bölüm ~2~

34 4 1
                                    

Nalet alarm yine beni uyandırdı cuma günü gelsede rehatlasam öğlene kadar uyurdum kalktım,elimi yüzümü yıkadım hemen kahvaltımı hazırlamaya koyuldum. Ben genellikle sabahları evde tek olurum annem ve babam çalışıyorlar 7.sınıftan beri hep böyledir kendi işimi kendim görüyordum alışmıştım. Kahvaltımı bitirdim bulaşıları yıkadım yerine koydum toukayla buluşarak gidiyorduk daha vaktim vardı giyindim ve cantamı aldım anahtarıda az kalsın unutuyordum. Annemler,ben okuldan geldikten 4 saat sonra geliyorlardı buda ödevlerimi ve küçük ev işlerini yapabileceğim anlamına geliyordu ama bu güne bırakmadım çünki toukala buluşacaktım hemen kapıyı kitleyim toukayla buluşacağımız yere gittim touka orda duruyordu  umarım çok bekletmemişimdir " t-touka çok bekşetmedim değil mi??" Şaşırmış bi ifade attı "yo yo hatta bu gün erken buluştuk hadi etrafı izleyerek gidelim" toukayla yavaşça ve etrafı izleyerek gittik hatta araba  plakalarıyla dalga geçtik sonra ise telefonuma mesaj geldi bu sınıf başkan yardımcısıydı yurika
Mesaj:"merhaba shiro-chan ben yurika Touka-chan a ulaşamadım eğer yanındaysa söyle müdür bizi bekliyor hemen müdürün odasına gelsin^^( ^3^)"
Yurika,sarı sarı saçları kalcasına kadar geliyordu ve tam bir dere dere* sınıfı eğlendiren isim. *dere dere:Dere dere her şeye çok gülen eğlrndiren çoğu şeye pızitif bakan kişilere denir
Kıkırdadım toukaya dmnüp mesajı söyledim, "uuuuu demek bi mevzu var eğlenveli olacak" "ne varsa halledersin sen avukat touka" dalga geçerek resmi konuşmaya başladık "evet shiro hanım brn avukat touka eğer bir sıkıntınız olursa bana danışın lütfen" krndimizi tutamayıp gülmeye başladık "umarım kötü bişey olmamıştır" evet anlamonda kafasını salladı.  saate baktım "olamaz çok oyalanmışız hadi touka"koşmaya başladık.
...Sakura**larda ne güzel açıyor...
**sakura nın türkçesi kiraz ağacıdır nisan ağları gibi açarlar çiçekleri pembe renktedir ve güzel gmrüntü oluşturur.
Okuldaydık touka ile vedalaştımhemen çantasını bana vererek müdürün odadına gitti.ilk dersimiz boştu bu çok olan bi durum değildi 15dk sonra müdür yardımvısı geldi "evet çoçuklat bay waynorsen gelemeyecek hastalanmış bu yüzden sessizce oturun"vay br sınıf gerçekten sessiz bir şekilde kitap okuyor, bir iki kili sadece aralarında sessizce konulıyordu bizim önceki okulda böyle değildi bende defterimi aldım ve resim çizmeye koyuldum ders nerdeyse bitiyordu Touka gelmrmişti diyecekkken kapıda yuri brlirdi biz ona kısaca yuri diyoruz "evet nasılsınız bakalımm" bağırdı "uuu ders boşmuş hadi kopalım " kahkaha atarak güküyordu bir kaçkili elini sus yaparak şşşş siye ses çıkarıyorsu yuri elini ağzına kpydu "pardon " sessizce " hadi kopalım"
Touka yuri nin omzuna dokunatak "hadi yuri yeter duyurumuzu yapalum" unutmuş gibi baktı sınra hatırladı :3 "yeni gelen arkadaşlarımız var  onlarla iyi anlaşım olur mu?" Yuri yinr gülümdrmesini attı ve kapıdan 4 kız çıktı 2 tanesi ikizlerdi ilk başta ayırt edemmrmiltim saçlarını farklı toplamaları sayesinde ayırt ettim  hepsi kendini tanıttı ikizler keu ve kau idi diğerleri nonomi,iki kulak yapmış omuzlarına kadar geliyordu vr mpr saçları vardı biz e alaycı bir şekilde bakıyordu hoşuma gitmedi diğeri ise Hiyori, siyah saçlsrı vardı ve oda iki kuşak yaomıştı sadecr kıvırcı ldeğil düzdü diğerlerindem daha sıcak kanlı ve hoş gözüküyordu. Yerlerine oyurdular hemen bizim kızlar onların yanına doluştu ve kpnuşmaya başladılar saçlatın çok güzel nerden gelin gibi sorular soruyorlardı touka yanıma oturdu "müdürün odasında tanışmıştık hiç hpşuma gitmediler " "hiyori?" "Oda aynı masum gözüksede onun hakkında iyi hissetmiyorum " "tanılmadan bilrmssein touka " "olsun sende onlarla pek konuşma bir aya kendilerini açarlar o zaman nasıllarmış anlarız" yüzü vicciydi ve  bana döndü gülğmseni bende ona gülğmsedim .
Umarım iyidirler touka nın hissettiği gibi değildir.

Ghoul kızın günlüğü🌹🌸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin