BÖLÜM GECİKTİ BİLİYORUM AMA YAZACAK ZAMANIM OLMADI. BU YÜZDEN HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLERİM. NEYSE ÇOK KONUŞTUM . HİKAYEYE GEÇELİM.
Bakmak için gözlerimi kaldırdığımda yeşil mi mavi mi belli olmayan bir çift gözle karşılaştım.Adını bilmediğim çocuk birden "Önüne baksana kızım kör müsün?" deyince benim keçiler kaçtı tabii.Ben orda olay büyümesin özür dileyim sonra sen yoluna ben yoluma diye düşünürken çocuk bide atarlı çıktı.
Bende o göz var mı ? Bakyım yok. oyüzden çocuğa dönüp "Ben mi sana çarptım be-evet ben çarptım-
"Kör müsün -sen değil ama ben oyleyim- önüne bakarak yuruseydin -keşke sana söylemeden önce bunu ben yapsaydim-ben vardim yan tarafa geçmiş olsaydın carpismazdik diye soylendim çocuğa.Cocukta bir küfür savurup bana 'ben kimlerle ugrasiyorum' bakisi atti.
Dengesiz bu çocuk yemin ederim! Sorun bi niye diye. Niye?
Az önce atarlanan sinirlenen kendi değilmiş gibi simdi hönkürerek gülmeye basladi.Ben çocuğa 'fikrami anlatiyog aga ' bakislari atiyorum o an tabi.
Çocuğa dönüp "Ne guluyosun?" dedim. Çocuk megersem - bu kelimeyi nerden bulduysam- yüz ifademe guluyomus tabi bunu öyle söylemedi."Sinirlenince ahahhaha hic aynaya bakmiyo musun sen -niye bakyim ki- hahahhaah çok komik gorunuyodun" diyip honkurerek gülmeye devam etti.
Allahım o gamzeler ne yha belediye resmen çukur açmış kaçmış ama yinede çok TATLOOO!!
Aslında cocuğa alıcı gözüyle bakınca hiç fena değil yani.
Şuan Hülya avşara bağladım:'Bana bi koca lazım hemde bu gece lazım'
Yaw sen ne siyonizn berfin diyen iç sesimle savaş veriyorum resmen.
Şeytan:Sana az önce laf attı berfin kanma böyle şeylere hem bak hala sana gülüyor sen ona mı kaldın elini sallasan ellisi!
NAH İÇ SES!
Melek:Ama Berfin baksana ya nasıl tatlı gülüyor. Hem belediye çukuru gamzeleri bile var.Esra Erolda bulamassın böylesini.Eve al Besle yani.Yada bence sen direk nikahı bas hiç bekleme.
İç seslerimi de kaybettik.neyse müge anlı bulur. :)
İç seslerimle kavgadan çıkarak gerçek dünyaya döndüm.Adını bilmediğim çocuk gülmesini bitirmişti-Allah'a şükür-.
Bana dönüp "ben doruk" dedi elini uzatarak.
İç ses: Sorduk muğğ -içime yarenlik conosu kaçtı biliyorum- desede ilk başta kötü bir iZlenim vermemek için cici kız gülümsememi takınıp uzattığı eli tutarak "ben de berfin" dedim.
Elini ensesine götürüp başını eğerek "tamam sonra görüşürüz berfin" dedi.
Utandı herhalde eşek sıpası ya......
İç ses :İnş cnm yağğ !
Falcı bacı mod :on
Dış ses : "tamam "
Diyerek yanından uzaklaştım.
Nasıl buldunuz yeni bölümü ?
O güzel parmaklarınızı sizi yormicaksa vote ve yorum yaparak kullanabilir misiniz?
Gercekten ne düşündüğünüzü bilmek benim için önemli
Hepinizi çok sefiyomm
Bir sonraki bölüm görüşmek üzere ballarım <3