bölüm ~4~

30 4 4
                                    

"Eveeeet beden dersi yaşasıınn" diye bağra bağra soyunma odasına giden yurika tanrım nu enerjiyi nerden buluyor kahvaltıda enerji içeceği mi içiyor,neyse soyunma odasına girdik beden dersi işleyecektik. toukayla hemen giyindik ve dışarı çıktık hoca bizi esneme hareketleri yaptıktan sonra bırakacağını söyledi . Esneme hareketlerini yaptık ve sonunda sertbets kaldık. "Oh be acıktım" şaşırmış bir ifadeyle "neee!?" Touka bana tuhaf bir şekilde baktı "evet acıktım sen?" Brnde acıkmıştım ama touka az önce yemişti neyse "bende açıktım hadi kantine gidelim" kantine oturduk ben ekmek arası yabuk aldım touka da aynısını aldı yabi kide yanına kahve "kafeye gitmek içşn sabırssızlanırım hemde kurabiye yemek" ağızım sulandııığğ "yeriz yeriz de salyaların akıyo " kolumla ağzımı sildim kıkırdadık arkadan ayak sesleri geliyor du bu kimdi acaba bu hiyoriydi ellerini önde birleştirmiş masum bi şekilde bakıyordu touka da onu gördü bi an ciddileşti "ş-şey nonomi ve ikizleri gördünüz mü?" "Görmedik" dedi touka  biraz setlik vardı "p-peki teşekkür ederim" hiyori giiti "neden kızı tersliyorsun touka azıcık yumuşak ol "yapmacık masum gözüküyordu bakaa***"
***baka japonca aptal demek.Touka nın böyle davranışıno orta okuldayken de görmüştüm çok yapmazdı eminim kısa süre sonra alışır. Kahvemden bi yumı aliy- "dilimi yakrımmm" touka kıkırdadı suyu uzattı "bir günde dilini yakma çok sıcak içiyorsun " "ama napiyim sıcak daha güzel... dilimi yakmadığım sürece tabi" gülümsedi. Bi ayak sesi daaha geliyordu eminim hiyori değidir diyecrktim bu koştura koştura geliyordu "jaaa!" Bu yıriydi bir tane sandalye  çekti çeviedi ve sandalyenin arkasını önğne alark oturdu "eeee ne yapıyorsunuz bakalım brnim vanım çok sıkıldı " yanağını şişirdi çok tatlı duruyordu gülümsedim  touka ile kahvelerimizi bitirdik " hadi top oynayalum "dedi touka yurika nın gözleri parıldadı  "yeeeey"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ghoul kızın günlüğü🌹🌸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin