Ada sorang haksaeng baru masuk dalam kelas kau. Dia baru pindah dari Gangnam-Do. Masa dia perkenalkan diri, kau perhati dia atas bawah. "Annyeonghaseyo. Bae Jinyoung ibnida. Sila beri tunjuk ajar" Jinyoung tunduk hormat. "Awak duduk sebelah (y/n)" Arah seonsaengnim. Jinyoung duduk sebelah kau.
Muka dia familiar gila. Serius. Kau rasa macam pernah jumpa dia. "Err... Apesal asyik pandang muka aku?" Jinyoung tanya kau. Alamak. Kantoi. "Err. Tak ada apa apalah" Kau cover malu dan pandang depan.
[Waktu rehat]
"Wei, (y/n), tolong ambikkan buku aku kat bawah meja!" Bae Jinyoung mengarah kau dari pintu kelas. Kau pun tengok bawah meja dia. Masa nak ambik buku nota tu, ada sekeping gambar polaroid jatuh. "Ppalliwa!" jerit Bae Jinyoung. Kau pun sumbat gambar tu dalam poket dan segera bagi buku tu kat Jinyoung. Lepas dia pergi, kau pun duduk tempat kau dan keluarkan gambar tu.
Tu gambar Jinyoung dengan kau waktu kecil. "Eh, Jinyoung?" Baru kau teringat something. Kau pusing belakang gambar tu, ada nama kau dan dia. Baru kau teringat, kau ada kawan nama Jinyoung waktu kecil. Tapi kau terpisah dengan dia.
Kau letak semula gambar tu bawah meja dia. Bila dia masuk, dia pegang gambar tu dan pandang kau. Kau pun buat muka innocent. "Wae?" Tapi Jinyoung menggeleng.
[waktu balik]
Kau bersiap untuk balik. "Bye!" Kau pun melangkah. "Wei (y/n)! Kau tak ingat aku?" Tanya Jinyoung. "Ingat apa?" Kau saja acah tak ingat. "Takpelah" Jinyoung kelihatan kecewa. "Jap wei! Aku tipu je. Aku ingat kau. Jinyoungie aku!" Kau berkata teruja. Mata Jinyoung bercahaya dengar kau cakap macam tu.
"Jinjja?" Kau mengangguk. "Aku datang nak tuntut janji kita" Kata Jinyoung perlahan. "Hah? Janji apa?" Kau blur. "Aku nak jadi nampyeon kau" Kata Jinyoung perlahan. Terus kau malu. "Kau ingat lagi?" Jinyoung mengangguk. "Mestilah ingat" Jinyoung terus peluk kau. "Bogoshipeoseo~" Bisik Jinyoung. "Nado"
YOU ARE READING
Wannaone Namchin Side🌈 {COMPLETED}
FanfictionLets have a break from tons of school homework and imagine that wannaone is our boyfriend. kyaaa! 🙆 (this is a malay fanfic) -2017.