Bölüm 8

183 6 0
                                    

(EXO konsere monster şarkılarının konserini yapmak için konsere gittiler.

''Sende suhonun konserine gelirsin ve gine soo bin'le karşılaşırsın ''

Sen suho'ya bakarak kalırsın suhonun karizmalıgını gorüp ona seni seviyorum diye soyleniyorsun.

Konser biraz sıcak oldugu için herkez sıcaklar ve exo grubundan suha birden bayılır ve hiç kimse sahneye cıkamadıgın için herkez oturdugu yerde agladı ama soo bin ve sen sahneye cıkıp suhonun yanına gittin sizi dısarıya atmaya çok calıştılar ama suho'yu yanlız bırakmamak için gitmediniz.

Menejer:lütfen çıkın kotrol altımızda.Sen onun kuzenimisin.

Sen:evet

menejer:sen kalabilirsin 5dk içinde siz cıkın ama

Soo bin:hayır ben cıkmak istemiyorum.

Soo bin cıkar sen ise suhonun yanında kalırsın suho uyanır ve senin burdan gitmeni soyler ama sen cıkmamıştın cunku daha 5 dk dolmamıştı menejer dedigi gibi tam 5dk durdun suhoyu sevdigin için onu hiç elini bırakmadın suho ise seni sanki bir fanıymış gibi gorüyordu.Sen onu tam öpücekkken o sırada süren dolmuştu buna üzülmüştün.Konsere devam edemediler hayranlarının hepsi gitti aglayarak sen ise orda tek başına kalmıştın çünkü suhoyu cok seviyordun.

Sen ve suho eve gittiniz suhoya sıcak bir çorba yapmıştın suho bu çorbayı içince sanki igleşmiş gibiydi ve iki tabak dahaiçti  sen suhoyu bırakamıyordun ayaga kalkıcak hali yoktu oyuzden suhonun yanında uyuya kalmıştın ogun senin için cok güzeldi.

Kalmıştın ve hemen yüzünü elini yıkayıp kahvaltıyı hazırladın.

Suho:aa başım cok kotu agrıyor .

Suho yataktan kalkarken yere düşer ve eli kanar ve sen de pat küt diye ses duyarsın hemen odaya gidersin bakarsın ve suhonunn yerde oldugunu gorursun

Sen:suho iyimisin benden izinsiz nasıl kalktın ahhh olamaz elin kanıyor suho.

Suho:cok onemli degil acımıyor ben yüzümü yıkamaya gidiyorum.

Sen:bekle yardım ediyim düşersin.

Suho:gerek yok biyerle tutunurum.

Sen:peki kanayan yeri iyice yıka sonra krem sürüyüm.

Suho:tamam geliyorum.

suho yüzünü ve elini yıkar sende hemen kremi alıp kanayan yere yani koluna sürersin

Suho:ovv acıyor yavaş sür bıraz.

Sen:tamam dayan az kaldı.

sürer ve biter.

Sen:evet bitti simdi acısıda yara izide gider:)

Suho:teşekkür ederim kuzen.

Sen:neyse hadi kahvaltımızı yiyelim.

suhoyla birlikte kahvaltılarınızı yersiniz ve biter.Ve senin aniden bir işin cıkar ama suho iyi olmadıgı içinde gidemiyorsun.

Suho:omenli bir işse gidebilirsin ben tek durarım iyiyim artık.

Sen:hayır olmaz bundan emin olunca giderim yarın giderim boşver sen cok onemli degildi zaten.

Suho:tamam ozaman.

(Evet arkadaşlar gorüşürüz umarım begenirsin takip etmeyi unutmayın vede oy verin)

Suho Ile Sen (Kuzenin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin