Se pune peste mine si ma sărută pe gât. Apoi el se dezbracă rămânând în boxeri ( Si vampiri au). Apoi el ma dezbracă și raman goală la fel ca el ( asa se dezbracă și el).
Yui:Lasă-mă. Ce vrei sa-mi faci???
Ayato:Să vedem dacă mai vrei sa mai pleci!!!
Yui: Dar... Ahhh.Si atunci își bagă cheoa in broasca si simt o imensă durere.( Daca vreti sa stiti dc întrebați in comm si eu ca zic). Apoi a inceput sa mărească viteza si eu nu mai puteam de durere. Incercam sa ma zbat si sa scap dar el, la fiecare mișcare a mea, ma strangea din ce in ce mai tare.
Yui: Ahhh...Lasa... Ahh. Lasă-mă...
Ayato: Dc as face o???
Yui:Te rog!!!
Ayato: Nu...
Yui: AHHHHHHHHH.....Durerea devenea una si mai mare, dar dupa vreo 2 ore cedez. Incepe sa-mi placa... Il voi lasa sa faca ce vrea si asa am si facut. Durerea nu mai era asa de mare si Ayato era transpirat.
Yui:Daca vrei sa ne oprim o facem 10 minute ca sa te odihnești si dupa continuam.
Ayato:Esti bine???
Yui: Da...dar hotărăște-te! Eu mai vreau...
Ayato: Bn...Si se uita la mine cu o fata de pervers...
Dimineața:
Yui povestește:
Ma trezesc de dimineata si imi simt corpul varză. Nu inteleg ce sa intamplat. Mă doare tot corpul. Si cand ma uit cine este cu mine in pat il vad pe Ayato gol... Mă uit la mine si ma vad goală.Yui:Ce am facut??? Am făcut sex cu un vampir???
Ayato:Da... Si ai zis ca ai in seara asta o mai facem. Ai zis ca iti place...
Yui: Ce??? Tu ai înnebunit??? Cum sa-mi placa? Acm Lasă-mă...Cam atât ptr acm.
Ne vedem in urmatorul capitol.
Va pup...
Sper ca va placut... Am avut si scene 18+.