Evet şarkı sözlerimiz bitti ancak çok yorulmuştuk.Ama yinede bir başari elde ettik.
Suho:kuzen çok iyiydin seni tebrik ediyorum yani sesinde baya güzelmis bu guzel sesini uzun zamandır neden duymadim acaba kuzen😂.
Adın:yaaa suho simartma beni.ben oldugumca elimden geleni yaptim biliyorum sesimin guzel oldugunu ama bir turlu sarki soyleyemedigim icin duyamamissindir.
Suho: iyi madem neyse gel asagiya inelim ben cok aciktim ya.
Adin:tmm kuzen.
Asagiya indik ve annem sofralari donatmis okadar guzel nefis kokuyolarki hepsini yemek istedim ama neyseki benden once suho oturdu.Soyledigi hakkinda hakliymis baya acikmis kuzencik..
Adin:ooo hakliymissin kuzen valla acimisin kurtlar gibi.
Suho:yaa kuzen napiyim annenin yemekleri oyle nefis kokuyo ki yukariya geldi kokusu.
Adin-annem:😂😂
Adin:alemsin kuzen yaaa.
Sonra yemekleri yedik ve sonra suhoyla ben yukariya cikmak icin masadan kaltik ve tam ben kalkicakken dustum ve suhoyla göz göze geldim ve bu beni etkiledi cunku kalbim oyle attı ki sanki biri korkutmus gibi suho ise gozlerime masum masum bakti ki gozumu ondan alamadim.
Suho:kuzen iyimisin.
Adin:iyiyim kuzen iyiki tuttun yine benim sakarligimdan kusura bakma.
Suho:onemli degil kuzen.
Adin: :)
Yukari ciktik ve suho bilgisayara girdi.sarkimizi dinleyip sarkidaki efekleri montajladi bunu gordum ve cok guzel olmustu efeklerde baloncuk gece olmus gibi yagmur yapti sonra aramizdan buyuk bir kalp gecme efekti yapti ve cok sevindim ama kalp yapmasi cok sacma geldi yoksa bana karsi biseylermi hissediyor. Adin:Yok ya sacmalama adin ne hissedebilir ki.aaa bugun hic soo bin'in yanina gitmedi acaba kuslermi sorsammi acaba yok ya berki uzulmustur onu daha cok uzemem.
Suho:oldumu kuzen bu efekler senin icin yaptım bunlari canim.
Adin icinden:canim mi yaa berki hoslaniyodur yaa cok mutluyum opucem artik.
Ven suhoyu operim.
Suho:kuzen napiyosun neden optun.
Adin:seey cok guzel olmus oyuzden ya heyacandan.
Suho:biseycik degil kuzencim.
Adin:tesekkur ederim.
Aksam oldu ve suho gitti o sanki bana karsi bi hisleri vardi gozleri seni seviyorum adin diyordu sanki bende onu seviyorum asla da vazgecmicem. (ARKADASLAR SIZINDE ASKINIZ VARSA HIC VAZGECMEYIN ASK MUTLULUKTUR😊❤)
(ARKADAŞLAR BU BÖLÜMDE BURDA BITMISTIR UMARIM BEGENIRSINIZ GORUSURUZ TAKIO ETMEYI OY VERMEYI UNUTMAYIIIN👌💖)