3. Bölüm

4K 120 4
                                    

Z: E nasılsınız?

M:İyiyiz Zeynepcim sen nasılsın?

Z:Teşekkürler bende iyiyim. Kerem Sen nasılsın?

K:şey ımm bende iyiyim teşekürler

            Herkes yemeğini sipariş etmiş. Yemekler gelmiştir.

K: Zeynep biraz kendinden bahseder misin tabi senin için sorun olmazsa

Z:Tabi. İzmir’de doğup büyüdüm. Ailem İzmir’ de yaşıyor. Üniversite için İstanbul’ a geldim. Burada yalnız yaşıyorum. Tek çocuğum. Öyle yani başka bir sorun varsa sorabilirsin

K:Hımm nelerden hoşlanırsın peki?

Z:Genelde evde oturup yemek yapmayı, müzik dinlemeyi severim.

K: Aaa gerçekten mi?

Z:Evet

K: Şaşırdım açıkçası. Peki güzel yemek yapabiliyor musun?

Z: Elim lezzetlidir. Bir gün Merve ile seni evimde ağırlamak isterim. O zaman bakarsın yemeklerimin tadına

K: Memnuniyetle. Bende iyi bir gurmeyimdir.

Kerem ve Zeynep baya sohbete dalmışlar, birbirleri hakkında fikir ediniyorlardı.

Merve’ nin ağzından

 

            Duruma bak ya resmen ben yokmuşum gibi davranıyorlar. Acaba görünmez falan mı oldum ne? Zeynep’ e de bak hele Kerem’ e aşık olduğumu bile bile onunla sohbet ediyor. Bak bak bak nasıl da gülüyor. Ay yoksa Zeynep Kerem’ e aşık olmasın? Ay yok canım daha neler. Benim arkadaşım yapmaz öyle şeyler. Benim Kerem’ e aşık olduğumu biliyor. Of of neden geldi bu aklıma şimdi. Ama dur sen Zeynep Hanım ben senin ağzından laf almasını bilirim. Yarın ola hayrola.

M:Hu hu bende buradayım. Bilmem anlatabildim mi? Beni unuttunuz

Z:A aşk olsun Mervem seni unutur muyuz hiç?

K:Merve önceden seninle tanışıyoruz. Zeynep ile ilk defa karşılaşıyoruz ve o da benim arkadaşım sayılır. Onu tanımaya çalışıyorum. Tabi izin verirsen. Alınganlık yapmanın hiçbir anlamı yok.

M:İyi tamam bişey demedim. Sadece şaka yapmıştım deyip yemeğine döner.

Zeynep’ in ağzından.

 

Arkadaşımın Aşkısın(ZEYKER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin