Guanlin, namchin kau tu seorang kapten dalam team basketball. Kau pulak manager diorang. Biasanya, kalau latihan, kau dan Guanlin akan datang awal daripada ahli lain. Hari tu kau datang awal macam biasa. Kau lawan basketball dengan Guanlin.
Dia bounce bola tu lepastu kau tangkap bola tu dan kau jaringkan. Kau senyum bangga pada dia. Guanlin hanya mencebik. "Coach!" tiba tiba ahli basketball yang lain datang. Kau pun kumpulkan diorang dan bagi sedikit penerangan tentang latihan hari ni.
Latihan pun dimulakan. Kau memerhati gerakan setiap player. Kau ternampak Bae Jinyoung sedang bersedia untuk shoot bola tapi dia terpijak tali kasutnya. "Yah! Bae Jinyoung!" Kau berlari ke arah dia tapi bukan dia yang jatuh. Kau yang jatuh sebab tersalah langkah. Urat kau teralih.
"Coach!" Bae Jinyoung melutut sebelah kau. Kau nampak Guanlin berlari dari jauh menghampiri kau dengan wajah cemas. Kau pegang kaki kau yang kejang. "Gwaenchanayo?" Guanlin memeriksa kaki kau. "Ne. Ne. It's okay" kau try bangun tapi terhincut. Guanlin terus angkat kau bride style. "Korang berlatih dulu. Aku hantar coach pergi bilik rawatan kejap" lepastu Guanlin terus bawak kau pergi bilik rawatan.
Nurse kat situ rawat kau. Lepas dah siap rawat, Guanlin datang kat kau."Mian tak dapat lindungi awak" Guanlin mengusap kepala kau. "Biasalah tu injured. Dah..jom sambung berlatih" kau turun dari katil perlahan lahan. Guanlin papah kau pergi basketball court.
YOU ARE READING
Wannaone Namchin Side🌈 {COMPLETED}
FanfictionLets have a break from tons of school homework and imagine that wannaone is our boyfriend. kyaaa! 🙆 (this is a malay fanfic) -2017.