorum ve bu gercekten çok güzel bir duygu. Telefonumun çalmasıyla yerimden sıçradım. Sanki Toprak arayacakti ha. Tam da tahmin ettiğim gibi Toprak değil Gamzeydi. Telefonu açtığım an neye uğradığımı şaşırdım Toprak beni kurtarııın diye bağırıyordu ki Gamze'nin kendini tutamayip gülmesiyle kendime geldim. Ses kaydıydı.

"Eh be Gamze böyle şaka yapılır mı yaa!"

"Tamam tamam sakin ol canlan diye yapmıştım, hem bak ne diyecem akşam sahile gidelim miii?"

"Ya Gamze hiç havamda de..."

"Ya Yağmur lütfen lütfen lütfen lütfen lütf..."

"Aman tamam 7'de hazır ol gelip seni alacağım"

"Süpersin Yağmurrr"

deyip telefonu kapatmasıyla içerisi yeniden sessizliğe büründü, evde hizmetçiler hariç kimse yoktu... Ha ben size bahsetmedim benim çok iyi olduğum bir kuzenim var bu evde... Adı Furkan. Neyse akşam yediye yirmi vardı ve ben hazırdım. Evden çıkıp Gamze'yi aldım ve sahildeyiz.

Gamze'yle yürümek hoşuma gidiyor çünkü o benim gerçekten HERŞEYİM.

Keşke Toprak da olsaydı dediğim an ne göreyim karşımda Toprak ve Kerem. Bizi gördükleri yok.

(Bu arada Kerem de Gamze'yi seviyor ama söyleyemiyor)

Yanlarındaki kızları parçalamak geliyor içimden. Gamzeyle bakıştık ve o da aynı şeyleri düşünüyordu. Sanırım... Bak bi de sarılmış töbe töbe gebertecem ha var ya. Bi de kızı gözümün önünde öpmesin mi, ne ? Aynısını Kerem de...

"Gidelim Yağmur"

dedi Gamze dokunsalar ağlayacaktı. Sanki ben farklıydım ha! Gamzeyi evine bıraktıktan sonra ben de eve gittim, ağlayarak uyumuşum...

HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin