Podziękowania + ciekawostki

33 8 0
                                    

Może zacznijmy od ciekawych faktów na temat tej "książki".

1. To miało być opowiadanie na polski, ale coś mi nie wyszło. I tak je wydrukowałam i dałam pani xd

2. Pisałam to około czterech dni (codziennie po ponad 1 tys słów, chociaż normalnie tyle piszę w tydzień).

3. K-212 tak naprawdę jest starszy jedynie o cztery (dokładnie to 3,5) lata od Agaty.

4. Właściwie, to nie mialam w głowie zbyt przemyślanej fabuły. Większość pomysłów wymyślałam na bieżąco (gdybym miała taką wenę przez cały czas to pewnie dużo lepiej by mi szło pisanie xD).

5. Agata ma 16,5 lat (urodziła się na początku roku, a akcja działa się w jesień).

6. Na początku akcja miała być osadzona gdzieś w Stanach, ale pomyślałam, że w sumie nie zaszkodzi napisać o Polsce, która nie jest aż tak modna, dzięki czemu będę się wyróżniać.

7. Nazwa agencji (Mythvert) powstała przez połączenie dwóch słów. Myth - mit i Subvert - obalić.

A teraz podziękowania.

Opowiadanie na pewno nie powstałoby, gdyby nie nauczycielka, która przyszła do nas na zastępstwo. Moja mama też miała w tym duży udział, ponieważ bardzo mnie wspierała. Tata również (dodatkowo on pożyczał mi jeszcze laptopa). Nie mogę pominąć też SheIsAnother, która mi kibicowała (i współczuła pani, że musi tyle czytać, co jeszcze bardziej motywowało mnie do pracy). Bez niej nie powstałby Cykor.

Bez YouTube'a na pewno tyle bym nie napisała, bo całemu tekstowi towarzyszyły soundtracki filmów Marvela (i Star Treka).

Dziękuję też wszystkim moim czytelnikom, którzy na pewno kiedyś odkryją moją pracę (mam nadzieję, że nie będę musiała zbyt długo czekać, bo cierpliwość nie jest moją mocną stroną XD).

✓ Tajemnica agencji detektywistycznej Mythvert ~ Short Story ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz