Arkadaşlar okuyorsunuz ama yorum yapmıyorsunuz lütfen yorum da yapın ki hikayenin nasıl gittiğini ve gideceğini bileyim...
Gözümü açtığımda evdeydim... Karşımda kim vardı tahmin edin? Fuurkaaan ve en yakın arkadaşı Eren. "Yoksa siz ?"
"Evet biz yaptık. Yoksa kızlığın elinden alınıyordu farkında mısın?"
dedi Furkan.
"Kerem ve Toprak iyi mi?"
Eren birden sinirlerndi:
"Biz burda ne diyoruz sen ne diyorsun Yağmur kendine gel ve o çocuğun seni düşünmediğini gör!"
Toprak'ı savunmak istedim ama yapamadım. Ayrıca neden bizi takip etmişlerdi. Furkan'ın ağzını bıçak açmıyordu artık. Furkan:
"İkisi de iyiler" ama...
Sözünü yarım bırakmıştı. Ne ! Ne ama... Dışarı çıktıkları an kafama dank etti.
"Gamzeğğğğ"
"Ya tamam sakin ol sadece yoğun bakımda düştüğünde kafasını çarpmış"
dedi Eren.
Gamze yoğun bakımda ve ben sakin olacam. Tabi canım başka isteğin! Allah kahretsin hepsi benim yüzümden oldu, ben zorladım o kızı Allah belamı ve... Biri ağzımı kapattı.
"Şşşt kendine bela okumayı kes de Gamze'yi düşün."
bu ses! bi dakika! Kereğğm!
"Tanrım iyisinn!"
"Gamze'nin yardımına ihtiyacı var, benimle gel, seni hastaneye götürecem ama Furkanların görmemesi lazım."
Furkanların neden görmemesi gerektiğini sorgulamadım. Sanırım Kerem'e güvenebilirdim sonuçta beni o kurtarmıştı.
"Hadi Kerem n'apcaksan yap gidelimm!"
"Şimdi sadece bana uy"
dediğinde hemen 'Tamam' demiştim. İyi ki de demişim. Aşağıda Teyze'm vardı. Olayları biliyodu zaten hem pek takmazdı dışarı çıkmamı. Hemen
"Yağmur'u kontrole götürcem, iyi mi diye"
dedi Kerem.
Bilmesem ben de inanacaktım. Tiyatroya gitmeliydu bence orda da Gamze'ye çıkma teklif ede... Gerizekalı mısın Yağmur Gamze ne halde acaba sen ne düşünüyorsun!!! Zaten bütün suç senin!
Teyzem:
"Zaten o kontrole gitmi..."
"Görüşürüz Teyzecimmm"
Hemen hastaneye geldik. Gamze'nin yattığı yeri 15 dakikada anca bulduk. Bu hastanedekiler de mal! Bulamadılar kızın yattığı yeri! Hey Allah'ım nasıl bir ülkeyiz. İçeri girdirmediler ve ben sadece dışardan çaresiz bakıyordum. Birden bir ses geldi ve doktor Gamze'nin odasına koştu, içerisi görünmüyordu artık. N'olur ona bişe olmasın, zaten hepsi benim suçummm!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat
Любовные романыGenç bir kız, aşık olduğu çocuk, kaybolan abisi, bakalım neler olacak....