-ეეეე რას აკეთებ ბიჭო ნორმალური ხარ?(შუგა)
შუგამ ვის ხელი ჩაჭიდა და გამოწია
-ფანია შენი შეყვარებული ხომ არა ?(ჯინი)
-ვნახოთ ჯერ არ ვიცი.(ვი)
-შენ ხომ არ გაგიფრენია ?(ჯიმინი)
-გოგო არასოდეს დაგვასებია ?(ვი)
-კარგით დამშვიდდით ბიჭებო! (ლიზი)
და ამ დროს ვერც შეამჩნიეს ლაპარაკში ისე აღმოჩნდნენ აეროპორტის გარეთ და ფანებიდან შორს.
-ერთიწუთით, ახლა წყნარად გავარჩიოთ რა ხდება ვი, ერთიწუთით გადი და ჩვენ მარტო დაგვტოვე.(თქვა მენეჯერმა )
-ჩვენც გავყვებით, ამას მივხედავთ თორემ უკვე ძლივს დგას. (ნამჯუნი)
-მართალი ხარ ნამჯუნ.
ბიჭები და ვი გავიდნენ ლიზი და მენეჯერი კი მანქანაში ჩაჯდნენ და დაიწყეს ლაპარაკი.
-ერთიწუთით, ახლა ყურადღებით მომისმინე და არ შემაწყვეტინო. ესეიგი, ყველა ფანმა დაგინახა და ყველამ დაგაფიქსირა, რითიც ახლა შენ ვის პრობლემები შეუქმენი. იცი,კარგი გოგო ჩანხარ არცერთმა ფანმა არ იცის მაგრამ მე გეტყვი და გაგიმხელ ჯგუფის ძალიან დიდ საიდუმლოს. დადებიუთებამდე ვის ყავდა შეყვარებული, თუმცა ის ჩვენ დაგვპირდა რომ იმ გოგოს გადაიყვარებდა, რადგან ფანებს თუ ეცოდინებოდათ რომ მას შეყვარებული ყავდა ყურადღებას ვეღარ მიიპყრობდა და ალბათ, იცი რომ მე და ბიჭები ძალიან კარგი მეგობრები ვართ, და შეთანხმებულები ვართ, რომ ერთმანეთს არასოდეს არ მოვატყუებთ. მე ვარ ჯგუფის მენეჯერი და მეველება მათი მოვლა. ერთ დღეს, შემთხვევით დავინახე როგორ კოცნიდა ვი იმ გოგოს. იმ გოგოს თაეჰა ქვია . და დავიბარე ჩემს კაბინეტში ვილაპარაკეთ და ვკითხე იმ გოგოსთან საქმე როგორ გაქვს თქო მან კი მიპასუხა დავივიწყეო. ანუ გამოდის მეც და ბიიჭებიც მოგვატყუა. ეს რომ ბიჭებმა გაიგეს ძალიან გაბრაზდნენ, ძლივს დავაწყნარე რომ არ ეცემათ. ბოლოს შევარიგე მაგრამ, ვი ამ გოგის თავს არ ანებებდა. ბოლოს ისე მოხდა რომ ვი ცემეს კარგათ ცემეს და მერ.. (შეაწყვეტინა ლიზიმ)
-და ახლა ის გოგო სად არის?(ლიზი)
-სამწუხაროდ გარდაიცვალა მანქანამ დაარტყა. ვიმ ეს ვერ გადაიტანა დაიწყო სმა. ერთხელ ოთხი დღე თავის ოთახში იყო ჩაკეტილი და არც გამოდიოდა, ვისკი ხელიდან არ გაუგდია. ახლა კი, ის გოგო დაივიწყა და არც ვახსენებთ. არ გვინდა რომ ახალი ურთიერთიერთობა დაიწყოს.
-ააა გასაგებია ბიჭებს ასეთი რეაქცია რატომ ქონდათ. მაგრამ თქვენ ამას სხვა გადმოსახედიდან რომ შეხედოთ არ გინდათ ? თქვენ მარტო იმაზე ფიქრობთ როგორ შეინარჩუნოთ ჯგუფი და არა მათ გრძნობებზე.იცით რა, შენი მეორე ნახევრის პოვნა ძნელია და ბევრი ამას თავის ცხოვრებაში ვერც ახერხებს.მან ეს მოახერხა და რა თქვენ აიძულეთ მისი დატოვება?!ცემეთ, და მან მოითმინა ხმა არ ამოუღია, ეს სიყვარული მაინც დააფასეთ მას ხომ შეეძლო უბრალოდ ბიჭებისთვის ხელი შეებრუნებინა ? მაგრამ ამას თქვენ ვერ ხედავთ არ აფასებთ .
ლიზი მანქანიდან გადხტა და ტირილი დაიწყო, კედელთან. ამ დროს კი ბიჭების ხმა გაიგო
-შე იდიოტო რეებს აკეთებ აეროპორტში ფანებთან ნორმალურად მოქცევა არ შეგიძლია ?
-ეხლა შენ იმ გოგოს რამხელა პრობლემები შეუქმენი ვერ ხვდები?
-ვხვდები ვხვდები ვეღარ მოვითმინე და რა ვქნა ხომ შეგიძლიათ რომ ადამიანურად შეხედოთ ამ ყველაფერს ?
ბოლო ხმაზე დაიყვირა ვიმ
-ხო ისე მართლა რა რა არის ეს ჩხუბი ნორმალურად მიუდექით ამ ყველაფერს ყვირილის გარეშე. ნუ ძაბავთ სიტუაციას
ლიზიმ გაიგო ბიჭების ნაბიჯების ხმა და გამოიქცა მანქანასთან ცრემლები მოიწმინდა.
-კარგი იმედია ხვდებით ახლა რა უნდა ქნათ.
-რა ერთმანეთს უნდა ვაკოცოთ?
დამცინავათ თქვა ვიმ
- ბიჭო შენ კიდევ ხმას იღებ, უსირცხვილო. (შუგა)
-შუგა დამშვიდდი (ჯინი)
- არა ერთმანეთს არ უნდა აკოცოთ უბრალოდ...ჰმმმმმმ
-ეეე მოვიფიქრე ეხლა რომ თქვენ თქვათ ან ტვიტერზე დადოთ რომ ეს უბრალოდ ფანების გამოცდა იყო ,არა და უბრალოდ მათი რეაქცია გაინტერესებდათ? და მეც ვიც და ყველა ფანი დავმშვიდდებით და ეგ არის.
-ხო ისე შეიძლება (ნამჯუნი)
YOU ARE READING
დიასახლისიდან აიდოლში
Aventuraჰეი მოიცა რას აკეთებთ? უკაცრავათ ! ჰეი გოგონი გინდა ავტოგრაფი? აუ კი ! კარგი.