bölüm ~3~

29 3 0
                                    

Okuldan sonra touka ile plamlarımız vardı onlara gittim annesi bize kuraniye yapmıştı tabi ki de ağızım sulandı "sana bi süprizim var" dedi touka acaba neydi? Kuatabiyeleti aldım odaya geçtim touka bilgiseyarı açıyordu yanına oturdum bilgiseyatı bana doğru çevirdi "baak bunlar kimmiş" ağızımı kpcaman açtım bunlar bizdik 5 sene önce çekildiğimiz fotoğraflar anılarım canlandı  "b-bunları nasıl buldunn inanamıyorum tanrı aşkına.aaa"  kocaman gülümsedi  "eski bilgisayarı buldum hala çalışıyordu baktığımda eski fotoğraflarımız duruyordu. Okulda yaptığımız çılgınlıklar falan"  aynı anda  "ayy ne günlerdi"  gülmeye başladık. "Bu benim ifşam ya hala duruyormu" "elbette durmaz olur mu? "  tek kaşımı kaldırdım "tabi tabi sen en iyi ifşa alıcısın canıımm " aralarda diğer atkadaşlarının ifşalarıda vardı hepsine bakıp kahalar atıyorduk gerçekten komiklerdi hatta touka nın annesi bize kızıp "azıcık daha yavaş gülün" dedi bizde ağır çekimde gülüyormuşuz gibi yaptık "biraz daha sesinizi alçaltın!" "Tammmm" bilgesayar da baya fotoğraf vardı. Hepsinr baktık sonun da bitmişti anılarımızı konuşmaya başladık " shiro hayırlıuor musun. Birgün dershane den eve dönerken paramızın hepsini harcamıştık" "evet evet hatırlasım nr gündü ya " o gün paramızı hesaplamadan çıkmıştık. Dershaneden öğlen çıkmıştık yemek yiyielim falan akşam ettik sonra ise paramızın kalmadığımı fark ettik o kadat yolu yürümüştük hemen atıldım"bide yolda giderken cebimizden otobüs parası çıkmıştı ama biz markete harcamıştıl hava karanlıktı " "evet sonra o kadar yolu yürüdük brm size geldim " "ozamnlar bizim için bi aksiyondu böyle böle anıları anlattık birbirimize akşam aralarda touka ağzıma kurabiyeleri tıkıyordu. Akşam olmuştu " aaa saatin kaç olduğu görmemeişim annemker gelicek yemek hazırlamalıyım " ayaklamdım touka nın annesi "shiro? Canım gidiyor musum azıcık daha kalsaydın " "teşekkür ederim.  kurabiyeler çok güzel ellerinize sağlık ama annrm ve babam gelicek acıkmışlardır pnlara yemek hazırlıyacağım " "tamam dikkatli ol canım tekrar görüşürüz" salona geçti toukayla vedalaştım ve evin yolunu tutum.

Ghoul kızın günlüğü🌹🌸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin