1. Bölüm

7.5K 161 7
                                    

eni bir güne daha gözümü açtım. Acaba bugün bana neler getirecek? Mutlu bir gün? Yeni bir aşk? Yeni bir aşk mı? Ne saçmalıyorum ben yine ya. Aşkta neymiş. Ben hayatımda hiç aşık olmadım ki. İnsanlar aşık oluyorlar da ne oluyo sanki  acı çekmekten başka bir şey yaptıkları yok. Uykumu alamadım ondan saçmalıyorum diyeceğim de 8 saattir uyuyorum. Uykumu aldım. Neyse ya ben kalkıp elimi yüzümü yıkayım. Telefonum çalıyo sabahın 7 sinde kim arar ya? Telefonun ekranın da Merve yazısını görünce şaşırdım. Hayırdır ne olmuş bu saatte açalım bakalım.

Merve neşe dolu bir ses ile;

M: Günaydın arkadaşların bitanesi

Z:Günaydın günaydın da sabahın 7 sinde ne oldu? Ne bu neşe ?

M: Aaa aşk olsun Zeynep. Sana o kadar bahsettim ya Kerem dün Amerika’dan geldi bugünde beni görmeye okula gelecek diye

Z: Ha tamam canım unutur muyum hiç. Anlata anlata bitiremedin.

M:Zeynep’ im bugün Kerem okula beni görmeye gelecek ya ne olur sende yanımda ol olur mu? Yoksa heyecandan düşüp bayılırım.

Z: Tamam canım. O zaman okulda görüşürüz.

M: Tamam canım öptüm.

            Ah bu kız vallahi deli. Deli değil pardon aşık. Hem de platonik. 1 sene boyunca Kerem’ i bana anlata anlata bitiremedi. Neymiş çok yakışıklıymış. Yeşil gözlüymüş. Adonis gibi kasları varmış vs vs. Nedir bu kız milletinin erkekleri bu kadar gözünde büyüttüğü anlamış değilim. Yakışıklıysa yakışıklı ne yapalım kardeşim. Önemli olan insan olması. Of Zeynep tabi insan olacak gidipte bi kız neden hayvana aşık olsun ki? Gerçi kızlardan korkulur. Hayvanlara hatta oyuncak ayıya bile aşkım diyen insandan ne beklenir ki  zaten. Ben oyuncak ayımı erkeklerden daha çok seviyorum. Sakın ha lez falan değilim. Biraz feministim o kadar.

            Kahvaltımı bitirip hazırlanmaya başladım. Kahverengi deri pantolonumun üzerine beyaz gömleğimi giydim. Saçlarıma şekil verip rimelimi ve parlatıcımı sürdüm. Fazla makyaj yapmayı sevmiyorum. O ne öyle bazı kızlar abarttıkça abartıyorlar. Onların yüzündeki makyajla bi ev boyanır resmen. Parfümümü de sıkıp evden çıktım.

(Zeynep' in kıyafeti)

Görelim bakalım şu Kerem Bey’ in nasıl biri acaba? Umarım Merveyi üzmez . Merve’ nin bir kez daha üzülmesine dayanamam. Merve 3 sene önce Cem diye birine aşık olmuştu. Çocukta bununla oyun oynamış meğer. Kendini toparlaması çok zor oldu. Daha sonra annesinin en yakın arkadaşının oğlu olan Kerem ile tanıştı. Kerem o zaman İstanbul’ daydı. Bir aile yemeğinde tanışmışlar. Kerem daha sonra üniversite için Amerikaya gitti. Bizim kız yani Merve’ de o yemekten beri Kerem’ e aşık. Tabi bu durumdan Kerem’ in haberi yok. Beyefendi bugün okula geliyo bakalım neler olacak?

            Okula geldiğimde Merve beni girişte karşıladı. Nedir bu kızdaki heyecan ya sanki Kraliyet ailesinden biri geliyo. Umarım dediği gibi yakışıklı biridir. Üf bana ne be yakışıklı olup olmamasından. O Merve’nin aşkı. Hem de en platonik olanından.

Z: Selam

M:Zeynep çok heyecanlıyım. Nasıl olmuşum. Çok abartılı değil demi? Kıyafetim makyajım nasıl?

Arkadaşımın Aşkısın(ZEYKER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin