-ლისა რამე უნდა მოვახერხო ვის აუცილებლად უნდა შევხვდე.
-ხო მაგრამ რანაირად ლიზი.
-ვიცი,ოღონდ უნდა დამიჯერო და ყველაფერი ისე უნდა გააკეთო როგორც გეტყვი .
-კარგი .
-ეხლა ზედმეტი კითხვების გარეშე !
-ჩახვალ ქვემოთ, აიღებ თოკს.ამოხვალ, თოკს შენ დაიჭერ ქვემოთ გადააგდებ.მე კი ამ თოკით ქვემოთ ჩავალ. შემდეგ ოთახიდან გახვალ,და თუ დედა შეგეკითხება,არ გინახივარ და ბოლოს რომ მნახე ჩვეულებრივათ ვიყავი.ვიცი ეს მოძველებური მეთოდია როგორც კინოებში მაგრამ სხვა გზა არ გვაქვს. ლისა შენ ჩემი მეგობარი ხარ და მიცნობ კარგად შენ იცი ჩემთვის რამდენად მნიშვნელოვანია სიყვარული და გთხოვ მხარი დამიჭირე.
-კარგი მაგრამ ეს ყველაფერი ეხლა?
-რათქმაუნდა არა,ხვალ.ხვალ არის ბითიესის კონცერტი უნდა მივიდე და ვის ყველაფერი ვუთხრა.
-ლიზი მაინც დაფიქრდი იქნებ და ეს ისე უმნიშვნელო გრძნობების თამაშია.
-არა ლისა ეს ნამდვილი სიყვარულია
-და ვიმ რომ გითხრას რომ არ მიყვარრხარო ან უფრო უარესი გამოგიყენოს და მერე მიგატოვოს?
-ლისა ქეიფოფერი რომ არ იყო და ვის ბავშური ხასიეთი არ იცოდე კიდევ გაპატიებდი მაგრამ როგორ შეიძლება ეს გააკეთოს ვიმ კარგი რა.
-არვიცი ლიზი მაინც გული მიგრძნიბს რომ რაღაცა ისე არ არის როგორც უნდა იყოს
-ლისა პანიკას ნუ ყვები რა.ესეიგი ხვალ ადრე დააყენებ მაღვიძარას მე არ დავიძინებ ყველაფერს გავთვლი.
-ბრძანება მიღებულია.
-კარგი ლისა რა რას მაიმუნობ ხვალ შეიძლება პირველი კოცნა მაჩუქონ უფროსწორედ მაჩუქოს ჩემმა თეთრ რაშზე ამხედრებულმა პრინცმა
-ფრთხილად იყავი ეგ რაში არ გაექცეს შენს პრინცს
-კარგი ლისა რა!
-რა აბა გადაიხედე ფანჯრიდან იქნება და პრინცი მოვიდა ან შენ არა მე გადავიხედავ
ლისამ ფანჯარაში გაიხედა.
-იცი პრინცის რა გითხრა მაგრამ ვირი აქ დგას.
ლიზიმაც გადაიხედა ფანჯრიდან და სიცილი დაიწღო მათი მოსამსახურე იდგა.
-კარგი ლისა რა ნუ მაღადავებ. ხვალ მნიშვნელოვანი დღეა არ დამაღალატოაბა როგორ გაიქცევა ლიზი სახლიდან ან რა წინააღმდეგობა შეხვდება?
კომენტარებში დაწერეთ რომელი შიპები გინდათ. და დიდი მადლობა მკითხველებს.
YOU ARE READING
დიასახლისიდან აიდოლში
Adventureჰეი მოიცა რას აკეთებთ? უკაცრავათ ! ჰეი გოგონი გინდა ავტოგრაფი? აუ კი ! კარგი.