Zeynep’ in ağzından
Bu kız bana neden böyle şeyler söyledi ki belli ki ağzımı aradı. Kerem i sevip sevmiyo muyum diye.
Ertesi gün
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra güzel bi duş alıp hazırlanmaya başladım. Hayret bugün telefonum çalmadı. Normalde Merve sürekli arayıp dururdu. Bişey olmuş olmalı. Kapı da çaldığına göre kesin bugün bişeyler olacak hissediyorum.
M: Ta ta tamm ben geldim. Günaydın
Z: Günaydın günaydın da hayırdır ne bu neşe sabah sabah
M:Her zaman ki halim sanki bilmiyosun Zeyno
Z: Biliyorum da ne bileyim yine de tuhaf geliyo işte.
M:E kahvaltı yaptın mı? Yapmadıysan hazırlan gel hemen kahvaltıya gidelim.
Z:Tamam hemen hazırlanıp geliyorum o zaman
M: Tamam canım bekliyorum burada seni
Deyip evi dolaşmaya başladı. Bir şeyler aradığı her halinden belliydi.
M:Bu olmaz. Bu hiç olmaz hemen yokluğunu anlar. Hıh işte buldum sen olursun gel bakalım buraya deyip sinsice güler
Z: Ben geldim de sen neden oturmadın?
M: Sıkıldım oturmaktan. Yaşlı mıyım canım ben sürekli oturayım
Z: Tamam canım bişey demedim. Hadi gidelim yoksa derse geç kalacağız.
M:Kalmayız merak etme sen.
Deyip güzel bi kafeye gelip kahvaltılarını yapıp, okula doğru yola çıkarlar.
Z:Dersin başlamasına 5 dakika kalmış hadi sınıfa gidelim.
M:Benim bugün biraz işlerim var Zeyno sen git. Sonra notları senden alırım olur mu?
Z: E iyi peki tamam o zaman görüşürüz canım.
M: Görüşürüz deyip ayrılırlar.
Merve’ nin ağzından
Evet şimdi planımızı uygulamaya geçelim bakalım. Ama öncelikle şu adresin yazılı olduğu kağıdı bulmam lazım. Nerde bu kağıt ya öfff bir türlü bulamıyorum. Hah işte buradaymışsın buldum seni. Ne bu ya dağın başında oturuyo resmen yuh. Neyse Kerem için katlanıcaz mecburen.
Hah geldim sonunda. Ay ne ürkütücü bi yer burası. Geri mi dönsem acaba? Yok yok yok olmaz. Ölmek var geri dönmek yok. Ne ölmesi ya ben ölürsem Kerem o şıllak Zeynep e kalır sonra. Dayan kızım Merve başaracaksın.
-Kapıda dikilip durmayı kesecek misin artık? İçeri gireceksen gir.
M: P-Pe-Peki ta-tamam geliyorum.
-Kekeme misin_
M: Ha-hayır
-Neden ikide bir kekeliyosun o zaman? Yoksa benden korkuyo musun?
M: yo-yok canım neden korkayım ki?
-O zaman şu lanet olasıca odaya gir artık.