- Tamam.Anne tağammm.Tamam anneeegggg. Hüloğğğğğğ yiter tağamm yaggggg'' En sonunda telefondaki anneme yolun ortasında öküz gibi böğürdüğümde atar yaptı ve telefonu suratına kapattı. Teallam ya. Karıya bak aq. Hayır yani dilim kopaydıda Ben Bim'e gidiyom bişey istiyonmu Hüloooggggg diyip aramayaydım. Evet anneme Hülogggg diyorum çünkü adı Hülya asddsff Neyse geç oraları. O değilde bu yol niye bu kadar uzadı yhaa diye debelenip atar yaparken karşıma Bim'in çıkması bir oldu. Girmeden önce uzun uzun hülyalı hülyalı baktım yaşam mekanıma. Asdfs ne var aq. BİM orası. Boru muggg?? Hani şu ülker çikilatalı gofretin 50 kuruş olduğu yer asdfg. Kendi kendimi itekleyip'' Goş Berfu goş sefgilin seni bekler'' diye bi Hazerfan edasıynan Bim'e uçtuğumda artıkın olacaklar için çok geçti. Ben paldır küldür içeri girerken yeni gelen mal kolilerini görmediğim için yeri boylayıp millete rezil olmam kaçınılmazdı tabii.
-Dikkat etsene kızım'' Ben yerle olan bağlantımı kesip ayağa kalkarken duyduğum sesle atara gelip hırsla başımı kaldırdım.Dikkat etmişmiş. Şimdi sıçtım ağzın-
OHA
AMK
Assddghh
İnsan misan qnq?
Biri beni atsınngggg.
Silkelen Berfuu kendine gel
Rezil olma allasen knka
Tamam sakinim
Şimdi biraz atarlı kızı oynimde ağzımın suyunun aktığını fark etmesin jojuk
- Ne dikkat etmesi ya. Kim koydu bunları kapının önüne?! İnsanlar gelip geçiyor heralde. Bu ne terbiyesizlik?!''
Berfu knka nabion aq?(iç ses)
harbiden ha. fazlamı atar yaptımki?
döveydin eyiydi. O derece
Taam lan. usatma.
- Ne atar yapıyosun kızım? Önüne bakmayan sensin" Bak ya. Olum daş olmayaydın varya o yüzünü tırnaklarımlan yolardım yeminle.
Neyse Berfu sakin olmam lazım. Daha sefgilin bekliyo. Sakin ol.
- Tağam kes ya. Gelmiş kutuyu ortaya koymuş bide bana kızıyo. Teallam." didim ve onun bişey demesine bırakmadan sevgilimin yanına hızli adımlarlan ilerledim. Çok coolum kahrtsnn.s.s..s
Ay bitmemiş yalabbimmmm sana şükürler olsun( imana gelme geyff asgdg)
O değilde ben ciddi ciddi çikilatayla aşk yaşıyom amk. İşte bunlar hep yokluktan sefgili mümin gardaşlarım.
Ben Tam bu anın sevincini yaşayıp kızılgutan sevincini yapmak üzereyken( kızıl dereli ve orangutan dansının birleşimi asdfg) bir şey gözüme çarptı.
OHA
Dabıl OHA
En büyük OHA.
Nayırrrrr. Nolamassss.
Bugün hayatımın en kara günügggggb
Bi günde bu kadar eksin galbime çohhhhh
Ülker çikolatalı gofret 75 kuruş olmuş agggggggaaaagaagaaggaaa.
Ama nası oluuurrrr?
Hülogggg ayran kap gel hülogggg
Ayy Bayılıorummm.
- Hanfendi iyi misiniz? " ben tam kaptırdım gidiyorum yan tarafımdan gelen sesle irkildim. Sonra yanımdaki daşa baktım. baktım. baktım. hala bakıorum.Çocuk kesin korktu aq. Bi günde 2 daş fazla bana kmki.Allahım ne günah işledimde bugün bana çektiriyosun yalabbimmmm edasıylan havaya baktım. Sonra tekrar daş varlığa döndüm. Niye suratıma bön bön bakıyo la bu? Yüzümde bişey m-
Allah seni daş etsin Berfu.
Niye la? Ama etsede fena olmaz ha. Yanımdaki daşla daş daş takılırız kb assdfdds
Hay ben senin espri yeteneğine.. bu çocuk Allahın lütfü sen Allahın cezasısısın Berfu. bu neyin kafası knk? Ayrıca çocuğa biraz daha cevap vermemeye devam edersen seni dilsiz sanıcak. Sende elindeki şansı kaçırcan mal.
Heee yeni anladım aq
- hıhı iyiyim ben saol" dedim en kibar hallerimden birini takınarak. Kıymatimi bil kamki. Her daşa yapmam bunu. for igzampil senden önceki daş.
- Sevindim. Ağlayacak gibi duruyordunuzda" dedi gülümseyerek. hadi be? o kadar dışa vurmuşum mu?
- tekrar teşekkürler. iyiyim ben" didim ve 2-3 tane ülker çikilatalı gofret kaptığım gibi kasaya ilerlemeye başladım. Bugün bi cooluğum tuttu ya sdsssa. Çaktırmadan arkaya baktığımda çocuğun beni takip ettiğini gördüm. O değilde güzel de değilimki neyin kafası bu? Az sonra bana yetişti.
- Bu arada ben Atacan" Şimdi daş olmasan Atmican diye espri yapıp anırarak gülerdim ama wdafaffsaga. Neyse
- Bende Berfu" dedim ve onu umursamıyormuş gibi davranmaya devam ettim. Bugün Allah benim belamı vericek. Ona dolanıyom ben.
Sonunda kasaya ulaştığımda sabah atar yaptığım diğer daşı görmem bir oldu. Yeter ama yhaaaaaa.
Bu çocuk burada kasiyermiymiş amk?
Ben niye hiç görmedim peki?(Sabah akşam burada olduğumdan çalışanlarla kamki oldum da asdf)
Bu jojuk niye şimdi bana tip tip bakıyo aq?
Yanımdaki Atacan niye sinirli duruyor?
Amcam böle pas pas yapmayı nerden öğrendi?
asddff
Saçmalama da git şu çaklıtların parasını öde kmki.
Saçmalanmaz tar-
Tamam sus aq -_-
nihahaha.
Neyse ben bunların parasını ödim de. Tam parayı ödedim çıkıcam adımı duymamla 180 derece dönmem bir oldu.
- Aaaa Berfu bugün erkencisin?" Al işte Serap teyzede geldi. Buranın sahibesi olurda kendisi ssdsd. Ama çok iyi karıdır haaa. Sefyom yani.
- Bugün öyle oldu Serap teyze'' dedim yanına doğru yaklaşırken. bugün kibarlık sınırlarımı zorluyorum efet asdf
- İyi olmuş. Bende seni oğlumla tanıştıracaktım ama siz çoktan tanışmışsınız galiba" dedi gülumseyerek Atacan'a bakarken.
Pardon?
Allahım sencede bugün çok şok yaşamadim mı?
- AA evet daha demin tanıştık biz. Neyse ben gidiyim osaman.Malum Annem bekler. Hadi size iyi günler" dedim ve bildiğin kaçarak oradan ayrıldım.
Eve doğru yürürken fark ettimde annemin dediklerinin hiçbirini almadım amk. Sıçtım ben bu sefer. Kesin bilgi. Yayalım arkdşlr.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Bim Macerası-ASKIDA
HumorYolu Bim'e düşmüş bir kız Geçimini Bim'den sağlayan bir erkek. Ve Ülker çikolatalı gofret.. İşte yeni bir hikaye dostlar