*****Ivy*****
Yemekhaneye nasıl gidilceğini bile bilmiyoduk ama dördümüz bu garip yerin soğuk koridorlarında sıra halinde yürüyoduk, kotumun kaybını kabullenmiştim ama bu bacaklarımın donmadığı anlamına gelmiyordu. Acaba annem burda olsa ne derdi? Sırayla çocuklara baktım. O üç çocuktan başka bana geçmişimi hatırlatıcak birley yok, aynı şey onlar için de geçerli. Belkide bu yüzden birbirmize bu kadar bağımlıyız. Peki ya bir gün birimiz geçmişi unutmak isterse? Birlikteyken unutabilirmiyiz. Tach annesini unutabilirmi, Sina'ya her baktığında onu gördüğüne bahse girerim. Ben annemi unutabilirimiyim, Kit yanımdayken? Cevap ne llursa olsun Kit'i bırakmıcam. Düşüncelerimi Tach'a gülümseyerek bakan kısa kız kesti. Koyu kahverengi saçları omzuna geliyordu, Bol gri t-shirtü dar kot şortuyla uyumluydu ve o kolye, sanki özel günler için saklanmış bir kolyeydi, sanki geçmişten bir parçaydı, unutmasını engelliyen."Ben Def, siz yeni gelenler olmalısınız. Bu gün dışarıda toplantı düzenliyoruz. Saat 20.00 de aramıza katılmanızı isteriz." Bunların hepsini Tach'a bakarak söylemişti! Tanrım şaka mı yapıyosun. Öte yandan Tach pek onun umursamış gibi değildi saçını kaşıyıp kolunu belime doladı ve bana döndü "Ne diyosun?" acaba Arch'da orda olacakmı? "Dışarıya çıkmayı başarabilirsek çok isterim. Tanrım burası labirent gibi saatlerdir yemekhaneyi arıyoruz." çok bu salak gibi duyuldum? "Lali sizi bilgilendşrmedimi?" İlginç, Lali? Acaba o kim "Lali kim?" Bu sefer benim uerime Sina konuştu "Kendini bile tanıtmadı haa? Ne diyebilirim çok yoğun bir gün geçiriyor. Lali sizi bilgilendiren veya en azından bilgilendirmekle görevli hanım." Sanırım iş vereninin beceriksizliği onu etkilemediki iç çekti "Herneyse onun görevini ben üstleni size kampüsü gezdirenilirim." sonra gözleri bacağıma takıldı, evet kotumu bulamıyorum bi sorunmu vardı? "Dışarda üşüyebilirsin istersen sana giycek bişiler bulalım." sonunda, saatlerdir kıçım donuyo "Evet lütfen, donuyorum." Beyaz koridorlarda Def denen kısa kızı izlemeye başladık, biz nerdeyiz? Burası neresi? Bize napçaklar? Kit olmasaydı hiç birini umursamazdım ama ya ona zarar vermeye çalışırlarsa? Def'in arkasından tahta bir kapıdan geçtik ve bir sürü kıyafetle dolu bir odaya girdik. Burası mağza falan mı? Her bedenden her türlü kıyafet var burda... "İstediğinizi alabilirsiniz" Def sen iyi kızmışsın yaa, Tach'a filan yavşadın ama...
Dar gri bir atlet giydim, üstünede yeşil bir gömlek (düğmeleri bağlamadım) altıma siyah dar bir kot giydim ve çorap ve ayakkabı aldım. Yarım saat önceki kızla alakam yoktu. Tach üstüne Gri bol bi t-shirt hiymişti ama altındaki koyu yeşil şortu değiştirmedi. Sina ise Sırtı açık Açık pembe bir elbise giymişti ve yanık teniyle çok hoş duruyordu. Kit'se orda durup bizi izlemişti, hiç bir şey denememişti bile. Def saatin sekiz olmak üzere olduğunu söyledi ve bizi dışarı çıkardı, ama ben açım. "Toplantı"' nın olacağı bölüme geldiğimizde Arch'ı gördüm, oda bana bakıyordu. Salak birine benzemiyor bu gün planların hata olduğunu sanmıyorum, peki ama neden? Sina ona yalvardığında umursamadı bile ben lütfen dediğimde (ki oda emir gibiydi) ne değişti? Sina'dan daha sevimli filan da değilim?
Toplantı dışarıda, ağaçlık bir bölümde yapılıyordu, Loş ışık saçan ampullerle aldınlatılmış, tahtadan yapılmış bir masanın çevresinde toplanılıyordu. Görünüşe bakılırsa herkezin yeri çok önceden belirlenmişti, Tüm bu tanımadığım insanların karşısında kendimi çok korumasız hissediyordum, Arch'ın sabah Sina'ya yapçaklarını gördüm, hepsi onun arkadaşıysa? Bizi buraya dövmek için getirdilerse? Çok endişe ediyorum, çünkü bir ablayım, bana olacaklar umrumda değil ama Kit'e dokunmaya çalışsınlar onları napıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkusuz
RomanceTach'la yan yana oturmuş fısıldaşıyorduk "seni seviyorum" o iki masum kelime. Çünkü iki saat önce onları söyliyebiliyorduk. İki saat önce hayat bize sevmeyi ve mutlu olmayı yasaklamamıştı.