Bölüm 5 (KAVGA VAR!!)

293 13 1
                                    

Adın:b*k kaparsın hadiii.

Soo bin:sen oyle san canım hem bikere o beni seviyo 1.sınıftan beri.

Adın:bak şurdan hemen sg olup ver tamammı canım suho benim ben onun en yakın kuzeniyim havan kime senin lan sg...

Soo bin:terbiyesiz küfür ediyo biraz saygılı olsana.

Adın:sen denmi ogrencem lan bak sinirlerimi bozuyosun git surdannnn.

Soo bin:gitmessem nolurcak he soylesene gitmessen nolur he nolur lan napcan kufur mu etcen her iş kufurle olmaz bas git surdan.

Adın:pardon ama sen kimin evinden kimi kovuyosun bana agzını sıctırma o guzel minicik agzını tamammı canım senin o agzını yırtaar köpeklere yediririm oldumu.

Soo bin:aaaa yeter lan cok kasınıyposun gel lan kim daha güclü hani dersin ya agzını kopeklere yediririm dedin ya kim kimiminkini yediriyo hadi lan varmısın yoksa yokmusun.

Adın:varım lan inadına varım gel senin bir güzel haşlayayım sonrada köpeklere veriyim cunku kopekler diyodu soo bini getir yiyelim diyodu hahahha kapakkkkk....

Soo bin:a*k seni doverim .

Adın:bende seni a*k

-----------------------------1saat sonra--------------------------------

Soo bin:aaa sacım belim off cok agrıyo kafammmmmmmmm catlıyo suhoo.

Adın:noldu seni doverim diyodun mal kız dovemedin işte sen beni dovene kadar 1 saaat geçti lan.

Soo bin:aaa seni varya AAA.

Adın:konuş konuş biraz daha acısın*güler*

Soo bin:seninle bidaha görüşücez.

Adın:emrin olur ve güzel görüşürüz bu sefer*gülersin*

Suho:kuzen soo bin nerde ya bişey dicemtim.

Adın:o-o he o sey gittti ya dedikisuhoya soyle onu sevmiyorum sg dedi

Suho:nee!!!!!olamaz noldu birden naptım ya yanına bile gelemedim..

Adın içinden:oh iyiyi deedim bunu hadi bakalım kuzen daha nekadar onu seveceksin der.Ve gülerek oradan uzaklaşır.

Ve boylece adın ve soo bin artık küs ve düşman

Suho Ile Sen (Kuzenin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin